Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jo kvinner som har sex med gifte menn er tømmestasjoner. 

Anonymkode: abc13...861

Lol nei. Get over yourself.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så hva verdifullt mottar du av en mann som tømmer seg i deg og så går hjem til kona som han aldri hadde forlatt for deg?

Anonymkode: abc13...861

God sex? Det er faktisk ikke alle kvinner som vil ha kos og kjærlighet. Mange vil bare ha sex. Bryet med å lage middag og se film med han kan kona gjerne ta.

Anonymkode: 0b163...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Ikke gjør det. Du kommer til å bli lei deg og kanskje få hjertesorg når du får følelser for han og du oppdager at han virkelig elsker sin kone og du bare var et tidsfordriv. 

Anonymkode: 577c0...8d3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

God sex? Det er faktisk ikke alle kvinner som vil ha kos og kjærlighet. Mange vil bare ha sex. Bryet med å lage middag og se film med han kan kona gjerne ta.

Anonymkode: 0b163...f6b

Så da sprer de gjerne beina for opptatte menn, fordi det er så mye kulere å ha skitten, forbudt og umoralsk sex enn å ha pule med de kjekke mannfolka som er single?

Anonymkode: c93c0...acb

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lol nei. Get over yourself.

Anonymkode: 0b163...f6b

Selvsagt er de det, de blir kun brukt som et hull å tømme seg i, hva trodde du egentlig? 

Anonymkode: 1b2d8...849

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så da sprer de gjerne beina for opptatte menn, fordi det er så mye kulere å ha skitten, forbudt og umoralsk sex enn å ha pule med de kjekke mannfolka som er single?

Anonymkode: c93c0...acb

Kommer vel an på hvem man møter og føler spenning med. Tvilsomt at de aktivt går for opptatte menn. Ting skjer bare.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt er de det, de blir kun brukt som et hull å tømme seg i, hva trodde du egentlig? 

Anonymkode: 1b2d8...849

Ja men dama tjener jo utlukkende på det når det bare er sex hun vil ha.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så da sprer de gjerne beina for opptatte menn, fordi det er så mye kulere å ha skitten, forbudt og umoralsk sex enn å ha pule med de kjekke mannfolka som er single?

Anonymkode: c93c0...acb

Man sprer jo beina fordi man selv som kvinne synes det er digg med sex!

er man i modus for sex er det mange damer som kun ønsker dette og egentlig ikke bryr seg eller i det hele tatt spør om de er gift etc.

Da jeg var singel og ikke ute etter noe mer enn sex så spurte jeg aldri om sivilstand. 

 

Anonymkode: ecae0...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer selv, jeg synes det er urovekkende at du trenger Kvinneguiden til å ta en sånn avgjørelse for deg.

En ting jeg lurer på i denne sammenhengen; hvis disse mennene ligger med kona først og så drar til deg rett etterpå, synes du det gir en ekstra piff på det hele?

Anonymkode: 0718b...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvsagt er de det, de blir kun brukt som et hull å tømme seg i, hva trodde du egentlig? 

Anonymkode: 1b2d8...849

Helt greit det vel? Så lenge man sikrer seg mot sykdommer etc? 

høres jo så teit ut at det med selve sæduttømming er en greie som er spesielt traumatisk 😄🤭

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du bestemmer selv, jeg synes det er urovekkende at du trenger Kvinneguiden til å ta en sånn avgjørelse for deg.

En ting jeg lurer på i denne sammenhengen; hvis disse mennene ligger med kona først og så drar til deg rett etterpå, synes du det gir en ekstra piff på det hele?

Anonymkode: 0718b...813

Trenger ikke kvinneguiden 😄 syns bare det var en interessant problemstilling å ta opp her, så mange meninger og man får mye innput man kan tenke på. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt greit det vel? Så lenge man sikrer seg mot sykdommer etc? 

høres jo så teit ut at det med selve sæduttømming er en greie som er spesielt traumatisk 😄🤭

Anonymkode: ecae0...47e

Helt greit? Nei, det tyder på total mangel på selvrespekt og respekt for andre. De er knapt bedre enn de som er utro. Alle ser dette, bortsett fra de som går etter menn og damer som er opptatt 

Anonymkode: 1b2d8...849

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt greit? Nei, det tyder på total mangel på selvrespekt og respekt for andre. De er knapt bedre enn de som er utro. Alle ser dette, bortsett fra de som går etter menn og damer som er opptatt 

Anonymkode: 1b2d8...849

Vås, damer og menn som kun er ute etter sex gidder ikke spørre om sivilstatus overhode. Dersom man er ute etter seriøst forhold derimot ville jeg spurt. Da ville jeg jo ikke hatt en sånn type😅

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt greit? Nei, det tyder på total mangel på selvrespekt og respekt for andre. De er knapt bedre enn de som er utro. Alle ser dette, bortsett fra de som går etter menn og damer som er opptatt 

Anonymkode: 1b2d8...849

Men fatter ikke hvorfor dere drar inn selvrespekt? Jeg baserer ikke mitt liv feks på å blidgjøre koner som lever som på 1950-tallet. Om folk ikke får det berømte ekteskapet til å fungere så får de rydde opp selv.

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du holder deg selvfølgelig langt unna og gir beskjed om at det moralsk forkastelig å holde på å melde andre slik når man er gift.

Anonymkode: 6b3ac...7c2

Jeg visste ikke at Taliban er på KG og passer på.

Lærer noe nytt hver dag.

Anonymkode: 72a0c...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For et spørsmål. Å gå etter folk som er opptatt er bare ekkelt og tyder på total mangel på selvrespekt og respekt for andre 

Anonymkode: 1b2d8...849

Gå etter? Det er mennene som går etter ts. Så ja, mennene er ekle, og har total mangel på respekt for seg sel, kona og andre. 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg visste ikke at Taliban er på KG og passer på.

Lærer noe nytt hver dag.

Anonymkode: 72a0c...980

De er her i aller høyeste grad😂

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt greit? Nei, det tyder på total mangel på selvrespekt og respekt for andre. De er knapt bedre enn de som er utro. Alle ser dette, bortsett fra de som går etter menn og damer som er opptatt 

Anonymkode: 1b2d8...849

Har veldig selvrespekt jeg altså. Og har selv aldri vært utro verken i mitt nåværende forhold eller tidligere 👏

Derimot brydde jeg meg lite eller ingenting om sivilstatus på de jeg lå med da jeg kun var ute for sex. Gadd ikke spørre engang. Det jeg spurte om var kun legeattest på kjønnssykdommer og om de var velutrustet, så jeg slapp sykdommer og å kaste bort timer på et mannfolk som ikke tente meg.

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Ikke spør meg, spør heller konene deres.

Men pass deg for  menn som klager over konene sine, derifra er veien farlig kort til å klage over elskerinnene også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (1 minutt siden):

Ikke spør meg, spør heller konene deres.

Men pass deg for  menn som klager over konene sine, derifra er veien farlig kort til å klage over elskerinnene også.

Om mannen går til kona og klager over elskerinna da...

Anonymkode: 0b163...f6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...