Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

The Impossible. Usigelig trist. Men med en happy ending.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyfall - Høykvalitets action film med plothull så store at jeg fysisk følte deres nærvær.

Skrevet

Hunger Games. Hørt at den er så utrolig bra og hadde så høye forventninger at jeg faktisk ble litt skuffa. Ja, den var bra, men hadde jo skyhøye forventninger. Blææ, må lære meg til å dra meg på kino, så jeg kan lage mitt eget inntrykk.

Skrevet

Fight Club (det var på tide!)

Skrevet

Perks of beeing a wallflower. Den var så kjedelig, hadde litt mer forventninger.

Skrevet

Jeg likte Perks of being a wallflower veldig godt :)

Så Les Miserables endelig i går. Akkurat som forventet, bra og mye dramatikk, men fungerte ganske bra. Og det at de har gått bort fra lipsync har gjort underverker!

Skrevet

No country for old men - utrolig bra!

Skrevet

'Parker' med Jason Statham. Bra film, og jeg elsker den fyren. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

The Lincoln Lawyer. God thiller med delvis forutsigbar slutt.

Skrevet

Titanic

Skrevet

The untouchables. Ufattelig fin film, anbefales!

Skrevet

Total Recall (2012,) om jeg bare kunne glemme...

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Silver Linings Playbook og Django Unchained (begge samme kveld).

Hadde store forventninger til begge.

SLP: Skikkelig skuffa. Jeg er kjempefan av Jennifer Lawrence, men dette var jo faktisk bare Katniss (Hunger Games) i en urban setting. Skjønner ikke helt den der Oscaren, selv om dama er dødskul ellers.

Django Unchained: Knallkul film. Christoph Waltz briljerer som vanlig, men alle var fantastiske. Masse blod, eksplosjoner og gørr, akkurat som jeg liker det :)

Skrevet (endret)

The Objective

:sleeping:

(halvannen time med absolutt ingenting! ...jeg burde visst bedre enn å se seint-på-natten-filmer...)

Endret av Ego
Skrevet

Skyfall på Bluray med kommentar av Sam Mendes. Kanskje blir det den andre kommentaren i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...