Chien Skrevet 1. september 2013 #6062 Skrevet 1. september 2013 The Master. Sånn passe bra. Helt grei å se en gang, men tror ikke jeg vil se den flere ganger.
Gjest Naria Skrevet 2. september 2013 #6063 Skrevet 2. september 2013 Stupid Crazy Love. Var i humør for en romantisk komedie, synes filmen var fin. Kjæresten likte den også.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. september 2013 #6064 Skrevet 2. september 2013 (endret) Iron man 3: Likte ikke. Fenget ikke i det hele tatt, og syns den var kjedeligere og dårligere enn de 2 forrige. Hansel & Gretel: Likte denne mye bedre. Prøvde til tider for hardt å være kul og annerledes, men stpr underholdningsverdi og morsomt med norske skuespillere. Endret 2. september 2013 av Penny_Lane
Miss_Sunshine* Skrevet 2. september 2013 #6065 Skrevet 2. september 2013 Pionér. (På kino) Joda, den var veldig bra, og Aksel Hennie bærer jo hele filmen, men allikevel så skuffet den meg noe. Hadde forventet mye mer spenning og action enn det var, og filmteknikken irriterte meg veldig. Men for all del, det var en over gjennomsnittet bra film. 6/10
Miss_Sunshine* Skrevet 2. september 2013 #6067 Skrevet 2. september 2013 Safe Haven. Skikkelig koselig, spennende og litt trist film. Veldig meg-film, om man kan si det! Noen av skuespillerne var ikke troverdige, og det var et par ting som jeg aldri følte at jeg fikk helt svar på, men ellers så var det så absolutt verdt en titt! 5/10
sofie777 Skrevet 2. september 2013 #6068 Skrevet 2. september 2013 Jumper fra 2008 med Hayden Christensen. Husker jeg SKULLE se den filmen det året, men den ble fort glemt. Så plutselig at den hadde gått på tv, så da måtte jeg se den nå. Men akkurat som forventet, var det ikke verdens beste film. Den kunne kanskje vært laget bedre, men det får vi aldri vite.
Mann 42 Skrevet 3. september 2013 #6069 Skrevet 3. september 2013 Iron man 3: Likte ikke. Fenget ikke i det hele tatt, og syns den var kjedeligere og dårligere enn de 2 forrige. Hansel & Gretel: Likte denne mye bedre. Prøvde til tider for hardt å være kul og annerledes, men stpr underholdningsverdi og morsomt med norske skuespillere. Er det flere enn Bjørn Sundquist?
Gjest Bond Skrevet 3. september 2013 #6070 Skrevet 3. september 2013 Blue Jasmine. Noe av det beste jeg har sett av Woody Allen, og Blanchett er helt helt fabelaktig. Vittig skrevet og bra spilt gjennomgående. Likte den kjempegodt jeg, ett av høydepunktene i år så langt!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. september 2013 #6071 Skrevet 3. september 2013 Er det flere enn Bjørn Sundquist? Ingrid Bolsø Berdal
Miss_Sunshine* Skrevet 4. september 2013 #6072 Skrevet 4. september 2013 (endret) This Is England. Var helt satt ut lenge etter å ha sett denne. Imponerende regi, knallsterke hovedrolleinnehavere og ikke minst så ble jeg imponert over hvordan regissøren klarer å fremstille skinhead-kulturen på en så nøytral måte. 8/10 Endret 4. september 2013 av Miss_Sunshine* 1
-Jiinxs- Skrevet 4. september 2013 #6073 Skrevet 4. september 2013 World War Z. Meehhh, trodde den ville være bedre. SIkkert pga trailerene jeg såg av filmen før. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 4. september 2013 #6074 Skrevet 4. september 2013 World War Z. Meehhh, trodde den ville være bedre. SIkkert pga trailerene jeg såg av filmen før. 101% enig, men den var helt grei da...
LoneWolf Skrevet 4. september 2013 #6075 Skrevet 4. september 2013 Pacific Rim. Jeg hadde ikke store forventninger til filmen, men trodde virkelig at den skulle være bedre enn det den var. De humoristiske bitene var totalt feilslått og generelt så var den en ganske meh film. Og dette kommer fra en som virkelig liker meca / alien sjangrene. Til filmens forsvar så var kampscenene ganske underholdende da
-Jiinxs- Skrevet 5. september 2013 #6077 Skrevet 5. september 2013 Fast Five, faktisk ikke så gale som jeg hadde trodd.
Miss_Sunshine* Skrevet 5. september 2013 #6078 Skrevet 5. september 2013 Into the Wild. En vanvittig sterk film.Første filmen jeg har sett hvor ting skjer sakte og det er lite dialog, og at det faktisk funker (for min del). Gode skuespillerprestasjoner (med et par unntak, men de var ikke vesentlige karakterer uansett), sterk regi, vakker kameraføring og og herlig soundtrack. Hadde kommet til å gitt 10/10 på denne, hadde den appellert mer til meg rent innholdsmessig. Det ble litt langtekkelig, noe jeg syntes gjorde at budskapet mistet en del av sin effekt, og det ble litt vel mye moralpreken dyttet inn med teskje. Allikevel anbefaler jeg den på det varmeste! 8/10 National Lampoon's European Vacation. Greit, jeg vet at disse filmene ikke er Oscar-kandidater akkurat, men herregud, hva skal man si? Plotmessig så kunne det jo i utgangspunktet faktisk blitt helt OK underholdning, men den gang ei. Elendig skuespill, regi, manus, ja, dere skjønner tegninga. Så kleint at det ikke var til å trekke på smilebåndet av en gang, var heller sånn at jeg ville vri meg i sofaen. Sjeldent jeg mener at film er bortkastet tid, men dette var farlig nært. Eneste som hindrer den ifra å få helt bunnkarakter, var musikken, for den likte jeg, og da kom det ikke noen replikker ut av munnen på disse skuespillerne 2/10
Sapientia Skrevet 6. september 2013 #6079 Skrevet 6. september 2013 på kino: R.I.P.D. , helt grei. Til tider morsom hjemme: Red, grei film, gjorde ikke store inntrykket. Men ser vel Red 2 for det regner jeg med.
sofie777 Skrevet 6. september 2013 #6080 Skrevet 6. september 2013 District 9. Hadde egentlig ikke tenkt å se den, men så dukket den opp på Nrk3 akkurat da jeg gikk forbi. Jeg så også det magiske navnet Peter Jackson, så da ble det sånn. Det var faktisk en god film, selv om jeg bare så hovedpersonen for meg som han galningen i A-Team.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå