Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. SPESIELT ikke han med barn, tenk på barnet. De får skilles fra konene først, hvis de er så ille. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlig! Be med konene også på full gangbang.!

Anonymkode: bae34...6be

Det blir jo litt mer reverse gangbang, blir det ikke?

Jeg har lite erfaring og er derfor usikker på terminologien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna dem TS! Det blir du som sitter igjen med svarteper til slutt. Til dere som tror at det er nødvendig å legge seg "etter" gifte menn og flørte med dem for at de skal bli interessert: Dette er helt feil! Jeg er en voksen singel dame og på et par timer på en datingside får jeg ofte 20-30 henvendelser fra gifte menn i løpet av et par timer. Og dette er non-stop! Jeg avviser alle (etter bitter og veldig vond erfaring), men det er utrolig mange gifte menn som vil være utro og gjør nærmest alt for å få det til. De oppfører seg som kåte bikkjer, og tar ingen hensyn til noe som helst annet enn å få pule med andre kvinner enn hun de har hjemme. Rasshøl hele bunten!

Anonymkode: bd615...c3c

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare går i fra konene sine når de klager over de? Hva er poenget med å være i er forhold de egentlig ikke vil? Er det så ille å slå opp og bedre å være utro? Det kommer jeg aldri til å skjønne.

Det er mange gifte som er fornøyd med ekteskapet og fornøyd med kona, men vil ha eventyr, føle seg begjært av en yngre kanskje, føle at man fortsatt er digg, få utløp for fetisher og lyster man ikke får oppfylt i ekteskapet, eller bare er veldig kåt av seg : p Da får de både i pose og sekk. Få som er utro som står på terskelen til å gå ifra ektefellen, selvom det forekommer jo. Det er ganske ille.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så da sprer de gjerne beina for opptatte menn, fordi det er så mye kulere å ha skitten, forbudt og umoralsk sex enn å ha pule med de kjekke mannfolka som er single?

Anonymkode: c93c0...acb

Tipper de tenner ekstra om han har på seg gifteringen. 

Anonymkode: 8ad45...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vås, damer og menn som kun er ute etter sex gidder ikke spørre om sivilstatus overhode. Dersom man er ute etter seriøst forhold derimot ville jeg spurt. Da ville jeg jo ikke hatt en sånn type😅

Anonymkode: ecae0...47e

Nei, sant, for DU vil jo ikke bli utsatt for det samme som du er med på å utsette partneren hjemme for.

Anonymkode: 8ad45...728

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper de tenner ekstra om han har på seg gifteringen. 

Anonymkode: 8ad45...728

Oh herregud. Det er så dumt. Det er ikke jeg som har vært ute etter dem og kaster meg over dem... helt uvesentlig for meg om de er gift, men som sagt, de burde ikke være i forhold slik de oppfører seg.  Så ikke stort tap for kona? Jeg ville i hvertfall ikke vært gift med dem. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det IKKE TS som legger seg etter, sprer bena, er tent på giftering eller ødlegger familier. Her er det to gifte meg som legger seg etter TS, og som vil ha sex med henne, selv om de har koner. TS vurderer sex, de gifte mennene har allerede bestemt seg at de vil ha sex med henne. 
Men allikevel, bli TS beskylt for å legge seg etter, ødlegge familier, stakkars barn, knulledukke, tømmastasjon osv osv.

TS vurderer bare å ha det ligg gøy.

De gifte mennene satser familien sin for å få sex med henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oh herregud. Det er så dumt. Det er ikke jeg som har vært ute etter dem og kaster meg over dem... helt uvesentlig for meg om de er gift, men som sagt, de burde ikke være i forhold slik de oppfører seg.  Så ikke stort tap for kona? Jeg ville i hvertfall ikke vært gift med dem. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Jeg skrev "de", det betyr generelt de som ligger med gifte folk. Det gjelder jo ikke deg (enda). 

Det er jo et tap for kona når ingen gidder å gi henne beskjed om at han hun er gift med er en utro drittsekk. Men nordmenn har sånn berøringsangst på det der så få sier ifra. Du gidder vel heller ikke å varsku konene om at disse mennene er på jakt etter utenomekteskapelig sex.

Anonymkode: 8ad45...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun2 skrev (6 minutter siden):

Her er det IKKE TS som legger seg etter, sprer bena, er tent på giftering eller ødlegger familier. Her er det to gifte meg som legger seg etter TS, og som vil ha sex med henne, selv om de har koner. TS vurderer sex, de gifte mennene har allerede bestemt seg at de vil ha sex med henne. 
Men allikevel, bli TS beskylt for å legge seg etter, ødlegge familier, stakkars barn, knulledukke, tømmastasjon osv osv.

TS vurderer bare å ha det ligg gøy.

De gifte mennene satser familien sin for å få sex med henne. 

Noen som har skjønt det😁💕

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, sant, for DU vil jo ikke bli utsatt for det samme som du er med på å utsette partneren hjemme for.

