MissStiles Skrevet 5. mars 2013 #5524 Skrevet 5. mars 2013 3096 Tage (filmen bak boka til Natascha Kampbusch). Jeg synes det var veldig interessant å se. Holder på å lese boka så er spent på å se hvor mye de har tatt med. 1
sofie777 Skrevet 6. mars 2013 #5527 Skrevet 6. mars 2013 Les Miserables (endelig). Flott film, anbefales!
Gjest Gunfreak Skrevet 6. mars 2013 #5528 Skrevet 6. mars 2013 Sovereign's servant AKA Slaget ved Poltova Dette er vist russernes version av The Patriot, som nevnte film, er den jo egentlig bare en propaganda film, filmen tar for seg 2 russiske aristokrater som blir sent til russland for å observere krigen mellom russland og sverige, en blir sent til den svenske hæren en til den russiske, alle skuespillerne er russiske, noe som er rart når 2 av hovedrollene skal være franske, så kunne de skaffet et par franske skuespillere, så alle franskmenn, russere, polakker og svensker er russere som bare faker seg gjennom, når det er sagt, er vist russere bedre til å fake svensk enn amerikanskere som ikke kan snakke skandinavisk om livet var avhenig av det, de som snakker svensk høres sånn passe svenske ut, man skjønner i hvertfall hva de sier på svensk. Filmen demoniserer jo svenskene, de skyter og voldtar damer og slikt, veldig lite tid er gitt til svenske karakterer, noe som er ok, filmer sees jo fra russisk side, slagene er storslåtte men helt feil, har lite med virkligheten om hvordan slagene ble utkjempet på den tiden, kanonene er feil, svenskene har heller ikke noen spyd som de egentlig brukte, uniformene er også helt fine og rene. Filmen skal ha for at den ser stor og dyr ut, men mange hundre statister i uniformer, men filmen ble jo bare laget for ca. 40 millioner kr. så sånn sett har de fått mye for pengene. Svenskene males ganske mørke i filmen, så det er jo mye propaganda fra russernes side og var vel en del svenske historikere som var noe grettene når filmen kom ut. Noe bedre enn the patriot men ikke mye.
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #5530 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Det tror jeg må være Hotel Transylvania Grei nok film Endret 7. mars 2013 av Badebuksa
Gjest Chili Skrevet 8. mars 2013 #5532 Skrevet 8. mars 2013 Silver Linings Playbook, anbefales virkelig! Noen som har gode filmtips for kvelden; skrik ut!!
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 8. mars 2013 #5533 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Silver Linings Playbook, anbefales virkelig! Noen som har gode filmtips for kvelden; skrik ut!! Likte den jeg også. Hva er du ute etter? Lettere å gi tips om du gir en liten pekepinn Endret 8. mars 2013 av NerdMedSverd
Gjest Chili Skrevet 8. mars 2013 #5534 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Likte den jeg også. Hva er du ute etter? Lettere å gi tips om du gir en liten pekepinn Heh, ja, det har du vel egentlig rett i.. Jeg liker det meste! Ser litt av alt. Endret 8. mars 2013 av Chili
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 8. mars 2013 #5535 Skrevet 8. mars 2013 Jeg liker det meste! Ser litt av alt. Det hjalp jo mye... Slenger ut de første jeg kommer på, helt tilfeldig: Requiem for a Dream Some Like It Hot Double Indemnity Gummo Sans Solei Dancer in the Dark Lost in Translation Trainspotting Harakiri Mulholland Drive Seven Samurai 2001: A Space Odyssey 1
Gjest Spiderpig Skrevet 10. mars 2013 #5537 Skrevet 10. mars 2013 (endret) The Impossible. Jeg grein og grein Likte den! Endret 10. mars 2013 av Spiderpig
Rubies_ Skrevet 10. mars 2013 #5538 Skrevet 10. mars 2013 Life of Pi Trist, søt og fin på samme tid. 8/10
Gjest LightBulb Skrevet 10. mars 2013 #5539 Skrevet 10. mars 2013 Legend of the guardians Bad boys 1 og 2 Likte alle 3
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 10. mars 2013 #5540 Skrevet 10. mars 2013 Blitt mye film i helgen: Tropa de Elite. Helt grei actionfilm. Zero Dark Thirty. Ren skit, dritkjip og langdryg. Eneste som var bittelitt gøyalt er siste halvtimen. The Virgin Suicides. Ålreit nok. 2001: A Space Odyssey. Innertier, nydelige bilder og verdens beste avslutning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå