Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Guilt Trip - Ikke så flaut å se på som jeg trodde. Små morsom film.

Skrevet

American Wedding. Ikke like morsom som de to første men den har sine øyeblikk.

Skrevet

The Great Gatsby - ikke helt som forventet. Klarer ikke å bestemme meg om jeg liker den eller ikke.

Skrevet

12 years a slave. En helt fantastisk film, er den beste filmen jeg har sett på evigheter. Man må være forberedt på å gråte.

Skrevet

From Paris with Love. Kul action film. :)

Gjest Violetta
Skrevet

Requiem for a dream. Har sett den før, men ville se den igjen.

Skrevet

Ballistic, en barnevennlig actionfilm med Antonio Banderas og Lucy Liu i hovedrollene. Helt ok.

Skrevet

Ballistic, en barnevennlig actionfilm med Antonio Banderas og Lucy Liu i hovedrollene. Helt ok.

Kan en film med Lucy Liu i, egentlig være barnevennlig? Er ikke hun ganske enkelt FOR heit?

Skrevet

Kan en film med Lucy Liu i, egentlig være barnevennlig? Er ikke hun ganske enkelt FOR heit?

Der sa du noe. Det burde være 18-års grense på Lucy Liu! :P

Skrevet

Before Midnight, herremin, jeg ble ordentlig sliten av å se den!

Skrevet

World War Z - så ikke hele filmen en gang. Samboeren min elsket filmen!

Skrevet

The Bourne Legacy. Nedtur.

Skrevet

Smaugs Ødemark - omgitt av fjortistullinger med munndiare og mobiltelefoner :sur:

(Lysende skjermer opp og ned annethvert minutt på begge sider av meg, "æææsj" ved hvert bidige syn av ork, våpen som treffer noe, fisk eller skade. I tillegg til generell skravling og kommentering.)

Men jeg elsker Smaug...... :biggrin:

Skrevet (endret)

Remember Me. Utrolig skuffet! Første halvdel av filmen gikk med til å irritere seg over at Robert Pattinson tilsynelatende har kun ett eneste ansiktsuttrykk samme hvilken sinnstilstand han måtte befinne seg i. Siste halvtimen hvor det faktisk skjedde noe, bar preg av overdrevent og dårlig skuespill, samt merkelige og usammenhengende dialoger. Må allikevel gi et sympatipoeng til Robert Pattison, selv om denne filmen virkelig åpnet øynene mine for hvilken dårlig skuespiller han er. Klarer liksom ikke å hate han helt for det om. Må innrømme at det hjalp litt på med en sippeslutt også, faller alltid for sånt. 3/10

Edit: Leif

Endret av Miss_Sunshine*
Skrevet

"How to fall in love" med Eric Mabius fra Ugly Betty og Brooke d'Orsay fra Royal Pains. Helt grei liten film og kanskje fikk jeg noen tips også?

Skrevet

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (med nabojenta). Den var jo faktisk ganske underholdende og spennende til barnefilm å være! Nabojenta satt klistret til skjermen under hele filmen, og jeg må innrømme at jeg selv ble ganske revet med noen ganger. Så klart, veldig mye å pirke på her, men det er jo en barnefilm, så da teller vel ikke sånt så mye. Alt i alt, en positiv overraskelse. 5/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...