Gå til innhold

Kunne dere datet en fan av Andrew Tate eller Jordan Peterson?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke Tate. Da har vi for ulike verdier til at jeg kubbe datet han. Jordan aner jeg ikke hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Tja, Trump, Jesus og Muhammed er vel tre eksempler på at dette ikke alltid stemmer.

Anonymkode: cb163...7d7

Trump er nok ekstremtilfelle, kommet delvis utifra et skakkejørt usa med mye vold og fattigdom. Det er sterk polarisering i USA, og det er sterk tro på at 1 presidentkandidad skal bli redningen. Noe som ikke er tilfelle da hele systemet med menneskene i det er korrupt og råttent. Det er noen faktorer i samfunnet der som legger opp til den type idolisering. Mediene i USA er også kjøpt og betalt, og det er mer rom for å presentere Trump eller Biden som helter som redder USA, samtidig som de vedtar regler som knuser arbeidere osv. Journalister får heller ikke lov å stille spørsmål til dem fritt på pressekonferanser. Hele greia er et sirkus.

Jesus og Muhammed er litt spesielle tilfeller da de kun har ideen om seg selv igjen. Selv om de er historiske personer som eksisterte, så blir de ikke presentert som de menneskene de var med feil og mangler. De blir fremstilt som profeter med høyere innsikt og  visdom. Nå kan det være at der er et par fortellinger om ders svake sider, jeg kan ikke si at jeg har lest mye religiøse tekster.

Når det er sagt, så er jeg enig i at det er voksne som idoliserer også. Jeg ser ikke på det som et bra tegn i en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når det gjelder Tate, så er synet på menneskehandel, kvinners rett til å ikke bli slått og gå trygge rundt i gatene, kvinners rett til å bli respektert - alt dette er en del av menneskerettighetene. Her har du eksempler i fleng.

Anonymkode: b476f...5fa

Du følger ikke med i tråden :) du må se hva jeg har skrevet tidligere i den.

Hele mitt poeng er/var at selv om jeg ikke liker noen av de, så er Tate sånn cirka hundre ganger verre. Jeg støtter heller ikke Peterson, men helt sykt å sammenligne han med Tate. 

Anonymkode: 01e9b...6a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å skyte inn her: kvinner flest driter langt oppi om mannen er fan av Tate. Så lenge han er kjekk, så er han god nok. Han kan mene hva han vil og tenke hva han vil, så lenge han er pen å se på. Så er han god nok for både forhold og ons. Kanskje særlig forhold.

Om han er fan av Peterson så er nok det bare positivt for de fleste kvinner, selv om det selvsagt er ganske ubetydelig sett relativt opp mot utseende.

Bevis: studer mennene kvinner velger og liker.

Endret av sokrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (1 minutt siden):

Nei og kunne heller ikke vært venn med noen som uironisk liker eller følger noen av dem. 

Anbefaler denne til de som er på gjerdet angående JP. https://youtu.be/hSNWkRw53Jo

Orker ikke se en tre timers lang video, men det er jo ganske tydelig at man finner det man ser etter hvis man leter hardt nok. Når noen har så mye innhold som JP på internett er det veldig lett å velge ut ting man kan ta ut av sammenheng og kritisere han for. Skal også selvfølgelig innrømme at det går begge veier. Istedenfor slike videoer (har en anelse om bakgrunnen) vil jeg anbefale at man ser på podcast osv hvor han snakker selv, ikke hvor noen velger hva du skal høre.

Anonymkode: 68d8c...bee

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Aldri. Vitner om svært lav intelligens og kvinnehat. 

Anonymkode: b14ed...d7e

Jordan peterson har svørt høy utdannelse og har garantert høy Iq

Andrew tate har en formue på over 200 millioner dollar

Begge er megasuksesser og er definitivt ikke intr i en gammel chubby 35 ++ kvinne fra KG

Jordan petterson er gift og andrew tate vasser i yngre deilige kvinner som du aldri kunne konkurert mot👍

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bbc2 skrev (1 minutt siden):

Jordan peterson har svørt høy utdannelse og har garantert høy Iq

Andrew tate har en formue på over 200 millioner dollar

Begge er megasuksesser og er definitivt ikke intr i en gammel chubby 35 ++ kvinne fra KG

Jordan petterson er gift og andrew tate vasser i yngre deilige kvinner som du aldri kunne konkurert mot👍

Tror du jeg også kan vasse i deilige kvinner om jeg kjøper produktene til Tate?

