Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er veldig naiv, bedrifter liker ikke å ha ansatte med dårlig rykte osv i Norge også. Det er en grunn til at tidligere Paradise deltagere sliter med å få jobb feks. Folk blir sakt opp fra jobben sin til og med i gode Norge.

Vis meg ett eksempel på en bedrift som sier opp en ansatt på grunn av den ansatte har hatt sex utenfor kontoret og utenfor arbeidstid. Ett eksempel!

Klarer du det, så har du også funnet en ansatt som skulle vært organisert, for dette er en bedrift som driter i Arbeidsmiljøloven.

Ut over det så registrerer jeg at du forsvarer grov kriminalitet som gjengjeldelse for handlinger som ikke er kriminelle. Det forteller alt jeg trenger å vite om deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste som er utro finner ofte noen som er styggere enn partneren sin.

Hæææ ....   ???  Hvor i all verden har du den teorien i fra ?? 

Skal jeg ha meg noe på si, så skal det jaggu være noe som er verdt det. Altså bedre enn det jeg har hjemme.  Fler kompiser/bekjente sier det samme.  Har aldri hørt eller sett noe til den teorien du snakker om.

Anonymkode: 1be30...63a

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke bra uansett.

Av Gud fikk han de ti budene.
Gud sa:
«Du skal ikke ha andre guder enn meg.
Du skal ikke misbruke Guds navn.
Du skal holde hviledagen hellig.
Du skal hedre far og mor, da går det godt.
Du skal ikke slå i hjel.
Du skal ikke bryte ekteskapet.
Du skal ikke stjele.
Du skal ikke snakke usant om din neste.
Du skal ikke begjære din nestes eiendom.
Du skal ikke begjære din nestes ektefelle eller arbeidsfolk
eller noen som hører til hos din neste.»
De ti bud

Anonymkode: 8d6cf...2eb

Ikke det at de ti bud styrer kjønnsrifter i 2023, men det er altså ikke TS som bryter bud #6. #barenevner.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Knull i vei og nyt det.

Anonymkode: d2e1e...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (8 minutter siden):

Ja, det er derfor jeg skriver at jeg foretrekker at man bruker riktig rekkefølge - identifiser problemområdet, jobb med problemområdet - få det bedre/eller oppdag at det er uløselig - og ta neste skritt; gå fra hverandre, eller åpne opp forholdet og lev sammen som venner pga logistikk..da kommer man gjennom det med integriteten i behold for begge parter. 

Helt enig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (Akkurat nå):

Stor fokus på at TS har skyld i utroskap, samt bruk av uttrykk som kvalitet er begge -etter mitt syn- incel-markører.

Etter at jeg skrev dette, har du kommet med utsagn som trekker i andre retningen, så jeg er villig til å sterkt moderere påstanden min. Mulig jeg er litt trigger-happy, men kanskje gir dette også deg en anledning til å reflektere over språket du bruker. Dersom du ønsker det.

Det er mulig jeg ordla meg på feil måte - min intensjon var overhodet ikke å snakke negativt om Ts - men rett og slett rette fokus på hvor gammeldags syn samfunnet fortsatt har på elskerinner..valgene Ts tar, kan få stygge konsekvenser.
Jeg syns alle fortjener mer enn smuler (man ender ofte opp med smuler om man er elskerinne/elsker - spesielt om det oppstår følelser). Mitt inntrykk gjennom de utallige innleggene vi har sett her inne, er at elskerinnen sitter sønderknust tilbake mens hun blir hamret på av samtlige i tråden/samfunnet..jeg syns ikke noen fortjener det. 
 

Når det kommer til personen som er utro - han/hun flasher uten tvil sine dårlige kvaliteter bare ved å være utro..dårlig moral, dårlig følelseskontroll, liten grad av innlevelse/empati, lav grad av ansvarsfølelse (spesielt om det er familie med barn i bildet), dårlig impulskontroll..ikke verdier jeg hadde sett etter om jeg var på jakt etter en partner. Og ja, ingen forhold er svart/hvit - men ha integritet til å gjøre ting i rett rekkefølge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har jo forsåvidt høy standard, da jeg syns de er så nydelige og sexy. 😅

Anonymkode: 81d5e...f1d

34 år og singel, og er ute etter eventyr med "nydelige" menn. Driter i kona. Du må jo bare være ute for å provosere. Ikke at jeg ikke tror slike egoister ikke fins, men jeg tror de er smarte nok til å ikke starte en tråd som dette? De skjønner jo hvor elendig og kjip planen egentlig er. Hvis du er oppriktig, virker du naiv nok til å ende opp som den som blir såra.

Anonymkode: 3ff34...87c

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder deg til å ikke gjøre det. Det er lett å bli betatt.. og da får du bare vondt. Jeg har nettopp vært der selv. Bedre med noen du ihvertfall har muligheten til å få følelser for om det skulle skje 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (3 minutter siden):

Det er mulig jeg ordla meg på feil måte - min intensjon var overhodet ikke å snakke negativt om Ts - men rett og slett rette fokus på hvor gammeldags syn samfunnet fortsatt har på elskerinner..valgene Ts tar, kan få stygge konsekvenser.

Da har jeg lest deg diametralt feil.
Jeg beklager det.

Du har også åpenbart reflektert over deler av ditt ordvalg.

Venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (15 minutter siden):

Og du: Slikt er unødvendig, er det ikke?

Absolutt unødvendig, men;
Har du i det hele tatt lest innlegget du skrev til meg? 
Du gikk rett på personangrep..da må man nesten tåle steken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (9 minutter siden):

Ikke det at de ti bud styrer kjønnsrifter i 2023, men det er altså ikke TS som bryter bud #6. #barenevner.

er vel ikke nummer 6 hun bryter, men de to nederste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 minutt siden):

Da har jeg lest deg diametralt feil.
Jeg beklager det.

