Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Friends With Benefits. Forutsigbar dialog, handling og regi til tusen, ikke så fryktelig morsom og store deler av filmen syntes jeg rett og slett var kjedelig. Justin Timberlake burde virkelig holde seg unna skuespilleryrket. Filmen tok seg heldigvis opp mot slutten, og Mila Kunis liker jeg, det reddet opplevelsen fra å bli en total fiasko for min del. 3/10

We're the Millers. Haha, denne var overraskende morsom og bra! Det skjedde noe hele tiden, og jeg lo masse. Jeg er vanligvis litt allergisk mot Jennifer Aniston, men i denne filmen syntes jeg hun greide seg ganske bra. Gøy å se henne i en litt annerledes rolle for en gangs skyld. Trekker litt ned at jeg følte at de prøvde litt for mye noen ganger, og at jeg forventet at den skulle være litt dypere enn den var, og derfor ble jeg litt skuffet. 6/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"The package". Lettfordøyelig gangsterfilm med svakt overraskende slutt.

Skrevet

Hysteria

og den var jo til tider morsom.

Skrevet

Dredd, Det er antakelig en av de beste filmene i den sjangeren som jeg noen gang har sett.

Karl Urban er konge hva meg angår.

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Bridget Jones' Diary. Ordentlig klassiker og vanvittig morsom og sjarmerende. Renee gjør er strålende jobb som den meget uheldige, men ganske sjarmerende miss Jones. Bra skuespill, handling, og personutvikling er det og. Digger virkelig både Colin Furth og Hugh Grant i denne. :)

Skrevet

Dredd, Det er antakelig en av de beste filmene i den sjangeren som jeg noen gang har sett.

Karl Urban er konge hva meg angår.

Aye, enig, den filmen var griseknall. Gjør akkurat det den skal, verken mer eller mindre. Utrolig forfriskende med "en dag på jobben" fremfor den uvanlige "ut og redde verden".

Skrevet

Aye, enig, den filmen var griseknall. Gjør akkurat det den skal, verken mer eller mindre. Utrolig forfriskende med "en dag på jobben" fremfor den uvanlige "ut og redde verden".

Enig. Jeg har ikke tenkt på det i det perspektivet, men det er jo helt riktig. Judge Dredd i tegneserieformat er alltid enda en kjip dag på jobben. Den forrige Dredd-filmen med Stallone, derimot, var en bredt anlagt "redd verden fra de onde klonene av Judge Dredds forferdelige tvilling" og et ondsinnet plott for å styrte det bestående gjennom å implisere Dredd og hans mentor. Og så videre. Og det sugde.

Denne? "Why not? Ma-Ma is guilty. We are judges." Det blir ikke bedre enn det. Og slo-mo-scenene var geniale. Jeg tenker ikke først og fremst på skytescenene, men på scenen med Ma-Ma i badekaret, og det siste svevet. Men selv de hypervoldelige skytescenene som ses gjennom øynene til en slomopåvirket doper, er nærmest poetiske.

Og scenen der Dredd lemper Ma-Ma`s nestkommanderende ut i atriet og bare går tilbake inn i røykskyene uten et ord, er episk.

Filmen er en genistrek, og jeg syns det er så leit at den nærmest floppet. Det er den ultimate Dredd-filmen.

Skrevet

Filmen er en genistrek, og jeg syns det er så leit at den nærmest floppet. Det er den ultimate Dredd-filmen.

Det positive er jo at dette kanskje betyr at vi slipper kastrerte oppfølgere. :P

Skrevet (endret)

Paradise: Love :hakeslepp::rodme:

Strengt talt en dokumentar, håper det er innafor at jeg nevnte den her ...

Omhandler middelaldrende, østerriske sexturister som besøker Kenya.

Endret av laperla
Skrevet

Kate & Leopold! Fantastisk film i mine øyne! Anbefales på det sterkeste om man liker romantiske filmer. Den var morsom, romantisk og spennende. :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

The Hangover II. Lo like godt av denne som den første, om ikke mer. Allikevel trekker det litt ned at det var akkurat samme konseptet som den forrige. Jeg skjønner jo at det er litt av poenget, men det hadde kanskje gått an å vært litt mer kreativ. Noe av skuespillet og regien irriterte meg litt også. 6/10

The Pursuit of Happyness. En bra og rørende film! Denne filmen hadde nok havnet høyt på lista mi, hadde det ikke vært for at det er Will Smith som har hovedrollen. Vet ikke helt hva det er som gjør at jeg ikke liker han, men han greier liksom aldri å "nå helt inn" hos meg. Jeg blir liksom aldri 100% overbevist av skuespillet hans. Jeg ble derfor ikke like grepet av filmen som jeg tror jeg hadde blitt hvis en annen skuespiller hadde hatt rollen. 7/10

The Truman Show. En annerledes og kul film! Beste rollen jeg har sett Jim Carrey i. Skjønt det sier jo ikke så mye, da jeg synes at han er en elendig skuespiller. Den blir litt for langtekkelig og det øvrige imponerte meg ikke noe spesielt heller, men den var bedre enn jeg hadde forventa. 5/10

Gjest crazycatlady
Skrevet

Blues Brothers. Originalen fra 1980 så klart. Digger den filmen selv om jeg sikkert har sett den 100 ganger. :)

Skrevet

Oblivion - ikke helt min type film men helt grei. Kjæresten likte den veldig godt.

Skrevet

Jack and Jill vs. the World - at jeg giddet å se hele filmen, forstår jeg ikke. Freddie Prinze jr. er IKKE min favorittskuespiller.

Skrevet

Grusomme meg 2 var den siste jeg så.

Skrevet

Alle min kjære - Likte den. Det kom noen tårer på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...