Endret av sokrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke gitt uttrykk for hva jeg personlig mener.

Men du er tydeligvis så provosert over Peterson at du ikke klarer å diskutere dette saklig.

Ta deg sammen!

Anonymkode: cb163...7d7

Men det finnes ingen saklig motargument til påstand om at kvinner bør føde flere barn. Vi er ikke fødemaskiner, og vi skal ikke tvinges til å føde barn mot vår vilje. Hilsen firebarnsmor som er HELT ferdig med barn. Hadde jeg blitt gravid nå, ville jeg utvilsomt ha tatt abort, selv om jeg ikke er en som tar lett på abort som sådan.

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bbc2 skrev (1 minutt siden):

Jordan peterson har svørt høy utdannelse og har garantert høy Iq

Andrew tate har en formue på over 200 millioner dollar

Begge er megasuksesser og er definitivt ikke intr i en gammel chubby 35 ++ kvinne fra KG

Jordan petterson er gift og andrew tate vasser i yngre deilige kvinner som du aldri kunne konkurert mot👍

Men akkurat nå blir han brukt og rævpult 35 ganger daglig av skitne, kriminelle halvgamle menn i et dunkelt fengsel i Romania. ...man skal ikke ønske folk vondt, men i tilfellet Tate....

Peterson er en annen diskusjon, og ikke sammenlignbar med Tate.

Anonymkode: 01e9b...6a4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Orker ikke se en tre timers lang video, men det er jo ganske tydelig at man finner det man ser etter hvis man leter hardt nok. Når noen har så mye innhold som JP på internett er det veldig lett å velge ut ting man kan ta ut av sammenheng og kritisere han for. Skal også selvfølgelig innrømme at det går begge veier. Istedenfor slike videoer (har en anelse om bakgrunnen) vil jeg anbefale at man ser på podcast osv hvor han snakker selv, ikke hvor noen velger hva du skal høre.

Anonymkode: 68d8c...bee

Du trenger ikke uttale deg om videoen før du har sett den. Jeg har sett den da, så jeg kan. Det er en dyp analyse av JP sitt tankegods. Og når det er nok eksempler til å fylle opp denne lange videoen så er det nok til at det er et mønster, ikke tilfeldig plukket ut. Det er veldig mange klipp av hans uttalelser i videoen.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han dropper hele tiden kommentarer om at kvinner føder for få barn, den seksuelle revolusjonen har ført til at det blir født for få barn og at kvinner som ikke vil bli mødre er «mer mannlige», «ikke medgjørlige» osv. 

Kan han ikke fatte at ikke alle kvinner VIL ha barn? 
 

 

Anonymkode: 0b376...4b6

Det er poenget hans, og det jo er riktig. Det fødes for få barn. Nå har jeg ikke barn selv, og skal ikke ha, så jeg er en av de det snakkes om. Men det er jo riktig. Uten barn stopper samfunnet. Greia med han er at han snakker veldig klinisk om ting, og ikke så veldig menneskelig. Det betyr ikke at han ikke har et poeng. Jeg har ikke sans for sjåvinisme, men det må kunne være mulig å snakke konstruktivt om disse temaene, uten at vi lar våre egne personlige følelser styre meningen. 

 

Når det gjelder Tate er han et avskum. Jeg syns ikke de to skal sammenlignes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke gitt uttrykk for hva jeg personlig mener.

Men du er tydeligvis så provosert over Peterson at du ikke klarer å diskutere dette saklig.

Ta deg sammen!

Anonymkode: cb163...7d7

Du er den som ikke kan diskutere saklig og burde passe språkbruken. 

Anonymkode: 0b376...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men akkurat nå blir han brukt og rævpult 35 ganger daglig av skitne, kriminelle halvgamle menn i et dunkelt fengsel i Romania. ...man skal ikke ønske folk vondt, men i tilfellet Tate....

Peterson er en annen diskusjon, og ikke sammenlignbar med Tate.

