Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

A mother's nightmare - Helt på treet, jeg mener at hun som spilte hovedrollen lett kunne ha blitt erstattet med en annen, men Grant Gustin var bare perfekt i filmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pingles dagbok 3.

Det er sinnsykt morsomme filmer!! :ler:

Skrevet

Bullets or Ballots fra 1936.

Skrevet

Django unchained.

Lettere komisk i åpningssekvensen. Først Tarantinos sedvanlige hommage til spaghettiwesterns i åpningstekstene, og så en laaang sekvens med 5 slaver som humper avgårde gjennom tre samfulle årstider. Og jeg som trodde at slaver var noe man drev med for en kjapp profitt. Når skal slavedriverne selge dem? tenkte jeg. Ikke i år, tydeligvis. De er på verdenshistoriens lengste fottur.....

Men det tar seg ganske kjapt opp, da.

Og det eneste jeg kan klage på, er at Tarantino selv insisterer på at han skal ha en liten rolle i filmen, som vanlig. Den velsigna kort, men hvorfor kan han ikke gjøre som Hitchcock, eller Stan Lee eller Peter Jackson, og nøye seg med å være en mann i bakgrunnen? Han er jo strengt tatt ikke noen god skuespiller. Han hadde aldri casta en så elendig skuespiller til filmene sine selv.

Skrevet

Life of Pi

Likte du den filmen?

Skrevet (endret)

Tron: Legacy!

Husker ikke spesielt mye fra Tron, men ble veldig positivt overrasket over blant annet lydspor og filmatisk kvalitet.

Endret av fry
Gjest Emmanuelle
Skrevet

"The Blind Side".

Satt og gliste igjennom hele filmen, skikkelig feel-good film og supre skuespillere.

Gjest Blubberella
Skrevet

I spit on your grave.

Huff, den var skikkelig kvalm og ekkel.

Skrevet

Safe - veldig mye skyting!!! Men spennende film!

Skrevet

Life of Pi

Fjorårets beste film, og en av de aller beste filmene jeg har sett! Visuelt strålende med en sterk og rørende historie. Kona gråt som en foss :)

Gjest Twelve12
Skrevet

Likte du den filmen?

Ja jeg syns den var veldig bra.

Syns historien var veldig bra, pluss at det var en del komiske faktorer innimellom.

Så liker jeg slutten der du ikke vet om det stemmer eller ikke

Skrevet (endret)

I går så jeg Oz: The Great and Powerful og Jack, the Giant Slayer. Helt greie filmer begge to.

Endret av sofie777
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

I går så jeg Django Unchained, den var som forventet ganske voldelig, men jeg likte den!

Så også My Sister's Keeper. Gråt gjennom hele filmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...