Anonymkode: 8ad45...728

Ja jeg må si jeg synes veldig synd på de partnerne da, hadde aldri akseptert sånt fra min faste partner. Han hadde aldri forblitt min partner for å si det sånn🤓

Hadde jeg tatt totalansvar for både mannen jeg evt tilfeldigvis hadde meg med så ville jeg spurt om sivilstand, spurt om han hadde barn, om han tok ansvar osv. Men jeg tok kun ansvar for meg selv der og da…

Var bare noen timers treff der det viktigste for meg var at han fremla ny legeattest på kjønnssykdommer etc, om han var gift, samboer eller singel brydde meg aldri om å spørre heller😄

 

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tipper de tenner ekstra om han har på seg gifteringen. 

Anonymkode: 8ad45...728

Absolutt ikke! Tente kun på stort utstyr mellom beina og ingen kjønnssykdommer i min korte single tid 😅😄😄

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vås, damer og menn som kun er ute etter sex gidder ikke spørre om sivilstatus overhode. Dersom man er ute etter seriøst forhold derimot ville jeg spurt. Da ville jeg jo ikke hatt en sånn type😅

Anonymkode: ecae0...47e

Det er noe helt annet, her er det snakk om når man bevisst knuller noen som er gift 

Anonymkode: 1b2d8...849

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er noe helt annet, her er det snakk om når man bevisst knuller noen som er gift 

Anonymkode: 1b2d8...849

Mener du at det er uskyldige gifte som blir «knullet» nesten voldtatt da uten eget ansvar?  - latterlig 😆

hva med samleie med samtykke - her kan gifte be om samtykke fra kona eller mannen og vise frem når de drar på byen  👏

nei ærlig talt - plasser ansvaret og moralen der det hører hjemme og bland ikke andre inn i dette!

Anonymkode: ecae0...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være temmelig spesiell for å synke så lavt at man er tilfreds med å være andrevalg for en drittsekk, og det kun for å bli brukt som et simpelt høl 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo kvinner som har sex med gifte menn er tømmestasjoner. 

Anonymkode: abc13...861

Selvfølgelig ikke. Er det greit synes du å kalle andre tømmestasjoner? De fleste kvinner akkurat som menn har vel sex fordi de liker det og synes sex er godt. Tror du kvinner har sex kun for å gjøre menn glad uansett om det er gift eller singel mann? 

Ts husk du gjør ingenting galt for det er ikke ditt ansvar at mennene er utro mot konene sine. De får ta ansvar selv. Du trenger bare gjøre det du vil og kose deg :)  Ingen er tømmestasjoner.
Mange er glad i og liker sex. Sånn er det bare. 

marsvin skrev (1 time siden):

Det er mange gifte som er fornøyd med ekteskapet og fornøyd med kona, men vil ha eventyr, føle seg begjært av en yngre kanskje, føle at man fortsatt er digg, få utløp for fetisher og lyster man ikke får oppfylt i ekteskapet, eller bare er veldig kåt av seg : p Da får de både i pose og sekk. Få som er utro som står på terskelen til å gå ifra ektefellen, selvom det forekommer jo. Det er ganske ille.. 

Det er jo litt merkelig å klage over konene hvis de er fornøyd, men ja det er nok sikkert mye av dette som er grunnen.

Noen får jo også lite sex i ekteskapet, derfor jeg alltid sier finn noen som er like mye glad i sex så en selv. Uansett grunn så er det bedre å slå opp enn å være utro synes i alle fall jeg. Det er likevel aldri elskerinnen/elskeren sin feil at noen er utro. Det er kun den utro personen sitt ansvar og valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (1 minutt siden):

Skal være temmelig spesiell for å synke så lavt at man er tilfreds med å være andrevalg for en drittsekk, og det kun for å bli brukt som et simpelt høl 

Ganske uvanlig at man på feks ONS redegjør sivilstatus, ansvarsforhold eller blir godt nok kjent til å vurdere drittsekkfaktor.. aller minst at man presenterer seg som en seriøs fast fremtidig partner….😅

For timers sex er kun høl og stor kuk nødvendig 😆😄 dette veit alle som har hatt et ONS eller flere…

Anonymkode: ecae0...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ganske uvanlig at man på feks ONS redegjør sivilstatus, ansvarsforhold eller blir godt nok kjent til å vurdere drittsekkfaktor.. aller minst at man presenterer seg som en seriøs fast fremtidig partner….😅

For timers sex er kun høl og stor kuk nødvendig 😆😄 dette veit alle som har hatt et ONS eller flere…

Anonymkode: ecae0...47e

Nå har veldig mange som er utro mer enn ONS, ofte langvarig sexpartner, og da vet de oftest hvordan det ligger an, som også er tilfelle med TS. Rart at de ønsker å synke så lavt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (18 minutter siden):

Skal være temmelig spesiell for å synke så lavt at man er tilfreds med å være andrevalg for en drittsekk, og det kun for å bli brukt som et simpelt høl 

Hadde vært fint å ha sluppet å bli så stakkarsliggjort. Føler meg ikke som stakkarslig eller potensielt brukt som høl.

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...