MarianneE Skrevet 7. april 2013 #5621 Skrevet 7. april 2013 Samman er vi mindre alene (Ensemble c'est tout) Elsket boka, filmen var fin. Savnet flere ting i filmen, men allikevel en fin film jeg likte godt.
MissStiles Skrevet 7. april 2013 #5623 Skrevet 7. april 2013 "Hypnotisøren". Denne var OK, men boka var enda bedre. Faktisk så er boka på min topp10-liste av leste bøker... og jeg leser endel. Enig med deg! Sett filmen og synes den var helt grei. Boka er MYE BEDRE!! 1
sofie777 Skrevet 12. april 2013 #5629 Skrevet 12. april 2013 The Dark Knight Rises + herlig dokumentar om Batmobilene (på Bluray)
Gjest Bond Skrevet 12. april 2013 #5630 Skrevet 12. april 2013 The Fighter Oscaren til Christian Bale var bare så ufattelig fortjent i den filmen! Bra stemning i filmen også.
Mann 42 Skrevet 12. april 2013 #5631 Skrevet 12. april 2013 Hobbiten. Alt i alt veldig bra, men det er et punkt som irriterer meg. Jeg syntes boken i seg selv var veldig spennende, og filmen hadde klart seg bra uten en del av de temmelig overdrevne actionscenene, særlig scenen der våre helter blir tatt til fange av goblins og ført frem for kongen deres. Det er uforholdsmessig mye akrobatikk og løping langs trestillaser som går i oppløsning under beina på dem mens de springer, og uten at en eneste dverg faller til sin død (i motsetning til tussene, som egentlig burde hatt fordelen av hjemmebane) etc, etc. Når man så allikevel lager en film som er ganske tro mot utviklingen av historien, så kunne man ha spart seg denslags sludder. Peter Jackson, spar det til en barnefilm! Men ellers syns jeg den var strålende.
Silfen Skrevet 13. april 2013 #5634 Skrevet 13. april 2013 The Croods. Jeg så den i dag. Herlighet jeg lo. Den var knallmorsom.
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. april 2013 #5636 Skrevet 13. april 2013 Equilibrium - min absolutt favoritt innen actionfilm-genren! Blir aldri lei
Gjest Naria Skrevet 14. april 2013 #5638 Skrevet 14. april 2013 Jeg så den i dag. Herlighet jeg lo. Den var knallmorsom. Ja, den var artig! I går så jeg The perks of beeing a wallflower.
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #5640 Skrevet 14. april 2013 Jeg var skikkelig positivt overrasket, en perle av en film synes jeg. Første gang jeg har virkelig likt en "hand held cam style"-film.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå