Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:sjokkert:

Var såpass uheldig at jeg så den hos en kompis for noen dager siden. Fy faen for et makkverk. Klisjeene kommer på rekke og rad, null originalitet å spore, elendig skuespill og latterlige replikker. Når jenta løper ut på plassen med det amerikanske flagget på svei, har ikke ord..

Filmsmak er selvfølgelig subjektivt, men anbefaler ingen å se denne filmen.

Haha, sorry. My bad. Jeg tror jeg tenker på en annen film :laugh:

Hahaha, klisjene var vel det nok av.

Jeg bare likte action øyeblikkene :P Selve historien var vel så A4 som du kan komme.

Som du sier så er filmsmaken subjektiv.

Samme som jeg holder på å dø av latter når folk sier at The Cabin in the Woods, Cloverfield og The Mist. Selv så synes jeg de filmene var elendig.

Endret av -Leon-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ender's game var den siste jeg så.

Skrevet

Once Upon a Time in America. Ingenting er som å runde av en kveld/natt med god, seig gangsterdrama. :biggrin:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Teenage Dirtbag fra 2009. En veldig undervurdert film, en perle innen ung voksen/high school sjangeren. Rev meg mer opp i sjela enn a walk to remember gjorde :(

Skrevet

Captain America. Etter å ha sett Thor: The Dark World to ganger på tre dager, måtte jeg se denne på nytt.

Skrevet

GI Joe Retribution.

For et makkverk. Rent manusmessig var det så elendig at en ungdomsskole-elev kunne produsert en mer meningsfylt historie, og skuespillermessig var det mer enn tvilsomt. Enda en traurig dag på jobben for "The Rock" og vennene hans. "Hvorfor driver jeg med dette? Det var jo tømmerhogger jeg skulle vært!"

Men det var en sekvens som gjorde opp for det hele: Ninjascenene der Snakeeyes og partner løper langs fjellveggene og desimerer motpartens ninjaer mens de flykter med en dopet fange som fraktes fra punkt til punkt på strategisk plasserte løpestrenger. Ninjaer er aldri helt galt i en actionfilm.

Skrevet

Phantom of the Opera. (Den med Gerald Butler...) Jeg har sett filmen før og da fikk jeg ikke mye med meg, men jeg har akkurat "lest" boken og det hjalp veldig, selv om filmen ikke følger boken, men motivasjonen bak scenene ble mer forståelig.

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Hero (2002)

Veldig fascinerende og spesiell film! Ser den gjerne igjen :)

Endret av LightBulb
Skrevet

The Internship - mye blabla i begynnelsen men Owen Wilson og Vince Vaughn er jo morsomme. Så det var en grei underholdning.

Skrevet

White House Down.

Jeg har ikke sett ferdig filmen enda men fytti helvete for en rææææævaa film.

Channing Tatum er som Liv Tyler i Ringenes Herre. Med andre ord en ræva skuespiller.

Jamie Foxx, jeg kan ikke huske den siste filmen jeg har sett men han er også like ræva som de to andre nevnte skuespillerene.

Eller dette blir feil. ALLE skuespillerene som er med i filmen gjør en horribel jobb.

Jævlig film på alle måter.

At denne filmen hadde et budsjett på $ 150 mill er helt utrolig!

Lenge siden jeg har blitt så provosert av en film.

Skrevet

Despicable me 2. Ikke like sjarmerende som den første, men helt OK.

Skrevet (endret)

The Hobbit: An Unexpected Journey Utvidet utgave. Holder på med ekstramaterialet nå.

Endret av sofie777
Skrevet

"The Millers"

Så den på kinoen da den gikk på lerretet, bare MÅTTE får den med meg fordi ----ikke mindre enn miss Dianna Agron spilte en av karakterene i filmen( "datteren" i "familien"). Eneste grunnen til at jeg så den + at Jennifer Anniston spilte "moren".

Ga den karakter 6 og kommer absolutt til å kjøpe den når den kommer ut på DVD. Anbefales ;)

Skrevet

The Hobbit: An Unexpected Journey Utvidet utgave. Holder på med ekstramaterialet nå.

!! Er den bra? :D (Jeg har kun sett kinoversjonen til nå!)

Skrevet

Selvfølgelig er både film og ekstramateriale bra! :) Peter Jackson er ekspert på ekstrating og han har jo holdt oss oppdatert under hele innspillingen, på Facebook. Det er 8 timer+ med ekstramateriale (to disker) og jeg har sett halvparten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...