Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

the conjuring - bra laget, selv om den ikke slår the ring, lol

mud - fremragende skuespill av den yngre garde

stoker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stand by me og 50/50.

Anonymous poster hash: d348c...72a
Skrevet

Haha, så Pain and Gain med blandt annet Dwayne Johnson og Marky Mark, overrasket stort! Jeg likte den :D

• Liker 1
Skrevet

Hansel and Grethel Witch hunters.

Joa! Jeg likte Famke Janssen som über-heks. Hun er jo jævlig heit før hun tar på seg det onde ansiktet. Men jeg syns hun burde passe seg så hun ikke blir typecasta. Det er nok på tide med noen lettere roller nå.

En romantisk komedie med masse blonder og silkeundertøy og vågale sexscener, kanskje.

"The Good Girls of Godiva High", er en arbeidstittel jeg ser for meg.

Ellers er jeg imponert over heksene generelt. Stormtropper for ondskapen, de kunne gitt Seal Team 6 noe å tygge på, når som helst.

Skrevet

Jeg så Pain & Gain, morsom film (mer tragikomisk kanskje) og bra laget. Basert på en sann historie om noen typer som er helt gale. Bodybuildere uten mye sunn fornuft som blir kriminelle.

Skrevet

Baby on board - drittfilm! Jeg endte med å spole gjennom store deler av filmen.

Handler om to par, hvor mannen i det ene paret er utro og begge i det andre paret er overbevist om at den andre er utro, samtidig som dama venter baby.

Skrevet

Baby on board - drittfilm! Jeg endte med å spole gjennom store deler av filmen.

Handler om to par, hvor mannen i det ene paret er utro og begge i det andre paret er overbevist om at den andre er utro, samtidig som dama venter baby.

Så den selv for ikke så lenge siden. To timer (give or take) som jeg aldri får igjen.

Skrevet

Warm Bodies.

Ganske artig. En av de bedre zombie-romanene (egentlig er det en serie) var skrevet av en forfatter som heter Pfaffenroth, og hette "Dying to live". I den begynner zombiene å gjenvinne sine kognitive evner og tenke. Noen av dem begynner å huske deler av sitt tidligere liv og gjenvinne en slags etikk og moral.

"Warm Bodies" minnet meg en god del om den. Men ikke riktig så eksistensialistisk.

• Liker 1
Skrevet

Historien om Pi.

Litt annerledes film, men bra bruk av farger.

Skrevet

Warm Bodies.

Ganske artig. En av de bedre zombie-romanene (egentlig er det en serie) var skrevet av en forfatter som heter Pfaffenroth, og hette "Dying to live". I den begynner zombiene å gjenvinne sine kognitive evner og tenke. Noen av dem begynner å huske deler av sitt tidligere liv og gjenvinne en slags etikk og moral.

"Warm Bodies" minnet meg en god del om den. Men ikke riktig så eksistensialistisk.

Alt ved den filmen virker så feil, så har ikke orket å se den enda.. :P

Skrevet

Ehh, med en lillesøster på visitt så ble det Madagaskar 3 på meg i går kveld. :danse:
Filmen er jo faktisk ganske morsom, iallefall om du er voksen og skjønner alle digresjonene og "voksen-humoren" i den. :fnise:

Skrevet

Alt ved den filmen virker så feil, så har ikke orket å se den enda.. :P

Jeg syns den var ganske morsom. Zombies are people, too. De trenger bare kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Eternal sunshine of the spotless min - skuffende, kjedelig og sær. 3/10

The Conjuring - dritskummel og ekkel, høy skvettefaktor. 7/10

Skrevet

Killer clowns from outer space.

Artig gjensyn med en ammel favoritt.

Skrevet

Åååååh, det er så mange filmer jeg må se!! Elsker denne tråden! :)

Skrevet

Izzat. Denne har stått i DVD-hylla mi i flere år faktisk, uten at jeg har giddet å sjekke den ut. Tja, sånne "gjeng"-filmer er ikke helt i min gate, men denne overrasket meg positivt. Ingen koselig film, men rå, brutal og ærlig. Synes igrunn den var ganske bra, og den fengslet meg fra start til slutt. 6/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...