ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #421 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Hvorfor tror du jeg er utakknemlig? Jeg har aldri sakt jeg ikke liker at menn finns, eller at jeg ikke er glade for at mange bidrar i samfunnet. Hvordan skal jeg vise takknemlighet også? Er du kvinner? Eller er du en kvinne?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #422 Skrevet 2. august 2023 Fyff. De mest ræva mannfolka ødelegger alltid disse trådene.Om kvinner og promiskuøsitet også. De stenger vel denne også. 21 sider om at kvinner er blitt for selvstendige og 40 i en tråd om kvinners sexliv. Nice. Anonymkode: b4d79...a5a 1
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #423 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Er du kvinner? Eller er du en kvinne? Du spurte meg 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #424 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Tøyset ditt er uinteressant. Statistisk Sentralbyrå har levert den norske fasiten: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/brannfakkel-fra-ssb-kvinner-koster-samfunnet-12-mill-kroner-gjennom-livet/o/5-95-435044 La oss se på tallene til SSB: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/trygd-og-stonad/statistikk/okonomisk-sosialhjelp Anonymkode: 39b78...2aa 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #425 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Og hvorfor skulle disse mennene som dere bare "trenger eksisterer" gidde å fortsette å finansiere gildet for dere… når dere ikke bare er direkte utakknemlige for innsatsen, men faktisk regelrett ufyselige? Se inneværende tråd for eksempler i lassevis. Du blir bare sintere og sintere . Anonymkode: b4d79...a5a 4
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #426 Skrevet 2. august 2023 (endret) Rosakatt skrev (3 minutter siden): Du spurte meg Jeg spurte deg om kvinner. Ikke om deg. Prøv å løfte blikket. Overskriften i denne tråden sier «Er kvinner blitt for selvstendige?» Ikke «Er Rosakatt blitt for selvstendig?» Fint for deg om akkurat du er selvstendig. Men det er ikke spesifikt deg vi diskuterer. Endret 2. august 2023 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #427 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 14.03): Kvinners selvstendighet har gjort at mange kvinner er blitt mer kresne i forhold til menn. https://inews.co.uk/opinion/women-over-40-pickier-men-date-lonely-single-1826656 Det har ført til at det er blitt flere single menn. Som om ikke det er nok, kvinner er tilfreds med singeltilværelsen i dag og føler ikke det samme press lenger for å finne en partner som kvinner opplevde før. https://psykologisk.no/2021/11/mange-foretrekker-singellivet-de-bryter-med-den-tradisjonelle-forestillingen/ http://www.readunwritten.com/2015/03/10/im-only-22-i-dont-want-someone-else-to-be-my-whole-world/ Er kvinner blitt for selvstendige? Anonymkode: 39b78...2aa Det er nok på tide at menn begynner å endre måten de lever på. Kanskje utdanne seg, drikke mindre og trene mer. Lyge mindre. Så kommer nok damene, tenker jeg... Anonymkode: e91db...290 1 3
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #428 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du blir bare sintere og sintere . Anonymkode: b4d79...a5a Langt ifra, hvilepulsen min er vesentlig under gjennomsnittet for befolkningen. Du trenger ikke bekymre deg. Eller jo, forresten: Kanskje litt. Kanskje du burde bekymre deg litt over at rene tall og fakta ser ut som om noen er "sinte" for deg. For det er ikke et godt tegn, 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #429 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Langt ifra, hvilepulsen min er vesentlig under gjennomsnittet for befolkningen. Du trenger ikke bekymre deg. Eller jo, forresten: Kanskje litt. Kanskje du burde bekymre deg litt over at rene tall og fakta ser ut som om noen er "sinte" for deg. For det er ikke et godt tegn, Jeg bare påpeker det alle kan se. Anonymkode: b4d79...a5a 1
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #430 Skrevet 2. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): La oss se på tallene til SSB: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/trygd-og-stonad/statistikk/okonomisk-sosialhjelp Anonymkode: 39b78...2aa Tallene fra SSB sier at en kvinne i gjennomsnitt koster samfunnet 29,7 millioner i løpet av livet, mens en mann i gjennomsnitt kostet samfunnet 26,7 millioner i løpet av livet. Det er hva tallene fra SSB sier. Hvilke krumspring du prøver på for å dreie fokus bort fra dette enkle faktum er irrelevant. Ta det opp med SSB hvis du er uenig med dem. PS: Differansen du påpeker utgjør 3 promille av befolkningen, og gir omtrent ingen utslag på sluttsummen i det hele tatt – i tilfelle du ikke klarte å regne dette ut på egen hånd. Endret 2. august 2023 av ClausSaus
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #431 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Jeg spurte deg om kvinner. Ikke om deg. Prøv å løfte blikket. Overskriften i denne tråden sier «Er kvinner blitt for selvstendige?» Ikke «Er Rosakatt blitt for selvstendig?» Fint for deg om akkurat du er selvstendig. Men det er ikke spesifikt deg vi diskuterer. Men du vet jo svaret. Vi er individer, ikke en stor gruppe som deler på en tanke. Jeg sa dette med selvstendighet først å fremst handler om det private liv, helst kjærlighetslivet, da du følger opp med å spørre om hvorfor vi ikke viser takknemlighet og er ufyselige. Har ingen aning i hvor man i det hele tatt skal begynne å vise takknemlighet i denne settingen? Å hvorfor har dette noe med kvinners kjærlighets liv/ frihet å gjøre uansett? Forstår noen menn føler de ikke blir satt pris på, men hvordan skal vi sette pris på dem? Om det er at folk som sprer mannehat burde slutte er jeg enig. Om det er at vi burde rose noen, se noen og slikt til dem rundt oss, ja. Men det er begrensninger i å bare være seg også, egne behov, egne begrensninger, egen måte å tolke, egen tid og sted osv osv. Syns ikke kvinner eller menn er ufyselige som gruppe, men syns noen individer er det. 5
