MissStiles Skrevet 7. september 2013 #6081 Skrevet 7. september 2013 Katy Perry - Part of me Synes det var artig å se filmen hennes. Kunne tenke meg å se henne live.
Rumle Skrevet 7. september 2013 #6083 Skrevet 7. september 2013 Jeg har elsket deg så lenge. Fin film
Mann 42 Skrevet 7. september 2013 #6084 Skrevet 7. september 2013 Hanna. Ganske spesiell film. Nærmest en road movie.
MissStiles Skrevet 8. september 2013 #6086 Skrevet 8. september 2013 Livstid - fra boka om Annika Bengtzon
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6087 Skrevet 8. september 2013 Hodejegerne.. Forstår ikke hva folk synes er så bra med den! Anonymous poster hash: d348c...72a 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. september 2013 #6089 Skrevet 8. september 2013 Obivion - fenget ikke med en gang, men ble bedre etter hvert. Liker egentlig ikke sci-fi så jeg så den egentlig bare fordi Tom Cruise var med.
Gjest Tirkes Skrevet 9. september 2013 #6090 Skrevet 9. september 2013 (endret) Riddick. 7/10. Fikk absolutt det jeg forventet, men noe miforsnøyd med enkelte småting, blant annet følte jeg ikke alderen på alle karakterene var helt riktig. Katee Sackhoff sørget for noen fete glis og ett latterbrøl fra meg, og Vin Diesel er akkurat passe deilig. Han er på topp tre lista over "men who makes my ovaries rattle", og det er 30% pga stemmen hans. Handlingen var forutsigbar, men den får uansett plusspoeng fordi jeg føler de har klart å utvikle karakteren Riddick en god del siden hans fåmælte og brutale rolle i Pitch Black. Han har gått fra antihelt som går over hvilke lik som helst, til en merkelig rar-moralsk helt som ser ut til å ha problemer med bl.a barnemordere. Som igjen ser ut til å passe med Vin Diesels eget sitat "With age, you get to a place where you don't want to knock people out. You just want to give people a hug." Jeg er veldig fangirl av alle filmene om Riddick. Jeg nekter også å slakte Chronicles, men er godt enig i at den er verst blant dem. Jeg likte spillet svært godt, og nyeste Riddick har nå tatt førsteplass sammen med Pitch Black. Pitch Black hadde bedre historie og er en litt bedre film, men Riddick har bedre action. Og får plusspoeng for Vin Diesel naken. That's right. Jeg tror dog ikke filmen Riddick vil gi noen noe særlig med mindre de er litt fan av karakteren Riddick fra før av. Endret 9. september 2013 av Tirkes 1
Version 2.0 Skrevet 9. september 2013 #6091 Skrevet 9. september 2013 Rock of Ages: Denne virka drittkul da jeg så traileren, men jeg skjønte ikke at det var en musikal før jeg begynte å se den. Så halve filmen, så klarte jeg bare ikke mer. Synes den var grusom, selv om den inneholder mange gode skuespillere som Alec Baldwin, Catherine Zeta Johnes, Tom Cruise og Russel Brand. Mean Girls 2: Helt grusom!
Miss_Sunshine* Skrevet 10. september 2013 #6092 Skrevet 10. september 2013 Black Swan. Helt, helt fantastisk! Darren Aronofsky har stålkontroll her, og det imponerer meg stort hvordan den litt ekle, mørke følelsen ligger som et bakteppe gjennom hele filmen, selv i de "lystige" scenene. Skuespillerprestasjoner, kameraarbeid, lyd og regi er helt herlig gjennomført! Det som trekker ned for min del er de noen litt kunstige dialogene, og at det ble litt vel lite utvikling gjennom filmen. Rent innholdsmessig, så ga den meg ikke så enormt mye heller. Men uansett en film som jeg anbefaler alle å se! 8/10 Den grønne mil for tredje gang. Åh, blir bare mer og mer forelsket i denne filmen for hver gang jeg ser den. Glimrende skuespillerprestasjoner, god regi, bra kameraarbeid, og ikke minst en helt fantastisk historie som får meg til å sippe på slutten hver eneste gang. Eneste som trekker ned er at den er akkurat for lang, er et par ting som kunne blitt utelatt der. 9/10 1
FrankDrebin Skrevet 10. september 2013 #6093 Skrevet 10. september 2013 Plan 9 From Outer Space. Herlig elendig dustefilm fra 1959. Så dårlig at den er bra.
Miss_Sunshine* Skrevet 11. september 2013 #6094 Skrevet 11. september 2013 What To Expect When You're Expecting. Flaueste og dårligste jeg har sett på lenge. Så faktisk ut som noen av skuespillerne kjedet seg også, virket ikke som om de prøvde å leve seg inn i rollen en gang. Mange av dialogene var kunstige, ekstremt forutsigbare og noen var totalt meningsløse. Storyen var at filmen skulle vise alle sider og følelser rundt det å være gravid/bli foreldre, men det endte i stedet opp med krangling og intriger med familien/kjæresten/venninnene i stedet. Ingen vellykket regi heller, med andre ord. Det så til og med ut som om noen hadde filmet i blinde noen steder. Lyspunktene var at Elizabeth Banks greide seg helt OK gjennom filmen, jeg likte soundtracket, og i løpet av de siste 10 minuttene, så tok den seg litt opp, og jeg trakk faktisk på smilebåndet et par ganger. 3/10 (Er nesten litt irritert på dama i butikken, som anbefalte meg denne på det sterkeste, og dette var en av hennes favoritter)
MissStiles Skrevet 14. september 2013 #6095 Skrevet 14. september 2013 Identity thief - morsom film!! 1
sofie777 Skrevet 15. september 2013 #6097 Skrevet 15. september 2013 Pillow Talk med Doris Day og Rock Hudson. Koselig film. De lager ikke sånne lenger.
Gjest Tirkes Skrevet 16. september 2013 #6098 Skrevet 16. september 2013 Lockout. Jeg... eh. Sånn objektivt sett, ikke en kjempebra film. Men rent personlig digger jeg cheesy actionfilmer som ikke tar seg selv så høytidelig, og om de er bra gjennomført. Denne hadde god driv fra start til slutt. Bra tempo, rar men svært godt gjennomført story... Bra persongalleri og jeg la ikke merke til hverken spesielt godt eller spesielt dårlig skuespill. Følte ikke at tiden var bortkastet på noe vis og sjansen er stor for at jeg ser den igjen om noen år.
-Jiinxs- Skrevet 16. september 2013 #6099 Skrevet 16. september 2013 Snow White and the HuntsmanHar litt delte meninger om Kristen Stewart, om hun er en dyktig skuespiller. Tror hun er litt sånn midt på treet.Og er ikke helt sikker på om jeg likte denne versjonen bedre Snow White (2001).Synes filmen var sånn grei nok.Charlize Theron passet til rollen hennes.
Mann 42 Skrevet 17. september 2013 #6100 Skrevet 17. september 2013 (endret) Riddick. Tilbake til røttene. Og alle så ut til å more seg kongelig. Jeg også. Helt klart godkjent. "And then I`m gonna go balls deep in Dahl. But only because she asks me to. Nice, like." Er det rart damene elsker Riddick? "Tell Dahl to keep it warm for me!" Once upon a time, when men were REAL men, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL furry creatures.... Endret 17. september 2013 av Mann 42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå