Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du holder deg selvfølgelig langt unna og gir beskjed om at det moralsk forkastelig å holde på å melde andre slik når man er gift.

Anonymkode: 6b3ac...7c2

Sorry men det er ikke andre sitt ansvar å sørge for at koner har kontroll på mennene sine.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hvordan du prøver å vri og vende på det så har du ikke høy standard når du vurderer å ligge med gifte menn, og jo det sier mye om din integritet.

 

Anonymkode: abc13...861

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uansett hvordan du prøver å vri og vende på det så har du ikke høy standard når du vurderer å ligge med gifte menn, og jo det sier mye om din integritet.

 

Anonymkode: abc13...861

Kan du forklare nærmere. Bruk gjerne eksempler. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uansett hvordan du prøver å vri og vende på det så har du ikke høy standard når du vurderer å ligge med gifte menn, og jo det sier mye om din integritet.

 

Anonymkode: abc13...861

Hva med de gifte mennene sin sandard. De vurderer det ikke en gang, de vil.

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Uansett hvordan du prøver å vri og vende på det så har du ikke høy standard når du vurderer å ligge med gifte menn, og jo det sier mye om din integritet.

 

Anonymkode: abc13...861

Det er det bare gifte kvinner med noia som mener. Ikke fremstill det som om det er noe vi alle mener.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Herlig! Be med konene også på full gangbang.!

Anonymkode: bae34...6be

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Har du bevis, som sms, så sender du screenshot til konene og mennene i en fellesmelding og ber de kutte ut med å kontakte deg.

Ikke synk ned i gjørma og gjør ting du ikke ønsker at andre skal gjøre mot deg.

Anonymkode: 5417e...8f1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er det bare gifte kvinner med noia som mener. Ikke fremstill det som om det er noe vi alle mener.

Anonymkode: 0b163...f6b

Trenger ikke være gift for å se at det ikke høy standard, man nøyer seg med å være en tømmestasjon, hvor høy standard har man da?

Anonymkode: abc13...861

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det uvanlig for deg å få interesse fra en som er opptatt, siden du er blitt smigret? Eller er det fordi de single som vil ha deg, ikke er spennede nok? 

Anonymkode: 5f5ad...206

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare går i fra konene sine når de klager over de? Hva er poenget med å være i er forhold de egentlig ikke vil? Er det så ille å slå opp og bedre å være utro? Det kommer jeg aldri til å skjønne.
Men vet du hva? Du gjør det du vil. Det er ikke ditt ansvar at de er utro mot konene sine. Det er jo så vanlig med utroskap nå at man kan ikke gå rundt å passe på om de man møter er i forhold eller ikke. Om de er utro eller ikke.
Det er kun de som er utro sitt ansvar. Du lever ditt liv som du vil :) Ha det gøy sier nå jeg. Man lever bare en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trenger ikke være gift for å se at det ikke høy standard, man nøyer seg med å være en tømmestasjon, hvor høy standard har man da?

Anonymkode: abc13...861

Kvinner som vil ha og ønsker sex er ikke tømmestasjon. De har sex fordi de vil ha sex. Ønsk 2023 velkommen!.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

For et spørsmål. Å gå etter folk som er opptatt er bare ekkelt og tyder på total mangel på selvrespekt og respekt for andre 

Anonymkode: 1b2d8...849

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner som vil ha og ønsker sex er ikke tømmestasjon. De har sex fordi de vil ha sex. Ønsk 2023 velkommen!.

Anonymkode: 0b163...f6b

Jo kvinner som har sex med gifte menn er tømmestasjoner. 

Anonymkode: abc13...861

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Warrior skrev (19 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare går i fra konene sine når de klager over de? Hva er poenget med å være i er forhold de egentlig ikke vil? Er det så ille å slå opp og bedre å være utro? Det kommer jeg aldri til å skjønne.
Men vet du hva? Du gjør det du vil. Det er ikke ditt ansvar at de er utro mot konene sine. Det er jo så vanlig med utroskap nå at man kan ikke gå rundt å passe på om de man møter er i forhold eller ikke. Om de er utro eller ikke.
Det er kun de som er utro sitt ansvar. Du lever ditt liv som du vil :) Ha det gøy sier nå jeg. Man lever bare en gang. 

Helt enig med deg. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jo kvinner som har sex med gifte menn er tømmestasjoner. 

Anonymkode: abc13...861

Vel, det er kun hvis kvinnen ikke mottar noe som er for henne verdifullt tilbake. 

Tømmestasjon er også som puledukke kvinne nedverdigende ord som ikke hører hjemme i 2023. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, det er kun hvis kvinnen ikke mottar noe som er for henne verdifullt tilbake. 

Tømmestasjon er også som puledukke kvinne nedverdigende ord som ikke hører hjemme i 2023. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Så hva verdifullt mottar du av en mann som tømmer seg i deg og så går hjem til kona som han aldri hadde forlatt for deg?

Anonymkode: abc13...861

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hva verdifullt mottar du av en mann som tømmer seg i deg og så går hjem til kona som han aldri hadde forlatt for deg?

Anonymkode: abc13...861

En kone kan være tømmestasjon og puledukke også. 

Hva mottar de fra slike menn som er verdifullt? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En kone kan være tømmestasjon og puledukke også. 

Hva mottar de fra slike menn som er verdifullt? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Fant du ikke noe verdifullt du får siden du prøver å vri det om på kona?

Anonymkode: abc13...861

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv singel i 2 år før jeg fant min nye mann.

Brydde meg egentlig aldri om de var gift eller ei hvis jeg ville ha meg mannfolk, viktigst for meg var at de ikke hadde noen kjønnssykdom og var godt utrustet nedentil. Hvis jeg fant noen jeg tente på så ba jeg alltid om legeattest før neste treff hvis aktuelt samt at jeg var tydelig på at for meg var størrelse viktig. Utover det kunne de være både gift og ugift. Glemte oftest spørre om det til og med😄

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er selvfølgelig mennene i dette scenarioet som er rasshøl, men ts er også ikke et særlig bra menneske om hun er med på det. Det er bare en unnskyldning folk sier til seg selv for å få den til å føle seg bedre.

Tenk deg, du får to epler servert. Spiser du det ene skjer ingenting og det smaker like godt som det andre. Spiser du det andre, ødelegger barndommen til noen barn borti gata og en person du ikke kjenner vil få psykiske problemer. Du er ikke garantert at ingen andre velger det andre, men du kan velge hva du selv gjør. Et oppegående menneske ville valgt det første eple, bare dårlige mennesker velger det andre selv om det så fristende ut..

Anonymkode: 55397...b35

Mannen som vil ut på vift er den som ødelegger barndommen til ungene sine og psyken til kona i så fall. Hadde han latt vær å by seg frem hadde det ikke hendt utroskap. 

Anonymkode: b84a2...788

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...