Gjest NerdMedSverd Skrevet 30. oktober 2013 #6161 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Sett litt siste tiden: La planete sauvage Videodrome Vertigo Boksuneun naui geot Du rififi chez les hommes Jagten La haine Endret 2. november 2013 av NerdMedSverd
Version 2.0 Skrevet 30. oktober 2013 #6163 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg så nylig en litt spesiell film. Boy Culture. Er en film som tar for seg homofile sexrelasjoner og emosjonelle relasjoner. Det var morsomt å se en film som ikke omhandler det klassiske A4-perspektivet der det handler om mann og kvinne.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 2. november 2013 #6165 Skrevet 2. november 2013 (endret) North by northwest Persona Begge filmene er bra, men sistnevnte.. Herregud, noe av det bedre jeg har sett. Anbefales veldig! Endret 2. november 2013 av NerdMedSverd
Lea2 Skrevet 2. november 2013 #6167 Skrevet 2. november 2013 Pitch Perfect (Nesten et uhell at jeg så den, men var ustyrtelig morsom)
Amphitrite Skrevet 2. november 2013 #6168 Skrevet 2. november 2013 Detektiv Downs. Litt kjedelig, men søt.
sofie777 Skrevet 2. november 2013 #6169 Skrevet 2. november 2013 Årets kinodag var i dag og jeg så følgende: Runner Runner: Ikke en kjedelig film, men heller ikke den beste jeg har sett. Med en Bond-pike, en tidligere boybandsanger og den neste Batman. Thor: The Dark World: Veldig artig og akkurat sånn en superheltfilm skal være. Damer i nød og helter og antihelter. En kamp på liv og død. (Og en snikscene i rulleteksten, som vanlig). Det var mye morsomt i filmen, men det var noe morsomt utenfor også. Etter ca en halvtime (i et øyeblikk da det ikke var så mye snakking i filmen), kom det en fyr og satt seg innerst på min rad. Det første de sier i filmen etter det er "You're late!". Førte til litt latter på raden, ja!
MissStiles Skrevet 2. november 2013 #6170 Skrevet 2. november 2013 Den store kinodagen: Gravity: jeg hadde ikke sett traileren før men ble virkelig positivt overrasket. Veldig bra laget og spennnende neste hele tiden. Anbefales virkelig!! Thor: Helt grei superhelt film. Samboeren min elsket den men han er også stor fan av sånne filmer.
Sapientia Skrevet 3. november 2013 #6172 Skrevet 3. november 2013 The Rocky horror picture show Har jo hørt om filmen mange ganger før, men dette var første gang jeg så den. Likte filmen. Underholdende og annerledes. Bra musikk.
MissStiles Skrevet 3. november 2013 #6173 Skrevet 3. november 2013 The Big Wedding: Ikke så bra som jeg hadde håpet på. Siden det var mange kjente skuespillere men helt grei underholdning. Now you can see me: Synes det var en bra film. Spennende.
Gjest Badebuksa Skrevet 3. november 2013 #6175 Skrevet 3. november 2013 Tarzan finds a son Artig film.
FruHudson Skrevet 3. november 2013 #6176 Skrevet 3. november 2013 (endret) Så "Thor: the dark world" i 3D på kino i går likte den veldig godt, men hang ikke helt med siden jeg ikke hadde sett den første filmen. Chris Hemsworth <3 fine mannen Endret 3. november 2013 av FruHudson
-Jiinxs- Skrevet 5. november 2013 #6178 Skrevet 5. november 2013 Olympus Has Fallen, en av de bedre filmene jeg har sett i år. Actionfylt fra start til slutten. Skikkelig guttefilm med andre ord hehe. Trumfer World War Z som jeg hadde stoore forventninger til men som skuffet veldig.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 5. november 2013 #6179 Skrevet 5. november 2013 (endret) Olympus Has Fallen, en av de bedre filmene jeg har sett i år. Actionfylt fra start til slutten. Skikkelig guttefilm med andre ord hehe. Var såpass uheldig at jeg så den hos en kompis for noen dager siden. Fy faen for et makkverk. Klisjeene kommer på rekke og rad, null originalitet å spore, elendig skuespill og latterlige replikker. Når jenta løper ut på plassen med det amerikanske flagget på svei, har ikke ord.. Filmsmak er selvfølgelig subjektivt, men anbefaler ingen å se denne filmen. Haha, sorry. My bad. Jeg tror jeg tenker på en annen film Endret 5. november 2013 av NerdMedSverd
Sapientia Skrevet 5. november 2013 #6180 Skrevet 5. november 2013 V for Vendetta Bra film, litt sær i følge enkelte, men jeg liker den godt. Har sett den flere ganger før men en stund siden sist jeg så den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå