Gå til innhold

Kunne dere datet en fan av Andrew Tate eller Jordan Peterson?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er jo kona til Peterson eldre enn 35. Hun er nærmere hans alder. Kunne vært mor til oss 35-åringer. Ikke en ung jomfru på 18. 

Anonymkode: 0b376...4b6

Nettopp. God healed Jordan Peterson’s wife of rare, ‘incurable’ cancer | gatewaynews.co.za

Her er bildet av Peterson med kone. Hun er på hans alder, har mange rynker og heller ikke klassisk ansiktspen. Han ser penere og yngre ut enn henne. De er også konservativt kristne begge to. Og etter kristne verdier skal en ektemann ikke bedra sin hustru. Altså, er han stuck med sin jevngamle, helt gjennomsnittlige kone. 

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sokrat skrev (1 minutt siden):

Tror du de skittne gamle illeluktende kriminelle galningene i romanske fengsel tar hva som helst? Å få Tate inn der må jo være som både jul og bursdag for dem, på en gang.

Men kanskje ikke for ham?

Anonymkode: b476f...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi konkurrere for øvrig ikke mot bimboer som har sex for penger med en mann de ikke liker. Jeg vil gjerne slippe å være med i en slik konkurranse, gitt. Mange av oss her har jobb, ektemann, barn og familieliv. Tate har en formue han har tjent ved å villede usikre, unge, kvinnehatende menn. Verken kone, barn eller familieliv, derimot et opphold i fengsel og anklager for voldtekt og menneskehandel. Virkelig ingenting å trakte etter, være sjalu på eller konkurrere om. Jeg hadde aldri i livet vurdert å bli sammen med en mann som var anklaget for slike ting, uansett hvor mye penger han hadde og hvordan han så ut.

Anonymkode: b476f...5fa

Jepp. Det er egentlig et veldig relevant samfunnsproblem. Vi har mennesker som tjener seg rike på å utnytte mennesker som er sårbare, skadet av en dysfunksjonell oppvekst, ensomme/ isolerte osv. Jeg mener dette er et stort samfunnsproblem som definitivt burde være mer relevant og som burde forsøkes gjøre noe med. Vi har også influense og onlyfans m.m som appellerer til svake og sårbare grupper som tjener mye penger på dem.

Men jeg ser denne tråden går ganske til det ekstreme nå, så er vel på tide gå ut og ta dagens joggetur, tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men kanskje ikke for ham?

Anonymkode: b476f...5fa

Si ikke det, si ikke det. Kanskje han i underbevisstheten ønsket seg der han er. Han hater jo kvinner og ser på mange måter litt feminin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sokrat said:

Tror du de skittne gamle illeluktende kriminelle galningene i romanske fengsel tar hva som helst? Å få Tate inn der må jo være som både jul og bursdag for dem, på en gang.

Det heter faktisk rumenske, ikke romanske. 

Anonymkode: 0b376...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For øvrig stiller jeg et stort spørsmål ved dine innlegg i andre tråder der du sier at du ikke får interesse fra kvinner. Hvis du kun går etter 18 år gamle modeller (siden vanlige damer "ikke har sjans å konkurrere mot" disse), så er det forståelig at interessen derfra er null. 

Anonymkode: b476f...5fa

Det er nok umulig for meg alene. Umulig for en vanlig mann. Men med Tate sin visdom, kan kanskje til og med jeg lykkes... Tate gjør det umulige mulig.

Endret av sokrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sokrat skrev (1 minutt siden):

Det er nok umulig for meg alene. Umulig for en vanlig mann. Men med Tate sin visdom, kan kanskje til og med jeg lykkes... Tate gjør det umulige mulig.

Nei, Tate gjør at menn som deg har null sjans på damer. Han forteller dere at dere alle sammen er verdt kun det beste - de yngste, peneste og mest jomfruelige jentene, som fra før har 100 menn etter seg hver. Derfor vil du gjerne overse din jevnaldrende nabodame med søtt utseende, behagelig personlighet og stor interesse for deg. Fordi hun er over 25 år og har hatt kjæreste tidligere. I tillegg veier hun 5 kilo over anorektisk mikrovekt.

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sokrat said:

Det er nok umulig for meg alene. Umulig for en vanlig mann. Men med Tate sin visdom, kan kanskje til og med jeg lykkes...

Den store filosofen Andrew Teit. 

Anonymkode: 0b376...4b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Sånn, rettet det for deg.

Anonymkode: b476f...5fa

Vær så snill å skriv det du mener i stedetfor å bruke denne billige hersketeknikken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt "hatet" mot Jordan Peterson. Det virker som en default reaksjon at han er fæl, og ikke hate han betyr at du tar feil.

Hva er egentlig problemet med Peterson??

Er for øvrig gift med ei dame som stemmer SV. Alt går....

