Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Warrior skrev (6 minutter siden):

Noen får jo også lite sex i ekteskapet, derfor jeg alltid sier finn noen som er like mye glad i sex så en selv. Uansett grunn så er det bedre å slå opp enn å være utro synes i alle fall jeg. Det er likevel aldri elskerinnen/elskeren sin feil at noen er utro. Det er kun den utro personen sitt ansvar og valg. 

Enig.. det er bedre å skille seg enn å gå bak ryggen. Ihvetfall ta det opp og bli enig hvis man vil ha en elsker. Jeg har profil på en side for bdsm, og får mange henvendeler fra gifte menn som åpenbart synes det de gjør er helt greit. Siste skrev at kona ikke blir med på kinky greier, så da ble han nødt til å finne det et annet sted.. «nødt til». mange som rettferdiggjør ovenfor seg selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arild37 skrev (Akkurat nå):

Nå har veldig mange som er utro mer enn ONS, ofte langvarig sexpartner, og da vet de oftest hvordan det ligger an, som også er tilfelle med TS. Rart at de ønsker å synke så lavt 

Sikkert mange nyanser ja, kan bare snakke for egen del da jeg var singel i ca 2 år,  for åresvis siden! Koste meg den tiden og dreit langt i hvem som var gift eller ei, og digget de jeg lå med de timene det varte 😁 Tenker tilbake på det som en herlig tid, som nå er helt over, og det er greit for nå er jeg snart i overgangsalder og mye er tørrlagt 😆😁

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er dette som kalles å være en slags hore

Anonymkode: f0d8a...7c1

Nei det er det ikke. Mennene har bestemt seg for å ha et sidesprang, tilfeldigvis med henne. Om det ikke blir med trådstarter blir det med noen andre. De bør ha et åpent forhold istedetfor å være utro. 

Jeg synes ikke tråddstarter har noen skyld i dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De maser om sex selv om du har sagt nei flere ganger? Det vil si at de ikke respekter ditt nei? Og likevel kaller du dem for snille? Høres ut som noen temmelige motbydelige menn må jeg si, men alle kan vel oppfattes snille om de er ute etter noe…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathrineline skrev (12 minutter siden):

De maser om sex selv om du har sagt nei flere ganger? Det vil si at de ikke respekter ditt nei? Og likevel kaller du dem for snille? Høres ut som noen temmelige motbydelige menn må jeg si, men alle kan vel oppfattes snille om de er ute etter noe…

Neida, jeg har sagt hverken ja eller nei, men tenkt mest nei. Har til vane å ikke svare når jeg overrumples med slike ting...

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ha i bakhodet at så snart sexen er over, kan de blir mer og mer distansert fra deg og svare deg på sms akkurat når de vil. Tar selvfølgelig kontakt når de har mulighet til å gjøre det igjen, dvs. når de kan snike seg vekk fra kone og barn. Og sånn går karusellen, derfor er muligheten stor for at du kan være den som føler deg dårligst over det i ettertid. 

Men hvis du ikke bryr deg om sånt i det hele tatt, tenk hvis du var konen 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morena86 skrev (2 timer siden):

Bare ha i bakhodet at så snart sexen er over, kan de blir mer og mer distansert fra deg og svare deg på sms akkurat når de vil. Tar selvfølgelig kontakt når de har mulighet til å gjøre det igjen, dvs. når de kan snike seg vekk fra kone og barn. Og sånn går karusellen, derfor er muligheten stor for at du kan være den som føler deg dårligst over det i ettertid. 

Men hvis du ikke bryr deg om sånt i det hele tatt, tenk hvis du var konen 😜

Vel, som sagt føler ikke noe dårlig når jeg tenker på "kona", ettersom de burde finne seg noe bedre enn disse to. Medmindre de har åpent forhold og da er det jo ok. 

Jeg er ikke needy, bare ute etter noen gode sexuelle opplevelser, så hvor mye de tar kontakt er opp til dem,  jeg ksn finne andre ting å holde på med. Så får konene ha de enn så lenge😂...

