Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

heldigris har så lyst å se den filmen!

Løp og se! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Words. Faktisk ganske bra, i tillegg til at han kjekke fra Hangover spiller hovedrollen.

Skrevet

"The Millers"

Så den på kinoen da den gikk på lerretet, bare MÅTTE får den med meg fordi ----ikke mindre enn miss Dianna Agron spilte en av karakterene i filmen( "datteren" i "familien"). Eneste grunnen til at jeg så den + at Jennifer Anniston spilte "moren".

Ga den karakter 6 og kommer absolutt til å kjøpe den når den kommer ut på DVD. Anbefales ;)

Hmmm, Dianna Agron? Er det ikke Emma Roberts? :-S Uansett, morsom film!

Skrevet

Hmmm, Dianna Agron? Er det ikke Emma Roberts? :-S Uansett, morsom film!

Ja, ops. Forveklset med "The Family"

Skrevet

Var på festpremieren av Hobbiten: smaugs ødemark.

• Liker 1
Skrevet

The Hobbit: The Desolation of Smaug

:hoppendeglad: Jeg likte den utrolig godt!

Skrevet (endret)

Letters to Juliet. Cheesy og forutsigbar så det holder. Likevel så elsket jeg den! Satt med en skikkelig god følelse under hele filmen, og koste meg masse. En av de beste romantiske filmene jeg har sett på lenge! 7/10

Endret av Miss_Sunshine*
Skrevet

Cloud Atlas. Merkelig sammensurium.

Skrevet

Dude, Where's My Car? Flaut, flaut, flaut! Kunne skrevet en lang avhandling om alt som var galt her, men velger å oppsummere kort med; helt katastrofalt elendig! 1/10

Skrevet

The Hobbit - The Desolation of Smaug. Kjempeflott film med alle de rette elementene.

• Liker 1
Skrevet

Star Trek into darkness, også god på Bluray (selv om jeg er skuffet over ekstramaterialet).

• Liker 1
Skrevet

Hobbiten : Smaugs ødemark for tredje gang(10.12 kl 18, 10.12 kl 23:59 og i dag)

Skrevet

Hobbiten - Enormt skuffende, type de moderne Star Wars filmene. Et par scener i filmen er direkte cringeworthy. Skulle tro filmen var laget av George Lucas. 4/10.

Skrevet

The Heat. Njæ, helt midt på treet for min del. Var et par småmorsomme øyeblikk, men ellers så var det ikke så mye å skryte av. Syntes det ble litt overspilling på slutten og. 5/10

Skrevet

Hobitten- smaugs ødemark, fantastisk film!!!! Hvorfor blir det plutselig love in the air mellom en alv og dverg?

Anonymous poster hash: f3d8f...be7

• Liker 2
Skrevet

Two Weeks Notice. Grei og søt film.

Skrevet

Hobitten- smaugs ødemark,. ble skuffa.Samme oppsett som Ringenes herre, lite nytt og da ble det for kjedlig

Skrevet

Loved smaugs ødemark!

Anonymous poster hash: f3d8f...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...