Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Saw II. Joda, den var jo bra denne også, men likte allikevel den første mye bedre. Denne var mye mer forutsigbar, og for min del tror jeg rett og slett at det ble for mange personer (ofre) involvert. 6/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wolverine - tja, nja. Mye som ikke helt stemte for meg, utenom Hugh Jackman uten skjorte da.

Skrevet

Pacific Rim - veldig veldig bra lett underholdning. Proppfull av klisjeer og tåpelig klissete heroisme, men alt fungerte ypperlig sammen. Utrolig gøy!!

Skrevet

Step Up - Revolution

Skrevet

Another Earth. Science fiction drama av den mer lavmælte typen. Totalt fravær av effekter, og fullstendig historiedrevet. En veldig stillferdig film om tilgivelse og tapte muligheter. Og håp.

Skrevet

Zero Dark Thirty - lang men spennende film! Overrasket hvor mye de hadde tatt med.

Skrevet

Now you see me. Helt grei film å se på formiddagen på babykino. Ble litt overrasket på slutten selv om jeg hadde avslørt en av kunstene før hovedpersonene

Skrevet

Man of Steele. Synes filmen var bra, men for lite klinings og altfor mye unødvendig vandalisme av byens bygninger! :D

Seriøst talt, en bra film. Absolutt verdt å se!

• Liker 1
Skrevet

Grusomme meg 2 - Morsom :ler:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Snatch.

Jeg er actionfilmelsker av dimensjoner, men jeg skjønte virkelig ikke greia. Har hørt den skal være knallkul og alle kompisene mine fikk helt sjokk da de hørte jeg skrudde av etter halve filmen sist gang så tenkte jeg skulle gi den en ny sjanse.

Men nei. Jeg skjønner ikke hypen.

Skrevet

Snatch.

Jeg er actionfilmelsker av dimensjoner, men jeg skjønte virkelig ikke greia. Har hørt den skal være knallkul og alle kompisene mine fikk helt sjokk da de hørte jeg skrudde av etter halve filmen sist gang så tenkte jeg skulle gi den en ny sjanse.

Men nei. Jeg skjønner ikke hypen.

Det er sikkert fordi du er dame.

Guys like snatch!

Skrevet

Man of Steele. Synes filmen var bra, men for lite klinings og altfor mye unødvendig vandalisme av byens bygninger! :D

Seriøst talt, en bra film. Absolutt verdt å se!

Nja, den var kanskje litt heavy på gladvolden mot slutten der. Men absolutt severdig. Kjekt at det endelig er kommet en ny supermann. Og at de har bestemt seg for å gi faen i å prøve å overbevise oss om at et par briller vil gjøre Clark Kent ugjenkjennelig, selv for Lois Lane. For det var bare latterlig.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Det er sikkert fordi du er dame.

Guys like snatch!

Om du har sett de andre filmene jeg har lagt inn her så skjønner du at jeg ikke faller inn under stereotypene.

Skrevet

Den fabelaktige Amelie fra Montmartre. Tror dette er en film man enten elsker eller hater. Jeg elsket den! Nesten umulig å ikke bli glad i hovedkarakteren her. (Som forøvrig er halve grunnen til at jeg elsket filmen) Ganske spesiell, da. Tror nesten jeg må se den en gang til ganske kjapt, for å finne ut hvorfor jeg likte den så godt, haha! 7/10

Skrevet (endret)

Den fabelaktige Amelie fra Montmartre. Tror dette er en film man enten elsker eller hater. Jeg elsket den! Nesten umulig å ikke bli glad i hovedkarakteren her. (Som forøvrig er halve grunnen til at jeg elsket filmen) Ganske spesiell, da. Tror nesten jeg må se den en gang til ganske kjapt, for å finne ut hvorfor jeg likte den så godt, haha! 7/10

Ja, den var stor!

Det var jo mye å glede seg over der, men det jeg stadig humrer mest av, når jeg tenker på filmen, var Amelies påfunn med hagenissen. Hun rappet hagenissen til faren og sendte den ut i verden med sin flyvertinne-venn. Og nissen sendte postkort til faren fra alle verdenshjørner, til han endelig lettet på ræva og kom seg ut litt, han også.

Endret av Mann 42
Skrevet

Despicable me 1.

Den er awesome!

Skrevet

Pitch Perfect. Vet ikke om det bare var fordi jeg hadde veldig høye forventninger til denne, eller om den faktisk ikke var så bra som alle skal ha det til. Og så er jeg i utgangspunktet ikke så veldig glad i sånne syngefilmer/musikaler osv. heller da. Iallefall, ble egentlig ganske skuffet over den, mye klisjeer, og noen overspilte litt. Eneste jeg faktisk lo av, var fat Amy. 4/10 (Go fat Amy!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...