Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 Angry Men - så den siden den er regnet som en svær klassiker og

den er faktisk like aktuell og god den dag i dag som den var da

den kom ut for over 50 år siden...

Skrevet

Premonition. Likte den veldig godt (men vil tro det skyldes mitt intense crush på Julian McMahon for noen år tilbake :sjenert: ) Var utrolig spennende, men når filmen var over så følte jeg vel at jeg satt igjen med mer spørsmål enn svar dessverre, og var i grunn litt forvirret rundt hva som faktisk var poenget med filmen.. 5/10

Skrevet

Before the Sunset, litt snodig film med MYE prating og

lite plott, men underholdende like fullt....

Skrevet

Gravity i 3D på kino :fnise:

Veeeel? Var den noe bra?

Skrevet

Veeeel? Var den noe bra?

Vil si den var ganske underholdende og spennende, og samtidig relativt som forventet og veldig "amerikansk":) En firer.

Skrevet

Hesher

Komedie/drama med Joseph Gordon-Levitt. Har sett den mange ganger før, blir aldri lei av den.

Skrevet

Rear Window av Hitchcock, helt grei film....artig å ha sett denne

klassikeren og observert en annen tidsperiode (den er 60 år gammel

tross alt).

Skrevet

Begynte å se Dorian Grey, men den var dørgende kjedelig til tross for kjekke mannfolk. Slettet fra Netflix-listen.

Skrevet

Prisoners

Dallas Buyers Club

Skrevet

The Hottie & the Nottie. Jeg og vennene mine har ulik filmsmak, og det er nå greit det, men når sånne filmer dukker opp på filmkvelder, da kjenner jeg at jeg kunne begynt å gråte uten å blitt nevneverdig flau over det. Herregud, trenger ikke å si så mye annet enn at Paris Hilton er med i denne. Og det dekker vel det meste. Noe så vanvittig talentløst har jeg faktisk aldri sett!! Jeg mener, dama kan jo ikke en gang løpe i filmen uten at det ser påtatt ut! Et par morsomme øyeblikk med Joel David Moore som redder litt av filmen for min del, men bortsett fra det, så var det en bunnløs tragedie. 2/10

Oldeuboi. Noe av det rareste jeg har sett. Sånn ca. halve filmen satt jeg og venninnene mine å lurte på hva som egentlig skjedde, og hvordan dette hadde sammenheng med det vi hadde sett. Ble faktisk helt uvel av store deler av filmen, jeg. Bra spilt, men utover det, så ble jeg skuffet. 3/10

Skrevet

Gladiator på BluRay.

"Maximus: What we do in life echoes in eternity."

Skrevet

Limitless. Fikk meg til å ønske at en ikke full så kraftig pille faktisk hadde blitt oppfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...