Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Utrolig trist hvis vi fortsatt I 2023 lever I et samfunn hvor et kvinnes sexliv er I fokus, når hennes integritet og hvorvidt hun er en bra person vurderes. Det er nok ikke slik i like høy grad med menn eller? Når det er så mange utro menn også i høye posisjoner? 

Jeg er heldigvis ikke i en karriere jag type jobb, bare en vanlig arbeidsmaur.

Anonymkode: 81d5e...f1d

Det er nok det. Folk med OnlyFans vil jo ikke kunne få jobb hvor som helst i senere liv, og i det eksempelet her gjalt det nok alt hate hun fikk, oppmerksomheten og det dårlige ryktet og ikke nødvendigvis sexlivet. Tror det kan være likt med menn, men noen folk med høye posisjoner har jo ofte mer makt og slipper unna med mer. Tiger Woods er jo en mann med stor karriere som fikk en del konsekvenser pga utroskap.

Anonymkode: 55397...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du vrir på hele greia, dette eksempelet handlet ikke om at hun hadde hatt sex utenom arbeidstid, men om at hun fikk et så dårlig rykte at driften ikke ville ha henne som ansatt hos seg. Det mye smutthull og metoder for bedrifter å kvitte seg med folk uten å gå imot arbeidsmiljøloven.

Dersom dette er den egentlige grunnen for oppsigelse, så er det i strid med AML uansett hva den formelle grunnen er. 
 

Ingen av oss vil ha et arbeidsliv hvor dette er greit. Tenk så stor malt det kan gi til en kynisk ryktespreder. Ønsker du å bli utsatt for noe slikt? Jeg håper du er organisert.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 time siden):

Begjære din nestes eiendom?

#newsflash: Vi ser ikke lengre slik på kvinner. Det er slike ting som gjør de ti bud irrelevante i dagens samfunn.

Ja, kanskje ikke denne da. men ihvertfall den nederste :) Du skal ikke begjære din nestes ektefelle eller arbeidsfolk
eller noen som hører til hos din neste. Å høre til noen er noe annet enn å eies av noen. en kone hører til sin mann, en mann hører til sin kone. Men dette går jo på å begjære i seg selv.. det er vanskelig å la vær å begjære, det skjer jo støtt og stadig. tror vel at gud synes enda mindre om når man gjør handling ut av begjæret selvom det ikke står eksplisitt om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (17 minutter siden):

Dersom dette er den egentlige grunnen for oppsigelse, så er det i strid med AML uansett hva den formelle grunnen er. 
 

Ingen av oss vil ha et arbeidsliv hvor dette er greit. Tenk så stor malt det kan gi til en kynisk ryktespreder. Ønsker du å bli utsatt for noe slikt? Jeg håper du er organisert.

Jeg mener jo ikke at det er greit, men det skjer jo. Folk føler de blir presset ut av arbeidsplassen hele tiden, ikke alle som er styrere, ledere og sjefer burde være det og bedrifter er ekstremt opptatt av penger og rykte enn en enkel ansatt.

Hvorfor skulle jeg ønske å bli utsatt for noe slikt bare fordi jeg sier at det kan skje? Du skriver som at jeg sier at drap, oppsigelser og mobbing er ok, noe jeg aldri har sakt. Dette handlet ikke om meg i det hele tatt.

Det jeg ville ha frem til ts var at om en skal gå med på en handling som en vet vil såre noen man ikke kjenner veldig dypt, så tar en sjans på at det kan få konsekvenser.

Anonymkode: 55397...b35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med "eventyr" mener du være delaktig i bedrag og hemmeligheter, skjult for en annen stakkars dame. Ok.

Sier ikke at det er din feil at mannfolka er ekle. Men du behøver ikke å være delaktig. Hvert fall ikke definere det som eventyr. Det syns jeg blir forkastelig.

Finn kosen et annet sted, helst med noen som ikke har forpliktet seg. Plenty med eventyr å finne ellers også.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden):

Kan bli drama med single menn også. 

Det var ikke drama med mennene jeg tenkte på. Det er en tredjeperson som er aktuell ved utroskap. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på om du har lyst!. Du er ikke ansvarlig for deres handlinger og relasjon til eventuelle partnere. 

Anonymkode: 17274...5ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riski med gifte menn. Hva om du utvikler følelser? Tror du han skiller seg da? 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For begge de to mannfolka er jo gresset grønnere på den andre siden av gjerdet. Helt til gresset er oppspist, da er de like langt.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Kanskje det er TS som objektifiserer mennene, ikke omvendt?

Vi har lett for å tenke at det er mannen som har makten inen seksuell relasjon.

Det er tradisjonelt mange eksempler på dette, særlig med alle #metoo-sakene som glir over mot overgrep nettopp fordi maktforholdet er skjevt.

Men det er altså ingenting -slik jeg leser TS- som indikerer at hun står nedenfor disse mennene i makt. 
Hun har jo negativ makt ved at mennene har større behov enn henne for diskresjon.

Det er lett å se på kvinne. Som den svake og potensielt skadelidende part, men det trenger altså overhodet ikke være slik.

Ser overhode ikke på henne som en skadelidende part . Hun har tydeligvis de gifte mennene i sin «makt « . Foreløpig . Men ikke sikkert det blir så stas etterhvert , når de gifte drar hjem til sine . Å hun blir slengt vekk som en brukt leke 😆

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det lettere?

De tar oftest kontakt og flinkest til å føre en samtale med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utrolig trist hvis vi fortsatt I 2023 lever I et samfunn hvor et kvinnes sexliv er I fokus, når hennes integritet og hvorvidt hun er en bra person vurderes. Det er nok ikke slik i like høy grad med menn eller? Når det er så mange utro menn også i høye posisjoner? 

