Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hobbiten, Smaugs ødemark. 2D.

Bedre enn forventa. Bruken av fysikkfrie soner var langt mer beskjeden enn i "En uventet reise" (hvor den var direkte latterlig) og Jackson holder seg i det alt vesentlige til historien, selv om han lar seg friste til eksesser i scenen der dvergene flykter fra skogalvene i tønner. Og orkenes invasjon av Langsjøby (eller hva den hette) Og et par andre scener.

At han spleiser inn litt ekstra action der Gandalv konfronterer Sauron for første gang, er greit nok, for det møtet ble bare antydet i boken. Det nevnes bare i forbifarten at han oppsøker "Åndemaneren" og får sine verste mistanker bekreftet, og at det er bare med nød og neppe at han slipper unna.

Så hadde det ikke vært for den beklagelige goofyfiseringen av Radagast den brune, så ville jeg sagt at det var riktig bra. Kanskje han kan fikse det når den utvidede versjonen kommer. At Radagast er spesielt i kontakt med naturen og dyra betyr ikke nødvendigvis at han MÅ fremstilles som en kronisk stein tree-hugger som kjører en slede trukket av turbolada harer.

Gjest Northernlight
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med Radagast. Godt over veldig fornøyd med hobbitfilmene.

Skrevet

Katy Perry: Part Of Me - er vel heller en slags dokumentar/konsert. Synes Katy er en helt grei artist, men hun virker veldig sympatisk og morsom etter at jeg så filmen. Fikk vondt inni meg når hun strevde med bruddet med Russell. Må være grusomt å skulle gå på scenen og levere et forrykende show når man selv har kjærlighetssorg!

Skrevet

Som du ser meg. Tja, den var jo litt fin/søt til tider men jeg merker st jeg blir litt rastløs og venter på noe mer. Blir så overrasket når filmen er slutt, så det er vel ikke helt min type film :)

Skrevet

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. Har endelig fått igang Invelos-registeret igjen, så måtte se en av filmene jeg ikke har sett på lenge.

Gjest Runforit
Skrevet

American Mary. Dame som skal bli kirurg, blir voldtatt, blir psycho innen kirurgi :)

Skrevet

Face/Off. Min favoritt innen action. :D

American Mary. Dame som skal bli kirurg, blir voldtatt, blir psycho innen kirurgi :)

Den må jeg se! :O

Skrevet

Snow dogs

Til tider morsom, til tider litt vel klisjé og til tider med litt irriterende feil. Spesielt hvis man kan litt om hund og hundekjøring. Alt i alt en typisk Disney familiefilm. Grei underholdning på formiddagen før jeg skulle på jobb

Skrevet

Jack Ryan: Shadow Recruit. Likte den ganske så godt. Minner litt om en blanding av James Bond og Bourne

Skrevet

Monte Carlo. En småsøt chick flick med opptil flere kjekke tenåringsgutter. Foruten noen morsomme øyeblikk, så var den temmelig forutsigbar og litt kjedelig. 4/10

21 Jump Street for 2. gang. Åh, jeg lo like godt denne gangen også. Definitivt en av mine favorittkomedier. Mulig at det har noe med Channing Tatum å gjøre, altså! 7/10

The Boy in the Striped Pajamas. Rørende og nydelig! "Gøy" (i mangel på et bedre ord) å se litt fra angrepssiden sitt perspektiv under 2. verdenskrig også. Imponerende skuespill. 8/10

The Accidental Husband. Helt OK film. Et temmelig usannsynlig plott og rimelig forutsigbar. Likevel hadde den sine moments. 4/10

Baby on Board. Teiteste og kleineste jeg har sett på lenge! Syltynt plott, så elendig skuespill at jeg fikk mest lyst til å gjemme meg under dyna store deler av filmen, og listen fortsetter. Rett og slett ingenting som funket! 1/10

The Place Beyond the Pines. Føyk rett opp på topplista mi! Både Ryan Gosling og Bradley Cooper gjør her sine beste skuespillerprestasjoner etter min mening. En rå, ærlig og sår film om å få den amerikanske drømmen knust, og båndet mellom far og sønn. Helt fantastisk er alt jeg har å si! Om det er noe minus så er det vel at den er i det lengste laget, og at tidsperspektivet rent filmatisk er litt lite realistisk. 9/10

Skrevet

About time. Litt annerledes Richard Curtis-film (Love Actually og lignende) og jeg likte den godt.

Skrevet

Living Daylights - Timothy Dalton er langt ifra den verste Bond- spilleren

filmen er faktisk rimelig habil til å være en 80-tallsfilm, men langt ifra

dagens nivå seff.

The Social Network - Fascinerende film om skapelsen av facebook,

programet som endret verden. Laget av mesteren selv Fincher.

Hater nesten å si det, men tom. Justin Timberlake gjør en tålelig

innsats her.

Skrevet

Små sitroner gule - Svensk romantisk komedie. Søt ja, men svært lite original. *Gjesp*

Just Like Heaven - Romantisk komedie med litt annerledes "plot", men filmen er fortsatt ganske fortusigbar.

Skrevet

Good Will Hunting - Bra Film.

Skrevet

Love Story (1970)

Utdatert, klisjefylt, kjedelig.

"Love means never having to say you're sorry" Riiiight... :rolleyes:

Skrevet

Drive - Hadde gledet meg til denne filmen lenge, og den begynte bra med Ryan Gosling i hovedrollen og bra musikk.. Men så ble den altfor brutal :( En sånn film med scener som brenner seg fast og ikke blir kvitt. Usj..

Skrevet

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...