Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wreck-It-Ralph - Kjempemorsom og bra animert. Storkoste meg gjennom hele, men skulle likt å se enda flere spillverdener og ulike karakterer.

Hansel & Gretel: Witch Hunters - Gjeeeesp. Dårlig, dårlig, dårlig.

We Bought A Zoo - Denne likte jeg kjempegodt, en utrolig koselig og rørende film, med gode skuespillere. Perfekt å se med familien.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eden lake:

Så mange her anbefalte den, men fytti for en dårlig film. 1/6

Skrevet

Eden lake:

Så mange her anbefalte den, men fytti for en dårlig film. 1/6

Såg trailere nå, kan du avsløre om ungene ble drept? For jeg håper det, virket som noen ufordragelig drittunger!
Skrevet

Såg trailere nå, kan du avsløre om ungene ble drept? For jeg håper det, virket som noen ufordragelig drittunger!

Klarer ikke lage spoiler, men ja. Noen blir det. Helt rar film med en helt idiotisk slutt.

Skrevet

Little Miss Sunshine. For en herlig film! Denne rørte meg virkelig. Jeg lo, gråt, og ble til og med litt småsint noen ganger. Likte også veldig godt at det var flere stories, og det lykkes! At vi fikk bli bedre kjent med hver og en av dem, synes jeg også var noe av det som gjorde denne filmen så bra. Nydelig! 9/10

Bee Movie. (Så den med kusina mi på 8 år) Nja, den var jo søt og litt småmorsom, men også ganske teit store deler av tiden. Til og med kusina mi kjedet seg en del gjennom filmen. 4/10

Skrevet

Leon, sent på kvelden i går.

Long time no see. Trolig åttende gang jeg så den filmen. En favoritt.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ace Ventura Nature Calls.

Hadde glemt hvor ekkel den er :)

Skrevet

Monsteruniversitetet (for nostalgiens skyld). Skuffende som jeg nesten forventet. :P

Skrevet

Hunger games

Hadde ingen forventinger. Synes den fungerte bra. Kommer antagelig til å se oppfølgeren

Skrevet

The Words - en film med mange store skuespillere. Fin film!

Skrevet

Arthur (den nyeste). Mange har kommet med negative anmeldelser av filmen, men jeg synes ikke den var så verst, selv om den definitivt ikke var den beste filmen i sjangeren jeg har sett. Og så var det morsomt å se Jennifer Garner som "the bad woman". Dumt at ikke Greta Gerwig får den anerkjennelsen hun fortjener (på coveret f.eks.).

Skrevet

The Amazing Spiderman, av alle ting. Like meh som alt av superheltfilmer.

Skrevet (endret)

SINT-saint_2010-movie-3.jpgSint

Endret av Anciol
Skrevet

Monica zツ

Anonymous poster hash: 5e0d7...65e

Skrevet

Lord of War. Tredje gjennomgang. Et bilde på imgur fikk meg til å ville se den på ny. Og det er det Nicholas Cage-filmen jeg liker best. Tror jeg.

Jeg liker'n. Sitter igjen med uggen følelse i magen 7/10.

I morgen må jeg se Ironman fra 2008 igjen, bare for å glatte litt over våpenhandelen inne i meg.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

White house down - helt grei action. Veldig amerikansk og derfor veldig patriotisk:p Trodde ikke jeg syns Channing Tatum var så kjekk jeg, men damn! Og så liker jeg Jamie Foxx også. Alt i alt var den verdt å se:)

Skrevet

Grown Ups. Faktisk ikke så veldig barnslig som jeg kanskje hadde sett for meg på forhånd, men uansett så var den i grunn ganske kjedelig Så den for et par dager siden, og nå husker jeg kanskje halvparten. Ikke akkurat dypeste filmen heller, og når den først prøvde å være litt alvorlig, så funket det bare ikke. 4/10

Borat. Annerledes film. Lo godt under noen scener der, men for det meste så ble det bare teit. Føler ikke jeg har glipp av så mye av å ikke se den tidligere. 5/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...