Anonymkode: d8aea...d32

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, Tate gjør at menn som deg har null sjans på damer. Han forteller dere at dere alle sammen er verdt kun det beste - de yngste, peneste og mest jomfruelige jentene, som fra før har 100 menn etter seg hver. Derfor vil du gjerne overse din jevnaldrende nabodame med søtt utseende, behagelig personlighet og stor interesse for deg. Fordi hun er over 25 år og har hatt kjæreste tidligere. I tillegg veier hun 5 kilo over anorektisk mikrovekt.

Anonymkode: b476f...5fa

Esj, kjæreste tidligere? Da er hun besudlet. Tate er også besudlet nå, så nå er han også ute av bildet for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke helt "hatet" mot Jordan Peterson. Det virker som en default reaksjon at han er fæl, og ikke hate han betyr at du tar feil.

Hva er egentlig problemet med Peterson??

Er for øvrig gift med ei dame som stemmer SV. Alt går....

Anonymkode: d8aea...d32

Han er ikke fæl, han er konservativ kristen. Er Peterson gift med en norsk dame som stemmer SV?

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokrat skrev (Akkurat nå):

Esj, kjæreste tidligere? Da er hun besudlet. Tate er også besudlet nå, så nå er han også ute av bildet for meg :(

Altså, finner du aldri dame. Du er for gammel til å bedrive evig jakt på unge jomfruer. Du er altså urørt, ikke sant? Ellers er du også "besudlet" og finnes ikke interessant for jomfruene du vurderer.

Anonymkode: b476f...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sokrat skrev (27 minutter siden):

Tror du jeg også kan vasse i deilige kvinner om jeg kjøper produktene til Tate?

Da må du nok selge produktene til Tate...

Dvs. være Tate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jordan Peterson er ikke noe bedre enn Andrew tate. Blandt annet sier han ordrett at kvinner som går i skjørt eller sko med hæl på jobb ber om å bli seksuelt trakassert. Han pusher også et generelt nedsettende og gammeldags sexistisk kvinnesyn som ikke på noen måte er forenlig med likestilling og likeverd.

Anonymkode: 33935...585

Vel det er jo ikke det han sier da. Dette er det du leser mellom linjene.

Han forklarer egentlig bare naturlig biologi når det gjelder menns natulige reaksjon på kvinner i klær som viser mye kropp. Han har jo også iæuttalt at trakassering ikke er ok og kvinner må stå opp for seg selv?

Poenget er vel at vi kvinner ikke kan forente noe annet når menn er biologisk anlagt og enkelte er idioter og vil alltid være det. Trakassering vil derfor aldri forsvinne. 

Anonymkode: f16ee...162

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville ikke datet noen av dem, men er enig i at de ikke er i samme kategori. 

Tate er tvers igjennom manipulerende og aggresiv. Han klarer jo ikke å snakke engang uten å nærmest rope ut hvert eneste ord, så særlig behersket er han aldri. Han er nok over gjennomsnittet intelligent, men bruker det for å manipulere og utnytte usikre personer og incels. Jeg vet ikke om han har lagd seg et alter ego, eller om han er oppriktig i holdninger og meninger. Det jeg er lite i tvil om er at han er en mann med sterke psykopatiske trekk som har sett et sjikte i samfunnet han kan bruke for å berike seg selv.

Jeg tror han er viktig fordi det er veldig bra med alle som tar avstand fra ham og de ekstreme uttalelsene hans. Synlig motstand og opprør mot slike holdninger er veldig viktig. Når det er sagt så håper jeg hans tid er forbi. At han er et fenomen som slukner snart. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det finnes ingen saklig motargument til påstand om at kvinner bør føde flere barn. Vi er ikke fødemaskiner, og vi skal ikke tvinges til å føde barn mot vår vilje. Hilsen firebarnsmor som er HELT ferdig med barn. Hadde jeg blitt gravid nå, ville jeg utvilsomt ha tatt abort, selv om jeg ikke er en som tar lett på abort som sådan.

Anonymkode: b476f...5fa

Her leser du åpenbart det du vil.

Det er jo ikke snakk om å tvinge noen til å føde flere barn – selv ikke Peterson mener da dette; det er snakk om å reflektere over at det (ifølge noen) fødes for få barn til å opprettholde velferden i samfunnet. Det finnes mange saklige argumenter for et slikt syn, men ikke alle er selvsagt i stand til å ta disse innover seg.

Anonymkode: cb163...7d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Flintis said:

Da må du nok selge produktene til Tate...

Dvs. være Tate.

Ja, nettopp. Være teit. 

Anonymkode: 0b376...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er den som ikke kan diskutere saklig og burde passe språkbruken. 

Anonymkode: 0b376...4b6

Ikke vær barnslig.

Anonymkode: cb163...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...