Jeg er heldigvis ikke i en karriere jag type jobb, bare en vanlig arbeidsmaur.

Anonymkode: 81d5e...f1d

Det er jo fokus? Det har blant annet nylig blitt skrevet om hvilken enorm pågang bordeller og eskortefirma har nå under toppmøtet i Davos. Fullbooket, er de. Rikfolk og toppsjefer som skal virkelig kooose seg på tur, de er nok gift flesteparten av dem.

Anonymkode: 8ad45...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Dersom dette er den egentlige grunnen for oppsigelse, så er det i strid med AML uansett hva den formelle grunnen er. 
 

Ingen av oss vil ha et arbeidsliv hvor dette er greit. Tenk så stor malt det kan gi til en kynisk ryktespreder. Ønsker du å bli utsatt for noe slikt? Jeg håper du er organisert.

Kanskje ikke grunn for oppsigelse, men kan av noen arbeidsgivere absolutt være grunn for å ikke bli ansatt. Om ryktet er dårlig, enten det er pga. utroskap eller stoffbruk, så kan fort arbeidsgiver få nyss i det. Personlig egnethet, kan man vel kalle det? Hvis man ønsker en lojal og oppegående ansatt med rettferdighetssans og personlig integritet, så velger man kanskje ikke han/hun som stadig er bortpå opptatte folk.

Anonymkode: 8ad45...728

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet at de er gift, og du kan ikke skylde på ar dette er deres valg. Du er da bevisst med på å splitte opp familier, enten de har barn eller ikke. Jeg har vært der. Da jeg var 30 hadde jeg et forhold til en gift mann. Han manipulerte meg til de grader, og jeg var forelsket og dum. Han sykeliggjorde kona, men hun hadde jo rett i sin usikkerhet og sin trang til å sjekke alt han gjorde. På den måten var det dobbelt svik. Nå er jeg mamma og i et trygt forhold. Elsker familien over alt, og vi legger inn mye jobb for denne familien. Tanken på at noen skal komme inn fra sidelinjen som en Joleen-“just because you can” og ta mannen min gjør meg livredd. Det er min “straff” at jeg nå er mer usikker. Jeg vet hvor tilsynelatende perfekte familiefedre de kan fremstå som, og jeg vet hvor lett det er å skylde på denne mannen og frasi seg sin del av ansvaret for å ødelegge en familie. 
 

Angrer så utrolig mye for at jeg ikke tok valget å være et bedre menneske den gangen. 
 

Ikke gjør det, det er en lek for deg, men et liv og en familie for disse damene. 

Anonymkode: c7674...16b

Tydeligvis en lek for disse mennene også. Og det er vel de som burde tenke på kona.

Det. Er. Ikke. Kvinnens. Ansvar. At. Mannen. Ikke. Holder. Seg. Til. Den. Han. Har. Hjemme. 

Anonymkode: b84a2...788

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli brukt som ett tømmehull av menn som har forpliktelser andre steder, har jeg aldri skjønt er lukrativt.

Selv foretrekker jeg å sette slike menn skikkelig på plass, da jeg ikke støtter utroskap.

 

Anonymkode: d0343...b04

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Riski med gifte menn. Hva om du utvikler følelser? Tror du han skiller seg da? 

Anonymkode: 7f211...0c1

Å skille seg pga ei elskerinne streifer ikke tankene deres engang. Det eneste de ønsker er å nyte og å booste egoet, de bare bruker elskerinnene sine. Forkastelig.

Endret av Motelvibes
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det. Er. Ikke. Kvinnens. Ansvar. At. Mannen. Ikke. Holder. Seg. Til. Den. Han. Har. Hjemme. 

Anonymkode: b84a2...788

Det er selvfølgelig mennene i dette scenarioet som er rasshøl, men ts er også ikke et særlig bra menneske om hun er med på det. Det er bare en unnskyldning folk sier til seg selv for å få den til å føle seg bedre.

Tenk deg, du får to epler servert. Spiser du det ene skjer ingenting og det smaker like godt som det andre. Spiser du det andre, ødelegger barndommen til noen barn borti gata og en person du ikke kjenner vil få psykiske problemer. Du er ikke garantert at ingen andre velger det andre, men du kan velge hva du selv gjør. Et oppegående menneske ville valgt det første eple, bare dårlige mennesker velger det andre selv om det så fristende ut..

Anonymkode: 55397...b35

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan sitere på dette. Jeg fikk følelser for en gift mann, han selv karte seg bra og ble bare kald videre. Han hadde jo fått sitt. Vil du være ei dørmatte/puledukke? 

Anonymkode: e0b76...066

Jeg syns bare ikke at ord som puledukke hører hjemme i 2023. Samme som å kalle noen en h@&€?

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er to menn som VIL ha sex med ts. Om hun har det eller ikke, er opp til hun. Det er TO menn som er villige til å risikere sitt ekteskap. Det sier mye om mennene. Ts risikerer ingenting. Det er IKKE ts sitt ansvar å holde familiene til mennene sammen. 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje ikke grunn for oppsigelse, men kan av noen arbeidsgivere absolutt være grunn for å ikke bli ansatt. Om ryktet er dårlig, enten det er pga. utroskap eller stoffbruk, så kan fort arbeidsgiver få nyss i det. Personlig egnethet, kan man vel kalle det? Hvis man ønsker en lojal og oppegående ansatt med rettferdighetssans og personlig integritet, så velger man kanskje ikke han/hun som stadig er bortpå opptatte folk.

Anonymkode: 8ad45...728

Å ansette noen er juridisk sett en helt annen sak. Langt ute på bygda vil nok også rykte kunne ha en viss betydning.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...