Anonymkode: 01e9b...6a4

Så han vasser ikke bare i yngre deilige kvinner, som KG kvinner ikke har en sjans å konkurrere mot. Han er også populær blant det samme kjønn og får virkelig kjørt seg. Wow! For en mann!

Endret av sokrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bbc2 skrev (3 minutter siden):

Jordan peterson har svørt høy utdannelse og har garantert høy Iq

Andrew tate har en formue på over 200 millioner dollar

Begge er megasuksesser og er definitivt ikke intr i en gammel chubby 35 ++ kvinne fra KG

Jordan petterson er gift og andrew tate vasser i yngre deilige kvinner som du aldri kunne konkurert mot👍

Bare så du vet, så sitter Andrew Tate i rumensk fengsel - du vet, motsetning til det norske kosefengselet. Varetektsperioden har nettopp blitt forlenget med 30 dager. Kanskje du synes det er "kult" og "megasuksess" å sitte i fengsel, hva vet jeg. Jeg er for øvrig helt sikker på at han ikke får noen deilige damer servert på cella. Dakar.

Tate vasset i yngre damer som han kjøpte for pengene. Han har verken kone eller barn. Hvis meningen med livet er å "vasse" i kvinner som man forakter og ønsker å undertrykke, så har vi helt forskjellige meninger med livet. 

Det er mange kjeltringer og helt forferdelige mennesker som har store formuer. Verdens verste diktatorer har som regel vært steinrike. Det betyr ikke at de har gode holdninger eller er verdifulle som livspartnere for det. 

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokrat skrev (1 minutt siden):

Så han vasser ikke bare i yngre deilige kvinner, som KG kvinner ikke har en sjans å konkurrere mot. Han er også populær blant det samme kjønn og får virkelig kjørt seg. Wow! For en mann!

Tror du virkelig at heterofile menn synes det er bra å bli voldtatt av menn i fengselet? Hvilken planet datt du fra?

Anonymkode: b476f...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sokrat skrev (2 minutter siden):

Så han vasser ikke bare i yngre deilige kvinner, som KG kvinner ikke har en sjans å konkurrere mot. Han er også populær blant det samme kjønn og får virkelig kjørt seg. Wow! For en mann!

Vi konkurrere for øvrig ikke mot bimboer som har sex for penger med en mann de ikke liker. Jeg vil gjerne slippe å være med i en slik konkurranse, gitt. Mange av oss her har jobb, ektemann, barn og familieliv. Tate har en formue han har tjent ved å villede usikre, unge, kvinnehatende menn. Verken kone, barn eller familieliv, derimot et opphold i fengsel og anklager for voldtekt og menneskehandel. Virkelig ingenting å trakte etter, være sjalu på eller konkurrere om. Jeg hadde aldri i livet vurdert å bli sammen med en mann som var anklaget for slike ting, uansett hvor mye penger han hadde og hvordan han så ut.

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bbc2 said:

Jordan peterson har svørt høy utdannelse og har garantert høy Iq

Andrew tate har en formue på over 200 millioner dollar

Begge er megasuksesser og er definitivt ikke intr i en gammel chubby 35 ++ kvinne fra KG

Jordan petterson er gift og andrew tate vasser i yngre deilige kvinner som du aldri kunne konkurert mot👍

Nå er jo kona til Peterson eldre enn 35. Hun er nærmere hans alder. Kunne vært mor til oss 35-åringer. Ikke en ung jomfru på 18. 

Anonymkode: 0b376...4b6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokrat skrev (4 minutter siden):

Så han vasser ikke bare i yngre deilige kvinner, som KG kvinner ikke har en sjans å konkurrere mot. Han er også populær blant det samme kjønn og får virkelig kjørt seg. Wow! For en mann!

For øvrig stiller jeg et stort spørsmål ved dine innlegg i andre tråder der du sier at du ikke får interesse fra kvinner. Hvis du kun går etter 18 år gamle modeller (siden vanlige damer "ikke har sjans å konkurrere mot" disse), så er det forståelig at interessen derfra er null. 

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du virkelig at heterofile menn synes det er bra å bli voldtatt av menn i fengselet? Hvilken planet datt du fra?

Anonymkode: b476f...5fa

Tror du de skittne gamle illeluktende kriminelle galningene i romanske fengsel tar hva som helst? Å få Tate inn der må jo være som både jul og bursdag for dem, på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...