Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sinister

Er ikke noe glad i supernatural filmer innen horrorsjangeren, men den var spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste Star Trek film. Stusselige greier! det hjelper ikke hvor moderne de prøver å gjøre det, det er de grunnleggende tingene i Star Trek som er så teit at jeg ikke klarer å la være å le. 2/10

Skrevet

Hangover.

Skrevet

Plastposen.

Skrevet

John Carter og Pans Labyrint. Likte nok den første bedre enn den andre.

Skrevet

The place beyond the pines. Mehhhh! Misstenker at IMDB ratingen skyldes vårkåte damer og Gosling i barings....

Skrevet

Django Unchained

Den var morsom!

Skrevet

I et speil, i en gåte - likte boka bedre!

Skrevet

The Hangover 3. Var morsom.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Warm Bodies...jeg bare "eh" og så "heh" og så "atteva?".

Ikke en dårlig film, men...jeg klarer ikke å beskrive den med noe annet enn det som er nevnt over :fnise:

Skrevet

The Great Gatsby - helt grei fredagsfilm, bortsett fra at lyden var ekstremt høy i partyscenene.

Skrevet

Argo - spennende!!

Skrevet

Akkurat ferdig med The Silver Linings Playbook. Artig film med masse løping og hyl og skrik.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Unstoppable, med Denzel Washington og Chris Pine.

Masse action, perfekt når man skal få sove :)

Skrevet

Star Trek Into Darkness.

Ja, du verden, dere. Jeg håper det blir en lang serie med filmer med den samme regissøren. Og den samme besetningen. Jeg digger castet, det passer så utrolig godt. Spock er kanskje en smule mer emo enn hva godt er, men bortsett fra det: Storartet.

Skrevet

Siste Star Trek film. Stusselige greier! det hjelper ikke hvor moderne de prøver å gjøre det, det er de grunnleggende tingene i Star Trek som er så teit at jeg ikke klarer å la være å le. 2/10

Vantro hund.

BortaS bIr jablu'DI' reH QaQqu' nay!

Og det er alt jeg har tenkt å si om den saken!

Skrevet

Bolt, søt og grei ettermiddagsfilm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...