Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taken 2

• Liker 1
Skrevet

Vann til Elefantene. Var slett ikke hva jeg trodde, og jeg ble gledelig overrasket.

Skrevet

The Shining.

Heeere's Johnny! :ler:

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

"Contagion". Om en virusepidemi som utsletter 10% av jordens befolkning.

Har ligget på harddisken min lenge, ble positivt overrasket. Mange brilliante skuespillere (Matt Damon, Kate Winslet, Jude Law, Laurence Fishburne +++).

Skrevet

"Waterworld".

Drittfilm.

Skrevet

Shrek 3

Har sett den før. Koselig familiefilm, men liker de to første best.

Skrevet

"Hypnotisøren". Denne var OK, men boka var enda bedre. Faktisk så er boka på min topp10-liste av leste bøker... og jeg leser endel. :)

Skrevet (endret)

Dredd

Konge. Fatter ikke at den kunne gjøre det så dårlig på kino. Vel, jeg har iallfall gjort mitt. Har sett den 3 ganger, og er åpen for en fjerde. Karl Urban ruler som Dredd. Han er eksakt som i tegneseriene. Stallone var en pusekatt i sammenligning. En regelrett emo, en djupt såra og vonbroten femikladd.

"And Ma-Ma? It`s judgement time." Yeah! Loven driter i om du sitter på toppen av en skyskraper med 200 etasjer fulle av gangbangere.

Endret av Mann 42
Skrevet

Holy Motors. Den er.. annerledes. mr Bonds kommentar var at han har ikke ett eneste ord å si om filmen. Altså. Ingen kommentar. :ler:

Jeg syntes den var stappfullt av metaforer, spørsmål om eksistens og halvreligiøse referanser og tror jeg fikk med meg en del av mulige fortolkninger, men langt i fra alle - og man kan starte med de ganske banale "rollene man spiller" og forskjellige valg og så videre (skal ikke fortelle alt).

Men jeg elsket, absolutt elsket hvordan filmen var utrolig selvironisk - dvs mot filmen i seg selv og stereotypene av både vårt samfunn og filmkunst. Sikkert en av de mest tankevekkende filmer jeg har sett i det siste.

Men for å være såpass kompleks er den også sprø og morsom og merkelig på en måte som får deg til å bli helt fascinert.

Skrevet

Hitchcock. God underholdning, Anthony Hopkins er alltid dyktig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Identity Thief. Veldig behagelig, underholdende og morsom film :)

Skrevet

The mutant chronicles.

AnonymBruker
Skrevet

Con Air, Nic Cage er som vanlig dødsdeilig i denne filmen.

Anonym poster: 57f45c95d0fbb8a938a6af1c1b5a9af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...