Captain Charisma Skrevet 14. januar 2014 #6362 Skrevet 14. januar 2014 Kick-Ass 2: Ikke like god som den første filmen, men ok underholdning. 6/10
tundike Skrevet 14. januar 2014 #6365 Skrevet 14. januar 2014 Hodejegerne med Aksel Hennie. Bra plott, litt vel mye splætting. Brukte spoleknappen på de blodigste scenene...
Miss_Sunshine* Skrevet 15. januar 2014 #6366 Skrevet 15. januar 2014 Har blitt en del filmer i det siste, da jeg har vært syk. Space Jam. Joda, konseptet var jo i grunn ganske kult, men det får ikke hjelpe når alt er så vanvittig dårlig gjennomført som her. Skuespill, dialog, regi, alt var rett og slett elendig! 2/10 Don't Tell Mom the Babysitter's Dead. Så den for et par dager siden, og husker knapt halvparten av det som skjedde, det sier vel sitt. Litt morsom i begynnelsen, men så ble det bare verre og verre, Forutsigbar og dårlig. 3/10 White Chicks. Morsom komedie! Tok litt vel av en del ganger, men jevnt over så likte jeg den ganske godt! 6/10 Playing for Keeps. Helt grei film. Litt morsom her og der, men ellers ganske forutsigbar. Hadde kanskje forventet meg noe mer siden så mange kjente skuespillere var med, men.. Ikke noe jeg kommer til å se igjen. 5/10 The Perks of Being a Wallflower. Sammen med Silver Linings Playbook ble dette største skuffelsen på filmfronten fra 2012 for min del! Bortsett fra fantastisk musikk og en del god dialog, så syntes jeg faktisk den var dørgende kjedelig. 4/10 Up in the Air. Ganske kjedelig i grunn. Her skjedde det lite og ingenting! Var noen morsomme øyeblikk, da. Største overraskelsen her var vel at George Clooney takket ja til å bli med i en så elendig film. 3/10
SardintrollReturns Skrevet 15. januar 2014 #6367 Skrevet 15. januar 2014 Universal Soldier: Day of Reckoning. Verste dritet jeg har sett på lenge, har absolutt ingenting med originalen fra 1992 å gjøre.
Rotehøna_21 Skrevet 18. januar 2014 #6368 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har sett Boktyven. Har lest boka og jeg elsker den. Og jeg syns filmen var kjempe bra. 😊 går gjerne å ser den en gang til..
Gjest Emmanuelle Skrevet 19. januar 2014 #6369 Skrevet 19. januar 2014 The Wolf of Wall Street. Vet dere, får ikke DiCaprio en Oscar denne gangen så er han ment å pines i all evighet. Herregud som jeg lo enkelte ganger. En av de kuleste filmene jeg har sett, dog litt vel lang, men hele kinosalen runget av latter flere ganger og gispet av sjokk andre. Nå vedder jeg på at Oscaren går til Matthew M. for Dallas Byers Club, men steike...Bare scenen hvor DiCaprio sleper seg ned trappa og inn i bilen er verdt alle skuespillerprisene i hele verden! 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6370 Skrevet 20. januar 2014 The Wolf of Wall Street. Vet dere, får ikke DiCaprio en Oscar denne gangen så er han ment å pines i all evighet. Herregud som jeg lo enkelte ganger. En av de kuleste filmene jeg har sett, dog litt vel lang, men hele kinosalen runget av latter flere ganger og gispet av sjokk andre. Nå vedder jeg på at Oscaren går til Matthew M. for Dallas Byers Club, men steike...Bare scenen hvor DiCaprio sleper seg ned trappa og inn i bilen er verdt alle skuespillerprisene i hele verden! Leo er så undervurdert skuespiller føler jeg! Han er virkelig virkelig god, leverer gang på gang men ennå ikke fått noen Oscar, begynner å tenke på Martin Scorsese jeg Anonymous poster hash: 5d756...6d9
SmartCookie Skrevet 20. januar 2014 #6371 Skrevet 20. januar 2014 Ser mye film siden jeg er hjemme i mammaperm. De siste dagene har jeg sett: * Vi må snakke om Kevin - utrolig sterk film, vanskelig men likevel en bra film. Får helt vondt i sjelen av Tilda Swintons rollefigur som mor til Kevin. * Seeking a friend for the end of the world - Litt annerledes film som ikke er helt min kopp te, men den var jo litt søt og litt morsom til tider.. * Something Borrowed - blæh..håpløs film.. Historien var uinteressant og den var ikke morsom. * War Horse - Typisk Spielberg, flott og pompøs.. Historien er søt og rørende, men det er vel det. * No Strings Attached - Typisk romantisk komedie, litt morsom til tider men også håpløs teit innimellom
FrankDrebin Skrevet 20. januar 2014 #6372 Skrevet 20. januar 2014 Pacific Rim. Helt grei underholdning.
