Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det her er så bakvendt, det er mennene som sårer ektefeller og barn. Ts kan ikke ta det ansvaret, sannsynligvis tekster de allerede med flere og på et eller annet tidspunkt vil de finne noen om det ikke allerede er i gang. De kan også juge om det blir vanskelig « som gift». 

Anonymkode: b77b7...b87

Skal man ikke ha noen bremser eller betenkeligheter med å ligge med gifte menn/kvinner da? Er det bare å kjøre på? Her er det virkelig mange forskjeller ute å går når det gjelder moral, empati og integritet. 

Anonymkode: a1ea3...210

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du hjelper noen og gjøre en kriminell handling så gjør du jo en kriminell handling. 

Anonymkode: b77b7...b87

TS har ikke begått noe handling, kun vurdert det. Det er heldigvis ikke en kriminell handling. Moralen kan jo diskuteres, slik som her nå. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS har ikke begått noe handling, kun vurdert det. Det er heldigvis ikke en kriminell handling. Moralen kan jo diskuteres, slik som her nå. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Glad vi kan enes om at det er umoralsk ihvertfall. Jeg mener også at det er empatiløst og at man mangler integritet når man gjør slikt. Så må man jo velge hva slags menneske man vil være da. Men de som påstår at det er helt problemfritt... håper dere ikke er mange.

Anonymkode: a1ea3...210

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Glad vi kan enes om at det er umoralsk ihvertfall. Jeg mener også at det er empatiløst og at man mangler integritet når man gjør slikt. Så må man jo velge hva slags menneske man vil være da. Men de som påstår at det er helt problemfritt... håper dere ikke er mange.

Anonymkode: a1ea3...210

Du misforstår, vi er ikke enige. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du misforstår, vi er ikke enige. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Ok, da var det hyggelig å se at du i det minste synes at det kan diskuteres om dette er moralsk eller ikke. At du ikke bare fastslår av dette er en moralsk ting å drive med. Må vel være fornøyd med såpass.

Anonymkode: a1ea3...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjalloh skrev (3 timer siden):

Nei, det han er ikke hennes ansvar. Men når man vet at sine egne handlinger kan ha negative konsekvenser for andre, bør man unngå dem om mulig. Det kalles medmenneskelighet. Om han finner seg noen andre får være hans sak. Jeg personlig hadde fått ganske dårlig samvittighet dersom jeg vel vitende om mannens familie hadde blitt en brikke i deres skilsmisse. Hadde du synes din partners elsker/elskerinne var ett ålreit menneske dersom de viste om deg og deres felles barn, men likevel valgte å ha et forhold til partneren din? What comes around, goes around...

Jeg tror de gifte mennene søker en kvinne som ikke tenker på medmennesklighet. Hadde min partner vert utro, hadde jeg vert forbanna på han, ikke hun. Jeg har aldri skjønt meg på kvinner som skal «ta» elskerinnen! Det er mannen som med viten og vilje går bak ryggen til sin kone. Han vet om hva konsekvensen kan bli, men driter i det. Ergo: han vil ofre sin kone og sine barn, for å duppe kuken i en annen kvinne. 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror de gifte mennene søker en kvinne som ikke tenker på medmennesklighet. Hadde min partner vert utro, hadde jeg vert forbanna på han, ikke hun. Jeg har aldri skjønt meg på kvinner som skal «ta» elskerinnen! Det er mannen som med viten og vilje går bak ryggen til sin kone. Han vet om hva konsekvensen kan bli, men driter i det. Ergo: han vil ofre sin kone og sine barn, for å duppe kuken i en annen kvinne. 

Anonymkode: 7f211...0c1

Selvsagt er det mannen min jeg ville vært forbanna på, ingen som er ute etter 'å ta' elskerinna. Man har dog som elsker eller elskerinne med viten og vilje involvert seg i noen andres ekteskap, og må da kunne stå for det. Som sagt, personlig ville jeg ikke ønsket å være en brikke i noen andres skilsmisse. Dersom andre synes det er ok at barn potensielt må flytte mellom 2 hjem annenhver uke resten av oppveksten på grunn av noe de selv var delaktig i, får det være opp til dem. TS spurte hva hun skulle gjøre. Mitt svar er å ligge unna andres ekteskap, og heller lære seg å tilegne seg den oppmerksomheten hun helt klart lengter etter på en mer positiv og konstruktiv måte for sin egen del.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vel, som sagt føler ikke noe dårlig når jeg tenker på "kona", ettersom de burde finne seg noe bedre enn disse to. Medmindre de har åpent forhold og da er det jo ok. 

Jeg er ikke needy, bare ute etter noen gode sexuelle opplevelser, så hvor mye de tar kontakt er opp til dem,  jeg ksn finne andre ting å holde på med. Så får konene ha de enn så lenge😂...

TS

Anonymkode: 81d5e...f1d

😂😜🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns det er litt "stalker-aktig" å leke detektiv for å finne noens kone for å sende de en melding fra fremmed om at deres menn holder på sånn... vil ikke bli involvert, har eget liv å leve. Så nei, sender ikke screenshots og meldinger. De må nok funne ut på en annen måte. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Åja. Du synes det. Men da synes du feil. Og i tillegg fratar du dem det å ta et valg basert på hvordan mannen deres EGENTLIG er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vel, som sagt føler ikke noe dårlig når jeg tenker på "kona", ettersom de burde finne seg noe bedre enn disse to. Medmindre de har åpent forhold og da er det jo ok. 

Jeg er ikke needy, bare ute etter noen gode sexuelle opplevelser, så hvor mye de tar kontakt er opp til dem,  jeg ksn finne andre ting å holde på med. Så får konene ha de enn så lenge😂...

TS

Anonymkode: 81d5e...f1d

Og forresten, sånne menn finnes over alt, ingen kan dømme deg for å være en dårlig person hvis du går all in for å ha sex med noen av de, de har sikkert gjort det før deg, og vil sikkert gjøre det etter deg. Hvis ingen har sex med de,  vil konene aldri finne ut hvordan de er heller 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Er du usikker på deg selv, TS? Hadde du vært trygg i deg selv hadde du ikke følt trang til å skrive om dette på KG, da hadde du bare fulgt lystene og hatt den sexen du ville. 

Anonymkode: 6af99...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morena86 skrev (1 minutt siden):

Og forresten, sånne menn finnes over alt, ingen kan dømme deg for å være en dårlig person hvis du går all in for å ha sex med noen av de, de har sikkert gjort det før deg, og vil sikkert gjøre det etter deg. Hvis ingen har sex med de,  vil konene aldri finne ut hvordan de er heller 😂

 

Man kan da bevise at en mann er villig til å være utro uten å ligge med han

Det at man heller ligger med han, enn å fortelle det til konen, gjør at hun kan ende opp med å kaste bort år av livet med han uvitende om hvordan han er.

Å det nederste du skrev..hvis ingen har sex med de, har ikke konene noe å gråte over heller? Jeg har klødd meg i hodet over noen av dere sin tankegang iløpet av tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du usikker på deg selv, TS? Hadde du vært trygg i deg selv hadde du ikke følt trang til å skrive om dette på KG, da hadde du bare fulgt lystene og hatt den sexen du ville. 

Anonymkode: 6af99...5fd

Jeg er usikker på meg selv og alle andre ja 🙂 mye usikre folk rundt omkring, tror nesten det er like vanlig å være usikker, som selvsikker. Jeg tar ikke det som fornærmelse, om det var ment som det. 😉 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjalloh skrev (8 timer siden):

Hvordan hjelper det kvinnesaken at noen velger å ha affærer med gifte mennesker? Her griper du etter strå. Du er ikke slutshamet fordi du ikke fikk det svaret du ønsket deg. Det er dårlig stil, enten man er mann eller kvinne, og ha sex med noen som er gift bak ektefellens rygg.

Fordi det ikke er mitt ansvar at menn oppfører seg slik og jeg har forklart resten tidligere. Utrolig mye slutshaming og bruk av stygge ord og begrep, som omhandler kvinnelig seksualitet, som ikke hører hjemme i 2023. Og ganske typisk kvinner å heller angripe og være fiendtlige mot andre kvinner enn menn, selv om mannen skulle ha skylden. Det å bruke slike ord og utrykk viser bare hvor hatske, umodne og usikre de som bruker disse er. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Du har allerede bestemt deg, TS.  OG det hadde du før du sa "nei, nei& nei" også... På et eller annet sted har du kommunisert "ja, jo, muligens& gjerne" til disse flotte mennemannene :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 23.1.2023 den 9.36):

Det er bare å ta seg en runde på utroskapstrådene her inne..hvem er den store stygge ulven? Jo, elskerinnen - ikke han som faktisk har forpliktelser. 

Denne

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker 42 skrev (10 minutter siden):

Du har allerede bestemt deg, TS.  OG det hadde du før du sa "nei, nei& nei" også... På et eller annet sted har du kommunisert "ja, jo, muligens& gjerne" til disse flotte mennemannene :fnise:

Hva har jeg bestemt meg for da? 😅

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva har jeg bestemt meg for da? 😅

Anonymkode: 81d5e...f1d

Du har bestemt deg for at du er glad i oppmerksomhet, og at du har lyst på "eventyr"... Trenger vel ikke si stort mer enn det :P 

Edith :  med "eventyr" i denne sammenhengen mener jeg ikke prinsen og halve  kongeriket, levede lykkelig i alle sine dager, osvosv. - bare sånn for ordenskyld :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er usikker på meg selv og alle andre ja 🙂 mye usikre folk rundt omkring, tror nesten det er like vanlig å være usikker, som selvsikker. Jeg tar ikke det som fornærmelse, om det var ment som det. 😉 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Nei, ikke ment som en fornærmelse. Ble bare nysgjerrig siden du egentlig ba om tillatelse til å ha sex. 

Anonymkode: 6af99...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det ikke er mitt ansvar at menn oppfører seg slik og jeg har forklart resten tidligere. Utrolig mye slutshaming og bruk av stygge ord og begrep, som omhandler kvinnelig seksualitet, som ikke hører hjemme i 2023. Og ganske typisk kvinner å heller angripe og være fiendtlige mot andre kvinner enn menn, selv om mannen skulle ha skylden. Det å bruke slike ord og utrykk viser bare hvor hatske, umodne og usikre de som bruker disse er. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Jeg er enig i att drittslenging er unødvendig og svært lite konstruktivt. Når man dog velger å ligge med en gift person, har man enten man liker det eller ei involvert seg i deres ekteskap. Dette må man stå i når sidesprang eventuelt avsløres, og det kan nok være tøft. Man er da delaktig i at ekteskapet nå får enda større problemer enn det kanskje allerede hadde, fordi man var delaktig I hendelsen som skapte situasjonen. Selvsagt skal ikke gifte gå etter andre enn sin ektefelle på denne måten, det er bedriten oppførsel, men man trenger heller ikke tilrettelegge for de ved å akseptere disse berettigede menneskenes  tilnærminger. Da har jo deres respektløse og bedritne måte å oppføre seg, lønt seg. It's called enabling.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...