Du har også åpenbart reflektert over deler av ditt ordvalg.

Venner?

Deal

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei da må du lese flere for det fins mange.

Du er veldig naiv, bedrifter liker ikke å ha ansatte med dårlig rykte osv i Norge også. Det er en grunn til at tidligere Paradise deltagere sliter med å få jobb feks. Folk blir sakt opp fra jobben sin til og med i gode Norge.

Det var ikke konen som plaget barna men andre barn som hadde fått dette med seg sikkert. Og sikkert noen bedrittne foreldre som ikke ville barna sine skule leke med barn til en slik mor. Ts her er jo også ond da tydeligvis, hun driter jo i hvor vondt barna til han som har barn får det, men spennende sex med en pen mann overvinner jo barnas følelser og liv? 

Anonymkode: 55397...b35

Utrolig trist hvis vi fortsatt I 2023 lever I et samfunn hvor et kvinnes sexliv er I fokus, når hennes integritet og hvorvidt hun er en bra person vurderes. Det er nok ikke slik i like høy grad med menn eller? Når det er så mange utro menn også i høye posisjoner? 

Jeg er heldigvis ikke i en karriere jag type jobb, bare en vanlig arbeidsmaur.

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Av og til kan det sikkert være underholdende å fyre opp KG damene litt, unge mann, og du skal ha kudos for 112 svar i en tråd du sparket i gang når det dro seg mot leggetid søndag. Nok nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (1 minutt siden):

er vel ikke nummer 6 hun bryter, men de to nederste. 

Begjære din nestes eiendom?

#newsflash: Vi ser ikke lengre slik på kvinner. Det er slike ting som gjør de ti bud irrelevante i dagens samfunn.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Det kommer helt an på om du er komfortabel med å være deres leketøy / tømmestasjon , og bidra til at en annen kvinne blir bedratt . Eller om du har nok integritet og selvtillit nok til å tenke at du trenger en mann som tar deg seriøst , å ikke ønsker kun å «bruke « deg , fordi han kjeder seg . 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snok1 skrev (22 minutter siden):

Vis meg ett eksempel på en bedrift som sier opp en ansatt på grunn av den ansatte har hatt sex utenfor kontoret og utenfor arbeidstid. Ett eksempel!

Klarer du det, så har du også funnet en ansatt som skulle vært organisert, for dette er en bedrift som driter i Arbeidsmiljøloven.

Ut over det så registrerer jeg at du forsvarer grov kriminalitet som gjengjeldelse for handlinger som ikke er kriminelle. Det forteller alt jeg trenger å vite om deg.

Du vrir på hele greia, dette eksempelet handlet ikke om at hun hadde hatt sex utenom arbeidstid, men om at hun fikk et så dårlig rykte at driften ikke ville ha henne som ansatt hos seg. Det mye smutthull og metoder for bedrifter å kvitte seg med folk uten å gå imot arbeidsmiljøloven.

Hva har det med meg å gjøre? Jeg sa jeg ikke ville blandt meg inn med gifte menn pga at en ikke vet hvordan konen vil reagere og det er flere tilfeller der de kan gå hardt til verks for å hevne seg. Jeg forsvarer ikke grov kriminalitet, men sier det fins og er gjennomførbart om en ønsker det.

Veldig snodig å diskutere med noen om at det går ann å utføre handlinger eller om det fins kvinner som utfører kriminelle handlinger. Selvfølgelig går det jo ann om en virkelig ønsker det, det skjer hver dag.

Anonymkode: 55397...b35

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hæææ ....   ???  Hvor i all verden har du den teorien i fra ?? 

Skal jeg ha meg noe på si, så skal det jaggu være noe som er verdt det. Altså bedre enn det jeg har hjemme.  Fler kompiser/bekjente sier det samme.  Har aldri hørt eller sett noe til den teorien du snakker om.

Anonymkode: 1be30...63a

Tenker det samme, men de aller fleste tilfellene jeg vet om så har konen/mannen vært ganske åpenbart mye penere en elskerinnen/elskeren. Men ofte når folk er utro så handler det nødvendigvis ikke om at de vil ligge med noe penere, da hadde vi jo alle vært utro da det alltid fins noe penere en det en har der ute, men om frustrasjoner og følelser, da tar en fort det en får og de som er villig.

Anonymkode: 55397...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

He he, nå har jeg hørt det også… en kvinne som blir stolt av at gifte menn vil ha sex med henne. Ja ja. Tror knapt det finnes en eneste kvinne som ikke får til det.

Anonymkode: 30a1a...83b

Næh, nå må dere slutte, handler ikke om stolthet. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Det kommer helt an på om du er komfortabel med å være deres leketøy / tømmestasjon , og bidra til at en annen kvinne blir bedratt . Eller om du har nok integritet og selvtillit nok til å tenke at du trenger en mann som tar deg seriøst , å ikke ønsker kun å «bruke « deg , fordi han kjeder seg . 

Kanskje det er TS som objektifiserer mennene, ikke omvendt?

Vi har lett for å tenke at det er mannen som har makten inen seksuell relasjon.

Det er tradisjonelt mange eksempler på dette, særlig med alle #metoo-sakene som glir over mot overgrep nettopp fordi maktforholdet er skjevt.

Men det er altså ingenting -slik jeg leser TS- som indikerer at hun står nedenfor disse mennene i makt. 
Hun har jo negativ makt ved at mennene har større behov enn henne for diskresjon.

Det er lett å se på kvinne. Som den svake og potensielt skadelidende part, men det trenger altså overhodet ikke være slik.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...