sofie777 Skrevet 25. august 2013 #6041 Skrevet 25. august 2013 (endret) The Wolverine nettopp på kino. Artig og underholdende, med en sykeseng(!) som jeg skulle likt å prøve. Endret 25. august 2013 av sofie777 1
Gjest Bond Skrevet 26. august 2013 #6042 Skrevet 26. august 2013 Elysium Tja - nesten. Visuelt var den jo bra. Men.. den hadde potensiale for så mye mer og det ble ikke utnyttet. Nå ble det litt endimensjonert og enkelt og med alt for mye manglende informasjon og unødvendig repetisjon og scener. For å si det sånn - District 9 var mye mer gøy. Elysium prøvde å være litt mer intelligent med litt flere elementer og mer kompleks verden, men dessverre var det akkurat den delen som manglet - det ble hintet om noen underliggende (politiske) intriger men det ble bare halvveis, og det var for mye informasjon som manglet eller som ikke ga mening, også ift teknologi og utvikling for at man skulle kunne forstå avgjørelsene som ble tatt. Nå ble det litt svart-hvitt for min del - slemme rike og stakkars fattige hele veien. Som en enkel action sci-fi funka den greit nok, men det er irriterende når en film som kunne være så mye mer ikke er det..
Miss_Sunshine* Skrevet 26. august 2013 #6044 Skrevet 26. august 2013 Magic Mike. Herregud, det gjør meg oppriktig vondt å si at min favoritt Channing Tatum har vært med på et sånt møl. Matthew McConaughey gjør så absolutt ikke saken bedre. Dårlig skuespill, meningsløs plot og null høydepunkt. 3/10
Miss_Sunshine* Skrevet 26. august 2013 #6045 Skrevet 26. august 2013 The Last Song. Slike filmer pleier å gå rett hjem hos meg, og jeg pleier å ende opp hulkende på sofaen. Takket være Miley Cyrus' elendige skuespill så skjedde det ikke denne gangen. Klisjeer på rekke og rad gjorde det vel heller ikke spesielt mye bedre. Når det er sagt så er jeg jo tross alt en sucker for romance, og Liam Hemsworth er ikke akkurat fæl å se på.. 4/10
muffins Skrevet 27. august 2013 #6047 Skrevet 27. august 2013 *At any price* med Zac Efron. Ikke den beste filmen jeg har sett i grunn... Men godeste Zac er alltid like dekorativ å se på.
Miss_Sunshine* Skrevet 29. august 2013 #6048 Skrevet 29. august 2013 The Shawshank Redemption for andre gang. Helt klart en fantastisk film, Morgan Freeman er helt utrolig her! Synes allikevel at den er en smule langtekkelig, og litt overvudert. (Selv om jeg skjønner at jeg sikkert er den eneste i hele verden som mener det ) 7/10 1
Miss_Sunshine* Skrevet 29. august 2013 #6049 Skrevet 29. august 2013 Me, Myself & Irene. Helt elendig! Må sies at jeg ikke takler Jim Carrey, og legger man til elendig plot og enda mer dårlig skuespill fra de andre rolleinnehaverne, så blir man ikke spesielt imponert. 2/10
sofie777 Skrevet 29. august 2013 #6050 Skrevet 29. august 2013 Hope Floats. Ganske ordinær romantisk film. Ser den hele tiden i filmlisten til Her og nå, men på helt håpløse tider eller kanaler jeg ikke har, så nå ble den endelig sett via Netflix.
She_Leiva Skrevet 30. august 2013 #6051 Skrevet 30. august 2013 "A Serbian Film"... Ikke like ille som folk sier, men slettes ikke noe jeg føler for å se igjen.
Ike Skrevet 31. august 2013 #6052 Skrevet 31. august 2013 The heat - med Sandra Bullock og Melissa McCarthy. Helt ok. Terningkast 3.
sofie777 Skrevet 31. august 2013 #6053 Skrevet 31. august 2013 Rise of the Planet of the Apes. Jeg har ikke mistet noe ved å vente så lenge. Grei nok lørdagsfilm, men altså ikke mer enn det.
Mermaid Blues Skrevet 31. august 2013 #6054 Skrevet 31. august 2013 Womb (2010). Jeg så denne filmen tidligere i sommer, og har nettopp sett den for andre gang. Første gang jeg så den satt jeg igjen med en kald pizza, og nå sitter jeg her med en kald tekopp. Helsike altså, den er så nært å være perfekt at det er skikkelig irriterende at den ikke er nettopp det. Iskald, stille, nådeløst ærlig, langsom og intenst vakker. Eneste problemet er at regissør Fliegauf tar tidvis helt av i bruken av (overtydelige) dramaturgiske virkemidler slik at det ved flere anledninger nærmest overdøver det innmari fine manuset han har skrevet. Og vice versa. Han kunne lett skåret manuset enda mer inn til beinet, det er ikke nødvendig å mate publikum med teskje, og spesielt ikke når det overordnende uttrykket i hver enkelt scene er såpass stødig som det er gjennom stort sett hele filmen. Småplukk til tross, det er en nydelig film som overgår det meste jeg har sett det siste året, og den evner å stille mange interessante spørsmål - langt utover det opprinnelige premisset. Eva Green gjør en fantastisk jobb i hovedrollen, og Matt Smith viser absolutt muskler - en imponerende prestasjon fra en ung skuespiller (før Doctor Who) i en krevende og vanskelig rolle. Anbefales! 8/10 1
Kassiopeia Skrevet 1. september 2013 #6055 Skrevet 1. september 2013 Texas Chainsaw 3D. Dårligste filmen jeg har sett på veldig mange år. Parodi av de andre filmene.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6056 Skrevet 1. september 2013 The conjuring. Den var morsom, man skvetter bra enkelte ganger. Anonymous poster hash: dc511...2cf
Miss_Sunshine* Skrevet 1. september 2013 #6057 Skrevet 1. september 2013 A Walk To Remember for andre gang. Åh, gråt om mulig enda verre denne gang, siden jeg visste hva som skulle skje. Fine, fine, fine filmen! 8/10
Gjest Ozelot Skrevet 1. september 2013 #6058 Skrevet 1. september 2013 "Trøbbel i Paradiset" som gikk på tv3 i går kveld. Hadde den på film, men så på den alikevel. Helt grei film, men ikke den beste.
Miss_Sunshine* Skrevet 1. september 2013 #6059 Skrevet 1. september 2013 Couples Retreat. Bah, veldig typisk komedie, og veldig forutsigbart. Og bortsett fra noen elendige skuespillerprestasjoner som irriterte meg noe grenseløst, så hadde den noen småmorsomme øyeblikk. Helt OK underholdning på en søndag, men ikke noe jeg kommer til å se igjen. 4/10
LittDiva Skrevet 1. september 2013 #6060 Skrevet 1. september 2013 Mitt liv med liberace. Ok film det på en søndag .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå