Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Prisoners, bra film ... :-)

Skrevet

Transporter 2. Morsom. :)

Skrevet

Transporter 2. Morsom. :)

Transporter-filmene byr på mye bra gladvold.

Skrevet

Elysium.. skuffende ;/

Slutten er litt svak. Hvorfor i all verden skulle Elysium ha en diger flåte av redningssfartøyer og tusenvis av medical fixer upper-bokser klare for verdensomspennende deployering når hele poenget med thorusen var å beskytte de få priviligerte fra det kaoset jorden hadde blitt? Dette stinker det "testpublikum" av. Jeg tipper at hvis det kommer en directors cut av Elysium om noen år, så blir det en atskillig mer dystopisk slutt.

Skrevet

Transporter-filmene byr på mye bra gladvold.

Sant det, likte ener'n også. Regner med at jeg får med meg treer'n i løpet av uka. ;)

Skrevet (endret)

How to Lose a Guy in 10 Days. Stappfull av alle mulige klisjeer, og det var egentlig ingenting som skilte seg ut med den, den føyer seg bare inn i rekken av alle andre romantiske filmer. Litt småmorsom noen ganger da, og helt OK når man ikke er helt i filosoferingshjørnet. 4/10

Edit: Leif lurte seg med her også..

Endret av Miss_Sunshine*
Skrevet

"the butler"

- trippel A i min bok. beste film av året. ser for meg bafta awards og hva mer

Skrevet

Moonrise Kingdom - ikke helt min type film gitt, men søt nok

Skrevet

Gone Baby Gone. For en utrolig bra film! Beste filmen jeg har sett i år ;) Ben Affleck fungerer 10 ganger bedre bak kamera enn foran, og lillebror Affleck viser seg å være en nokså habil skuespiller. Spennende historie, og jeg likte tvisten, selv om jeg hadde en liten anelse fra ganske tidlig i filmen. Det jeg synes trekker hele opplevelsen ned, er den brå slutten. Var en del ting som jeg aldri følte at jeg fikk helt svar på. 7/10

Skrevet

Kongens Tale, fin film :)

Skrevet

Blå er den varmeste fargen.

Skrevet

LOL. Ja, den var virkelig lol, i negativ forstand. Det skjedde jo virkelig ingenting, og jeg trengte så absolutt ikke en recap fra fjortistiden.. Eneste positive var vel at det er ikke det dårligste jeg har sett av Miley Cyrus (skjønt det sier jo ikke så mye), og at mennene var ikke så aller verst å hvile øynene på. 3/10

Skrevet

Amour - og den var virkelig bra!

Skrevet

Dredd

Enda en gang. And it just keeps getting better.

Skrevet (endret)

Harry Potter og dødstalismanene del 2. Utrolig trist i og med at to av mine absolutte favrittkarakterer døde :(

Endret av K.B.E
Skrevet

Så begynnelsen på Perfect Opposites, men den var grusomt kjedelig. Så og si ingen historie og selv de kjente skuespillerne oppførte seg veldig ukarakteristisk. Slettet fort fra Netflix!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...