Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Field of Dreams - Endelig fikk jeg sett den. Flott film!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født 4. juli. Også en "endelig sett"-film. God film, men uff så mye banning det var, men det hørte vel med, en del av det ihvertfall.

Skrevet

Philomena - jeg var litt skeptisk i begynnelsen men synes det var en fin film.

Skrevet

Hunger Games: Catching Fire. God film selv om slutten var litt brå.

Skrevet

Silver Linings Playbook

Anonymous poster hash: 88850...ec1
Skrevet

Bedrageren - bedre enn forventet. Men helt grei film. Med teit slutt.

Skrevet

Så Gravity i 3D i kveld. I prinsippet har jeg fått 3D-formatet opp i halsen, men her ble det riktig så lekkert, mht alt mulig som svevde rundt i alle retninger. Fornøyelig filmopplevelse. 8/10.

Skrevet

The Polar Express. Fikk endelig sett den, og herlighet for en nydelig film. Flotte animasjoner og veldig søt historie. Fikk skikkelig julestemning av denne altså! 7/10

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Frozen! Eller Frost som den heter på norsk...

En av de fineste Disney-filmene jeg har sett på lenge...og så er det jo ekstra morsomt at det er så mange referanser til Norge (Byen heter Arendelle/Arendal, de har med rosemaling, norske navn og norsk musikk av norske musikere og sangere). :enig:

Jeg er ingen Disney-fan,men jeg elsket den :)

Skrevet

The Ward.

En grøsser som ikke levde opp til forventningene.

Skrevet

En uventet reise. Og da er alt klart til Smaugs Ødemark på onsdag.

Skrevet

Earthlings -Anbefales!

Anonymous poster hash: 13d1d...6dd
Skrevet

Catching fire, fantastisk film! I loved it!!

Skrevet

Captain phillips utrolig fengende/bevegende.

Skrevet

Max Manus. Jeg har sett den før men det er evigheter siden, måtte felle et par tårer her og der. :grine: Utrolig god film

Skrevet

Forgetting Sarah Marshall. Æsj, ble skikkelig skuffa over denne i grunn! Et par venninner som anbefalte den, pluss at den ikke hadde så aller verst rating på imdb heller, så jeg hadde egentlig litt høye forventninger til den. Uansett, tynt plot, lite overbevisende skuespill gjør at dette holder nesten ikke som OK søndagsunderholdning en gang. Eneste høydepuktet var Jonah Hill, og han var jo bare med i noen få scener. 4/10

Skrevet

Så Gravity i 3D i kveld. I prinsippet har jeg fått 3D-formatet opp i halsen, men her ble det riktig så lekkert, mht alt mulig som svevde rundt i alle retninger. Fornøyelig filmopplevelse. 8/10.

heldigris har så lyst å se den filmen!

Skrevet

The Help ( 2011 )...........

Anonymous poster hash: 88850...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...