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #432 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (5 minutter siden): Tallene fra SSB sier at en kvinne i gjennomsnitt koster samfunnet 29,7 millioner i løpet av livet, mens en mann i gjennomsnitt kostet samfunnet 26,7 millioner i løpet av livet (altså utgiftssiden av regnskapet). Det er hva tallene fra SSB sier. Hvilke krumspring du prøver på for å dreie fokus bort fra dette enkle faktum er irrelevant. Ta det opp med SSB hvis du er uenig med dem. PS: Differansen du påpeker utgjør 3 promille av befolkningen, og gir omtrent ingen utslag på sluttsummen i det hele tatt – i tilfelle du ikke klarte å regne dette ut på egen hånd.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #433 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (3 minutter siden): Men du vet jo svaret. Vi er individer, ikke en stor gruppe som deler på en tanke. Jeg sa dette med selvstendighet først å fremst handler om det private liv, helst kjærlighetslivet, da du følger opp med å spørre om hvorfor vi ikke viser takknemlighet og er ufyselige. Har ingen aning i hvor man i det hele tatt skal begynne å vise takknemlighet i denne settingen? Å hvorfor har dette noe med kvinners kjærlighets liv/ frihet å gjøre uansett? Forstår noen menn føler de ikke blir satt pris på, men hvordan skal vi sette pris på dem? Om det er at folk som sprer mannehat burde slutte er jeg enig. Om det er at vi burde rose noen, se noen og slikt til dem rundt oss, ja. Men det er begrensninger i å bare være seg også, egne behov, egne begrensninger, egen måte å tolke, egen tid og sted osv osv. Syns ikke kvinner eller menn er ufyselige som gruppe, men syns noen individer er det. Det er ikke vanlig å være takknemlige overfor fremmede mennesker, men overfor mennesker man omgås. Å være takknemlige overfor en gruppe, er et merkelig premiss. Anonymkode: b4d79...a5a 2
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #434 Skrevet 2. august 2023 (endret) Rosakatt skrev (6 minutter siden): Men du vet jo svaret. Vi er individer, ikke en stor gruppe som deler på en tanke. Jeg sa dette med selvstendighet først å fremst handler om det private liv, helst kjærlighetslivet, da du følger opp med å spørre om hvorfor vi ikke viser takknemlighet og er ufyselige. Har ingen aning i hvor man i det hele tatt skal begynne å vise takknemlighet i denne settingen? Å hvorfor har dette noe med kvinners kjærlighets liv/ frihet å gjøre uansett? Forstår noen menn føler de ikke blir satt pris på, men hvordan skal vi sette pris på dem? Om det er at folk som sprer mannehat burde slutte er jeg enig. Om det er at vi burde rose noen, se noen og slikt til dem rundt oss, ja. Men det er begrensninger i å bare være seg også, egne behov, egne begrensninger, egen måte å tolke, egen tid og sted osv osv. Syns ikke kvinner eller menn er ufyselige som gruppe, men syns noen individer er det. Tråden omhandler kvinner. Denne slalåmkjøringen mellom gruppe og individer fra det ene innlegget til det neste har ingen plass i en diskusjon. Endret 2. august 2023 av ClausSaus
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #435 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke vanlig å være takknemlige overfor fremmede mennesker, men overfor mennesker man omgås. Å være takknemlige overfor en gruppe, er et merkelig premiss. Anonymkode: b4d79...a5a Ikke merkeligere enn å kritisere en gruppe. Er du ny her på KG?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #436 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Tråden omhandler kvinner. Alle kvinner bortsett fra Rosa med mindre du kutter det semantiske tisset. Jeg er enig med Rosakatt, sånn, Værsågod - nåner vi to, og dermed kvinner. Anonymkode: b4d79...a5a 1 5
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #437 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke vanlig å være takknemlige overfor fremmede mennesker, men overfor mennesker man omgås. Å være takknemlige overfor en gruppe, er et merkelig premiss. Anonymkode: b4d79...a5a Ja det er det jeg også tenker. Kan jo være takknemmelig, men hvordan skal hele denne gruppen føle på den takknemmeligheten? Mistenker at en del individer savner noen som er glade i dem, ser dem, roser dem for det de gjør, men det er vanskelig å skulle få dekke det behovet for noen uten å kjenne dem, eller i det minste være i kontakt med dem. Det er jo et samspill, vi har alle eget ansvar å delta også. Å hvordan vi deltar. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #438 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Ikke merkeligere enn å kritisere en gruppe. Er du ny her på KG? Nei, gammel nok til å se at den glødende forakten din vokser. Anonymkode: b4d79...a5a 4
ClausSaus Skrevet 2. august 2023 #439 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle kvinner bortsett fra Rosa med mindre du kutter det semantiske tisset. Jeg er enig med Rosakatt, sånn, Værsågod - nåner vi to, og dermed kvinner. Anonymkode: b4d79...a5a Og poff – der forsvant ca 2,7 millioner hunkjønn fra den norske befolkningen. Shit… min datter! 🙀
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #440 Skrevet 2. august 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Og poff – der forsvant ca 2,7 millioner hunkjønn fra den norske befolkningen. Shit… min datter! 🙀 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, gammel nok til å se at den glødende forakten din vokser. Anonymkode: b4d79...a5a Som jeg sa. Anonymkode: b4d79...a5a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå