Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Snok1 said:

Det er et faktum at din metafor var dårlig, malplassert og gir den dårlig informerte leser et feil inntrykk.

Hvis du ikke skjønner hva jeg skriver får du ta det på egen kappe, ikke kaste andre ender bussen. At du mener din mening er ett faktum sier veldig mye om deg. Ha en fin dag 🌞

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

spørsmålet er hvilke rykte du skal ha etter deg? har du ikke selv mål å finne en mann som er singel, og han kan bare være din?

Anonymkode: 8847d...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke dere motsatt scenario. To hotte gifte damer vil ha sex med singel mann, flørter med vedkommende og foreslår sextreff. Hva kommer til å skje? Hvilke navn vil dere kalle mannen hvis han blir med på det? Gjør han noe feil hvis han takker ja, eller er han bare en stakkars svak mann??

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor47 skrev (1 time siden):

Har du uforpliktende sex med min mann og jeg finner der ut så kommer jeg med han på døra di, værsågod behold han, ingen returrett eller reklamasjon på dritten😂da fortjener dere hverandre!

Stoler du ikke på mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenke dere motsatt scenario. To hotte gifte damer vil ha sex med singel mann, flørter med vedkommende og foreslår sextreff. Hva kommer til å skje? Hvilke navn vil dere kalle mannen hvis han blir med på det? Gjør han noe feil hvis han takker ja, eller er han bare en stakkars svak mann??

Anonymkode: 81d5e...f1d

Stakkars svak mann. Jeg takket lett nei til en opptatt dame som ville knulle, fordi jeg har et snev av selvrespekt 

Anonymkode: 1b2d8...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tenke dere motsatt scenario. To hotte gifte damer vil ha sex med singel mann, flørter med vedkommende og foreslår sextreff. Hva kommer til å skje? Hvilke navn vil dere kalle mannen hvis han blir med på det? Gjør han noe feil hvis han takker ja, eller er han bare en stakkars svak mann??

Anonymkode: 81d5e...f1d

Eller er det kun kvinnene som får skylden her også? 

Regner med det er to leire om dette også, men at fordelingen et motsatt. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tenke dere motsatt scenario. To hotte gifte damer vil ha sex med singel mann, flørter med vedkommende og foreslår sextreff. Hva kommer til å skje? Hvilke navn vil dere kalle mannen hvis han blir med på det? Gjør han noe feil hvis han takker ja, eller er han bare en stakkars svak mann??

Anonymkode: 81d5e...f1d

Det er det samme 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenke dere motsatt scenario. To hotte gifte damer vil ha sex med singel mann, flørter med vedkommende og foreslår sextreff. Hva kommer til å skje? Hvilke navn vil dere kalle mannen hvis han blir med på det? Gjør han noe feil hvis han takker ja, eller er han bare en stakkars svak mann??

Anonymkode: 81d5e...f1d

Her finnes det knapt en mann som hadde takket nei. Og det siste han tenker på er hennes mann og barn. 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Stoler du ikke på mannen din?

Joda, heldigvis gjør jeg det😇 men skulle han eller jeg finne på å være utro er ikke forholdet vårt slik det bør være, noe det heldigvis er😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (På 24.1.2023 den 20.15):

Man kan da bevise at en mann er villig til å være utro uten å ligge med han

Det at man heller ligger med han, enn å fortelle det til konen, gjør at hun kan ende opp med å kaste bort år av livet med han uvitende om hvordan han er.

Å det nederste du skrev..hvis ingen har sex med de, har ikke konene noe å gråte over heller? Jeg har klødd meg i hodet over noen av dere sin tankegang iløpet av tråden

Vet du hva, jeg hater sånne menn og måten de går fram på. Jeg har jobbet lenge på sjøen og i restaurant bransjen. Samme om de er edru eller beruset, mange er villige til å ha noen "på si" så lenge konen ikke finner det ut. 

Jeg råder ikke T. S til å gjøre noe som helst, men jeg vet at det er ikke opp til hun å avgjøre hva hun skal gjøre basert på at andre dømmer henne. Det blir alltid dama "på si" som er den fæle personen, og jeg synes det er feil. Og så er jeg litt humoristisk, det kan bli tolket feil.

Jeg er bare lei av mannfolk som fortsetter som de gjør, uten konsekvenser. 

P. S Nei, jeg mener ikke ALLE menn, snakker kun om de som passer inn i den nevnte kategorien! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morena86 skrev (8 minutter siden):

Vet du hva, jeg hater sånne menn og måten de går fram på. Jeg har jobbet lenge på sjøen og i restaurant bransjen. Samme om de er edru eller beruset, mange er villige til å ha noen "på si" så lenge konen ikke finner det ut. 

Jeg råder ikke T. S til å gjøre noe som helst, men jeg vet at det er ikke opp til hun å avgjøre hva hun skal gjøre basert på at andre dømmer henne. Det blir alltid dama "på si" som er den fæle personen, og jeg synes det er feil. Og så er jeg litt humoristisk, det kan bli tolket feil.

Jeg er bare lei av mannfolk som fortsetter som de gjør, uten konsekvenser. 

P. S Nei, jeg mener ikke ALLE menn, snakker kun om de som passer inn i den nevnte kategorien! 

Ja det er veldig synd 😔 De tenker sex over alt annet. Det er ingen menneskerett å være i et forhold. De kan jo bare være single, eller i åpne forhold, så kan de ligge rundt, å ingen trenger å sitte hjemme å vente på en kar, eller frue, som ikke egentlig bryr seg stort om dem

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 9.44):

Ikke jeg som har foreslått noe som helst. Nada.

Anonymkode: 81d5e...f1d

hjelper jo ikke det når du er med på leken.

fjern dem vekk fra livet ditt er mitt råd. eventuelt se på dem som venner med en vagina? 😜

Blir bare drama ut av det her, sannheten vil komme for en dag og ja, konene vil skylde på DEG!  ( ja i know, ikke rettferdig, men sånn er livet..) 

Endret av Sofie Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Slutt å tull nå. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Det er et seriøst spørsmål, om man bryr seg om konsekvenser av hva man gjør.

Jeg kan til nød skjønne at man ikke sier nei takk om man på byen skjønner at vedkommende man tenkte å ha et ons med.er gift. Men når dette er så planlagt og veloverveid at tom uttalelser fra kg er nødvendig, kan man ikke bruke slike unnskyldninger. 

Anonymkode: 5f5ad...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tenke dere motsatt scenario. To hotte gifte damer vil ha sex med singel mann, flørter med vedkommende og foreslår sextreff. Hva kommer til å skje? Hvilke navn vil dere kalle mannen hvis han blir med på det? Gjør han noe feil hvis han takker ja, eller er han bare en stakkars svak mann??

Anonymkode: 81d5e...f1d

Tenk deg motsatt scenario der mannen har god sjans på hotte single damer, men spesifikt velger gifte. Tipper vi har en del navn på det.

Anonymkode: 5f5ad...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Du føler deg unik fordi? Du vet når sånne menn kommer til deg så ser de på deg som noe helt annet enn bra dame og kun ser på deg som lett bytte. At menn klager på konene er ikke uvanlig - min mann klager på meg og, men går ikke ut å finner seg ei som deg som ikke er verdt en skit annet enn som søppelbøtte. Du vet disse mennene har sex med konene sine også selv om de sier noe annet ?? Du vet det, sant? Disse gir deg kun oppmerksomhet fordi de ser hvor lite smart du er og biter på alt de gjør og sier ! Syns synd på deg mtp du er et år yngre enn meg - og lar deg lure…! Få litt verdier i livet ditt. Ikke vær en homewrecker.. for du vet at sannheten kommer alltid for en dag - og da slipper du ikke så billig unna hvis du havner mellom feil bein eller med feil koner ! Just sayin. 

Anonymkode: 34c07...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du føler deg unik fordi? Du vet når sånne menn kommer til deg så ser de på deg som noe helt annet enn bra dame og kun ser på deg som lett bytte. At menn klager på konene er ikke uvanlig - min mann klager på meg og, men går ikke ut å finner seg ei som deg som ikke er verdt en skit annet enn som søppelbøtte. Du vet disse mennene har sex med konene sine også selv om de sier noe annet ?? Du vet det, sant? Disse gir deg kun oppmerksomhet fordi de ser hvor lite smart du er og biter på alt de gjør og sier ! Syns synd på deg mtp du er et år yngre enn meg - og lar deg lure…! Få litt verdier i livet ditt. Ikke vær en homewrecker.. for du vet at sannheten kommer alltid for en dag - og da slipper du ikke så billig unna hvis du havner mellom feil bein eller med feil koner ! Just sayin. 

Anonymkode: 34c07...261

Der kom homewrecker begrepet frem ja🤣 I dette tilfellet er det to gifte menn som vil homwrecke sine egne familier. Og trussler om å ikke slippe billig unna med feil koner, er kun svadapiss! 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann som selv har hatt sex med to gifte kvinner det siste året, og mener det er helt opp til TS hva hun vil gjøre. Dette er ikke ikke et moralsk dilemma for henne. Mennene har eget ansvar for hva de gjør.

De kvinnene jeg har hatt sex med får ikke sex på hjemmebane, og velger å håndtere det ved å være utro med meg. Det synes ikke jeg er noen god ide, men dømmer dem ikke. Og sier heller ikke nei. Jeg liker jo sex.

Så kjør på sier jeg!

Anonymkode: ecdbe...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Alle single kvinner får haugevis med slike tilbud, bare de mest desperate gidder å sexe med menn i forhold. 

Anonymkode: 057a7...84b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fascinert over alle i denne tråden som vurderer at TS ikke skal ta hensyn til en eller to andre kvinner, konene til disse mennene. Hva rart er det som skjer så fort sex er involvert, som gjør at normal folkeskikk forsvinner ut døren.

Argumentet om at disse mennene kan finne seg noen annen, er like tomt som det alltid har vært med "men andre gjør det".

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...