TS

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel, som sagt føler ikke noe dårlig når jeg tenker på "kona", ettersom de burde finne seg noe bedre enn disse to. Medmindre de har åpent forhold og da er det jo ok. 

Jeg er ikke needy, bare ute etter noen gode sexuelle opplevelser, så hvor mye de tar kontakt er opp til dem,  jeg ksn finne andre ting å holde på med. Så får konene ha de enn så lenge😂...

TS

Anonymkode: 81d5e...f1d

Problemet er jo at konene kanskje ikke vet at de burde finne seg noe bedre begge to, noen burde fortelle dem det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder min venstre arm på at du ikke er den eneste disse mennene forsøker å få napp hos. Helt unødvendig å bli smigret over en mann som kun ønsker sex 🤷🏻‍♀️ og da spesielt en som er opptatt. Hadde de virkelig syntes du er så spesiell hadde de skilt seg først, for så å prøve seg på deg med et tydelig ønske om mye mer enn sex. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Hva du skal gjøre? Er det ikke opplagt?

Du tar screenshot av meldingene og viser til konene. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (24 minutter siden):

Hva du skal gjøre? Er det ikke opplagt?

Du tar screenshot av meldingene og viser til konene. 

Jeg kjenner ikke konene, vet ikke hva de heter eller hvordan jeg finner dem. Liker disse typene også for mye til å gjøre noe sånt. Den siden av saken føler jeg ikke er mitt ansvar. Men hadde vært fint selvsagt hvis gutta fant ut på egenhånd at de ikke fortjener å være i forhold eller evt. at kona er så ille at de ikke orker mer og slutter lyver til kona og seg selv. 

 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 2.06):

Og slik som de klager over sine koner, slik vil de klage over deg også, med neste elskerinne. 

Spør deg selv hva du ville ha ønsket av mannen hvis du var kona? 

Anonymkode: 6b162...8be

Nei, det blir jo noe annet. Standard er jo at de klager over at kona ikke vil ha sex osv, de klager ikke over ex elskerinner, hun er jo selvsagt den første 😅 

jeg skulle ønske han ikke snorket og at han spiste sunnere. 

Anonymkode: b77b7...b87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 23.1.2023 den 8.38):

Da må du ha ekstremt lav standard..🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
 

Gå for det - om du takler å få tilsmusset ryktet ditt for alltid når det blir oppdaget..elskerinner blir behandlet ekstremt mye dårligere enn mannen som faktisk er utro. 

Tilsmusset rykte? Kanskje i menigheten.. 😅

Anonymkode: b77b7...b87

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (1 time siden):

Hva du skal gjøre? Er det ikke opplagt?

Du tar screenshot av meldingene og viser til konene. 

Ingenting er som følelsen av og ha ødelagt to familier eller? 

Anonymkode: b77b7...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingenting er som følelsen av og ha ødelagt to familier eller? 

Anonymkode: b77b7...b87

Det er det jo mennene som har. Konene har rett til å ta et valg utifra riktige opplysninger. Skal hun fortsette å være sammen med en amøbe, eller skal hun gå?

Å sende screenshot er det første jeg hadde gjort. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (3 minutter siden):

Det er det jo mennene som har. Konene har rett til å ta et valg utifra riktige opplysninger. Skal hun fortsette å være sammen med en amøbe, eller skal hun gå?

Å sende screenshot er det første jeg hadde gjort. 

Enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (2 timer siden):

Det er det jo mennene som har. Konene har rett til å ta et valg utifra riktige opplysninger. Skal hun fortsette å være sammen med en amøbe, eller skal hun gå?

Å sende screenshot er det første jeg hadde gjort. 

Jeg syns det er litt "stalker-aktig" å leke detektiv for å finne noens kone for å sende de en melding fra fremmed om at deres menn holder på sånn... vil ikke bli involvert, har eget liv å leve. Så nei, sender ikke screenshots og meldinger. De må nok funne ut på en annen måte. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, selv om du ønsker deg litt oppmerksomhet, så ha litt selvrespekt og moral da. Man går ikke etter folk som er gift. 🙄🤦‍♀️

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...