Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

En James Bond film

Oh, den har jeg sett. Den var sånn passe bra, sånn egentlig. Men litt dårlig og, fordi James Bond sa det ene der til hun dama. Da syntes jeg ikke det var morsomt, men den tok seg litt opp etter det, så da ble den egentlig ganske grei.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nikee
Skrevet

Oh, den har jeg sett. Den var sånn passe bra, sånn egentlig. Men litt dårlig og, fordi James Bond sa det ene der til hun dama. Da syntes jeg ikke det var morsomt, men den tok seg litt opp etter det, så da ble den egentlig ganske grei.

:hoho:

Kan godt være hjernecellene mine har dødd etter en lang dag på lesesalen, men nå måtte jeg bare le høyt! :skratte:

Gjest Lille-pus
Skrevet

"En Lady i Paris", - smal, herlig liten film sett i liten VIP sal på kino i ettermiddag :)

Skrevet

Historien om Pi. Litt langtrukken, men en veldig fin film! :)

Skrevet

Dark Circles. Skvatt skikkelig et par ganger :laugh:

Skrevet

Liker filmen ordentlig godt, blir rørt hver gang jeg ser den.

Skrevet

The Captains, om alle kapteinene i Star Trek opp til og med Chris Pine. Av William Shatner. Det er vel en dokumentar, men er klassifisert som en film.

Gjest LightBulb
Skrevet

Beautiful creatures.

Eh.. Bøkene er bedre og de er så som så.

Skrevet

Django Unchained.

Levde opp til forventningene, både skuespillerprestasjonene og soundtracket.

Så også endelig Kongen av Bastøy her om dagen, kan si det samme om den.

Skrevet (endret)

Winter's Bone

9/10 — Veldig god film og fantastisk skuespill. Fascinerende historie.

Hysteria

7/10 — Artig film om hvordan vibratoren ble oppfunnet og kvinnesynet på den tiden (f.eks. diagnosen hysteri). Mangler litt dybde for å nå lenger opp på skalaen.

Changeling

6/10 — Spennende historie, men Angelina Jolie var ikke riktig dame for rollen. Litt dårlig/urealistisk skuespill, dessverre. Ødela litt.

Endret av Tonje!
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Desperado - for ørtende gang. Elsker Rodriguez/Tarantino filmer.

Skrevet

Har nettopp sett Inception for første gang. Likte den meget godt. :) 8/10

Skrevet

The Master av P.T. Anderson.

Hadde store forhåpninger på grunn av emne, regissør og skuespillere og det faktum at P.T. Anderson står bak min all time favorittfilm; Magnolia.

The Master var desverre ikke det den burde vert, gode skuespillprestasjoner, godt kamera arbeide, men slapp historie.

Filmen er tross alt om L. Ron hubbard, en kynisk, sadistisk sjarlatan, her er det materiale i massevis, skjønner ikke hvorfor P T Anderson ikke forsyner seg litt mer..

4/10

Skrevet

Star Trek: Into Darkness

Som en stor Star Trek-fan må jeg si at jeg bare elsket den! Flotte skuespillere og bra storyline! :D

AnonymBruker
Skrevet

Howl's Moving Castle :) Fin film! Likte den godt!

Anonym poster: fe8c00fabeaa8e2a4b51069f565fe9b8

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Parker.

Actionfilm med Jason Statham og Jennifer Lopez.

Masse blod, slossing, skyting og action - slik som jeg liker det.

Men sorry meg, Jennifer Lopez er alt for pen til at jeg skal tro at Jason Statham klarer å holde seg unna.

Skrevet

10 minutter av Fear and Loathing in Las Vegas. Fant fort ut at det var ikke min type film. Johnny Depp var ikke grunn nok til å se videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...