Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt småsyk i helga, og har anvendt den til en Star Trek Extravaganza, og har sett alle filmene opp til Star Trek VII Generations. Og det er så utrolig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men in Black I og II på Tv3 i går.

Skrevet

Vehicle 19 - helt grei underholdning.

Skader jo ikke at Paul Walker har hovedrollen da... :rodmer:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Fast & Furious 6 med moren min. Hun digger F&F-filmene. :fnise:

Skrevet

Rive Rolf - morsom film!

Skrevet

Man of Steel. Det var ganske bra. Jeg likte at de har gitt kryptonsk teknologi og kultur ganske god plass, sammenlignet med den opprinnelige tilblivelses-historien. General Zod blir litt mer forståelig i denne versjonen, også. Han har en forståelig motivasjon for å jakte på Kal-El, noe som var totalt fraværende i den første filmen, der han ganske enkelt var endimensjonal ond, og alle hans handlinger var forklart med at han var en skurk. Jeg er litt misfornøyd med enkelte sider av beskrivelsen av Supermanns krefter, men i det store og det hele, en OK film.

Jeg så den i 2D, og det tror jeg er det beste. Actionfilmer i 3D er egentlig ganske slitsomt for øynene, siden man må refokusere hele tida når scenen skifter. Og så blir det litt mørkt, siden 3D-briller stjeler mye lys pga polariseringen.

Skrevet

Beautiful Creatures - snodig film. Minner meg veldig om Twilight.

Skrevet

Så også I dine sko delvis i går og i dag.

Skrevet

Puss in Boots er en morsom film Bad Boys er langt fra så morsom som jeg trodde. Er vant til Will Smith sin humor fra Fresh Prince og Men in Black, men dette var ikke moro i det hele tatt!

Skrevet

Se, han snakker

Skrevet

Despicable Me (endelig). En over gjennomsnittet artig film.

Skrevet

Jakten, Dansk storfilm, veldig bra men merkelig slutt ....

AnonymBruker
Skrevet

Man of steel

Jeg synes den var kjedelig

Anonymous poster hash: c2c1e...c9b

Skrevet

Bon Appetit, Hr. President

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...