Gjest Nikee Skrevet 20. januar 2014 #6373 Skrevet 20. januar 2014 The Great Gatsby Likte den utrolig godt jeg!
Mann 42 Skrevet 21. januar 2014 #6374 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Taken. Og midtveis i filmen slo det meg at figuren til Liam Neeson er en jævla dobbeltmoralist. Det er elektrotorturscenen med den siste overlevende (midlertidig) albanske menneskehandleren og halliken. Da han sier i en belærende tone at "Før så pleide vi å sette bort dette til andre aktører. Problemet var at det ofte var i land med ustabil strømforsyning. Strømmen gikk ofte midtveis, og man måtte finne alternativer som stump vold etc, etc. Men ikke her. Her er strømforsyningen stabil, og jeg kan skru på strømmen og gå, og den blir stående på til de kutter den fordi du ikke betaler regningene lenger." Og så videre. Til sist kommer det frem at mannen har SOLGT dattera til Neeson. Well, what goes around, comes around, mister "Civil Rights". En fyr som kan konversere om hvordan han pleide å sette bort tortur på anbud, har vel gjort seg skyldig i verre ting sjøl. Han burde hatt litt mer kollegial høflighet og i det minste tatt livet av fyren med en kule, heller enn å steke ham levende. Jeg har ingen problemer med at han bokstavelig talt går over lik for å finne datteren sin, og strengt tatt kan man vel si at ni av ti drap er i selvforsvar. Men moraliseringen var en anelse malplassert for en CIA-operatør. For ikke å snakke om dette drapet. Cruel and unusual, om jeg noen gang har sett noe slikt. Endret 21. januar 2014 av Mann 42 1
SardintrollReturns Skrevet 21. januar 2014 #6375 Skrevet 21. januar 2014 Tidligere i dag ble det et gjensyn med Blade Runner. Den er og blir min favorittfilm, vet ikke hva det er med den, men jeg kunne gladelig ha sett den omigjen as we speak. :D 12/10.
Mann 42 Skrevet 23. januar 2014 #6376 Skrevet 23. januar 2014 Tidligere i dag ble det et gjensyn med Blade Runner. Den er og blir min favorittfilm, vet ikke hva det er med den, men jeg kunne gladelig ha sett den omigjen as we speak. :D 12/10. Ekstremt bra. Jeg foretrekker Directors Cut-versjonen der Deckard drømmer om enhjørningen, og uten Deckards voice-over fra kinoversjonen. Skjønte aldri helt vitsen med den. Det er stort sett selvfølgeligheter, og ikke noe som en gjennomsnitts nerd ikke ville tatt som en selvfølgelighet. Og den litt mer åpne slutten er mye bedre. Og det er en av Rutger Hauers store roller. Han ruler helt fra scenen i fryserommet, til hans siste nådehandling og dødsscenen. Jeg klarer ikke å se hvem andre som kunne spilt Roy Batty.
Miss_Sunshine* Skrevet 23. januar 2014 #6377 Skrevet 23. januar 2014 Gone Missing. Begynte litt spennende, men etterhvert som man skjønte løsningen så ble det bare tåpelig og meningsløst. 3/10 (Et tips til de som har tenkt å se filmen, for all del, ikke se traileren på forhånd! Der vises hele filmen, inkludert "løsningen" (!) i kortversjon.)
SardintrollReturns Skrevet 23. januar 2014 #6378 Skrevet 23. januar 2014 Ekstremt bra. Jeg foretrekker Directors Cut-versjonen der Deckard drømmer om enhjørningen, og uten Deckards voice-over fra kinoversjonen. Skjønte aldri helt vitsen med den. Oyes! :D Jeg liker alle versjonene, men selv holder jeg en ekstra knapp på kinoversjonen, men så har jeg sans for filmer der hovedpersonen "forteller".
sofie777 Skrevet 23. januar 2014 #6379 Skrevet 23. januar 2014 Frozen. Veldig god film, mest humoristisk i første halvdel. Er fornøyd når koret som synger på begynnelsen og slutten er høyere enn Beyoncé på Billboard-listen. Heia trønder-koret Cantus!
SmartCookie Skrevet 24. januar 2014 #6380 Skrevet 24. januar 2014 Tiny Furniture - av og med Lena Dunham fra Girls. Flere av de samme skuespillerne som i Girls og litt samme type story om en jente som er ferdig på college og er arbeidsløs i NYC, dårlige forhold med snodige typer osv.. Er vel forløperen til Girls! Friends with benefits - hadde veldig lave forhåpninger (jeg mener..Justin Timberlake..hva gir du meg), men den var faktisk helt ok Ja en typisk romantisk komedie men den hadde litt mer futt enn gjennomsnittet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå