Gå til innhold

To gifte menn vil ha sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (2 timer siden):

Den tok du bokstavelig ja. Du tror seriøst ikke jeg mente at hun skulle snakke med damene? 

Man har en del av skylden hvis man ligger med noen som er opptatte. Vært så tett og gjort det selv. Ser selv hvor simpelt det var. Men det handler vel kanskje om å rettferdiggjøre seg selv hvis en skulle gjort det samme eller har gjort det samme.

 

 

Var det du som var så simpel å ødlegge en familie du ikke var medlem i? 

Anonymkode: 7f211...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 15.04):

Fordi de har null selvrespekt og respekt for andre, men som man ser i tråden her, så innser de det ikke selv, patetisk egentlig 

Anonymkode: 1b2d8...849

Ja , det er det :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har man empati og tenker på hvordan ens egne handlinger påvirker andre - eller så har man det ikke, virker det som. Ser ut som det er nytteløst å prøve å forklare dette for dem som mener at det er bare å kjøre på. Selvsagt er det den som er utro som har ansvaret - men hvorfor vil man være med å "hjelpe" et annet menneske med å såre noen så jævlig som utroskap gjør? Jeg tenker slik at "det får noen andre gjøre, det blir ikke MEG".

Anonymkode: a1ea3...210

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Godt sagt🥰

Anonymkode: 81d5e...f1d

Du skriver at du aldri har hatt noe særlig kontakt med andre mennesker, og jeg trekker konklusjonen at du er en loner. Er du klar over at slike individer ofte lettere utsettes for mennesker som ønsker å utnytte dem? Du blir et lett bytte fordi du ikke aner hva om er rett eller galt, og det lyser opp i livet ditt når noen i det hele tatt bryr seg, uansett hvem.

Ta de valg du vil, men vær klar over at det kan føre til konsekvenser for deg. Jeg er en av de som er blitt bedratt, og får jeg en passende anledning, kommer jeg ikke til å nøle med å bruke den. Den stien du kanskje velger kan føre ned i ukjent terreng. Selv om de to mennene skulle bo i utlandet, har de nok forbindelser her i Norge, eller konene deres kjenner noen. Synes du skal være forsiktig.

Anonymkode: 83852...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du skriver at du aldri har hatt noe særlig kontakt med andre mennesker, og jeg trekker konklusjonen at du er en loner. Er du klar over at slike individer ofte lettere utsettes for mennesker som ønsker å utnytte dem? Du blir et lett bytte fordi du ikke aner hva om er rett eller galt, og det lyser opp i livet ditt når noen i det hele tatt bryr seg, uansett hvem.

Ta de valg du vil, men vær klar over at det kan føre til konsekvenser for deg. Jeg er en av de som er blitt bedratt, og får jeg en passende anledning, kommer jeg ikke til å nøle med å bruke den. Den stien du kanskje velger kan føre ned i ukjent terreng. Selv om de to mennene skulle bo i utlandet, har de nok forbindelser her i Norge, eller konene deres kjenner noen. Synes du skal være forsiktig.

Anonymkode: 83852...73b

Da var da voldsomt til dramatisk. Det skal veldig mye til å bli oppdaget! Veldig mye! 

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da var da voldsomt til dramatisk. Det skal veldig mye til å bli oppdaget! Veldig mye! 

Anonymkode: 7f211...0c1

Ikke nødvendigvis. Litt våkne og smarte koner som ikke er redd for å snoke litt, så kan det fort skje.

Anonymkode: a1ea3...210

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke nødvendigvis. Litt våkne og smarte koner som ikke er redd for å snoke litt, så kan det fort skje.

Anonymkode: a1ea3...210

Ja og hva oppdager de da? At dette ikke er en mann de vil fortsette med? Vel  det var kanskje for det beste at sannheten kom opp i dagens lys. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja og hva oppdager de da? At dette ikke er en mann de vil fortsette med? Vel  det var kanskje for det beste at sannheten kom opp i dagens lys. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Det er jeg enig i, men man vet jo aldri hvordan folk reagerer. Det er jo vondt og en ekstrem emosjonell påkjenning.

Anonymkode: a1ea3...210

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.53):

Hei jeg er en kvinne på 34 år, singel.

Det er to gifte menn som jeg vet ønsker uforpliktende sex med meg. De er begge veldig kjekke, kjempe snille og gir meg masse oppmerksomhet. Den ene har barn og den andre har ikke.

Begge klager til meg over over sine koner og foreslår treff litt her og der. 

Jeg har hittil sagt, nei og nei og nei, men har faktisk lyst på litt oppmerksomhet og eventyr. 

Hva skal jeg gjøre syns dere? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Hadde jeg vært deg så hadde jeg blitt litt bekymret over hva slags signaler jeg hadde sendt ut til gifte menn som gjør at de tror at de kan prøve seg på deg. En er tilfeldig men ikke to innenfor kort tid. Du vet de er gift, du er ikke spesiell du er et hull som de tror de har sjanse på.

Anonymkode: aa9df...c78

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 9.40):

Hvorfor kan du ikke finne noen single? Hvorfor må du ligge med disse utro jævelene?

Anonymkode: abc13...861

Fordeler med folk som er i forhold:

1: Intens sex, 

2: Lite drama, og 

3: Lite smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (24 minutter siden):

Fordeler med folk som er i forhold:

1: Intens sex, 

2: Lite drama, og 

3: Lite smitte.

Og de gifte, slipper alt de har i hendene for å møtes. 

Anonymkode: 7f211...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde jeg vært deg så hadde jeg blitt litt bekymret over hva slags signaler jeg hadde sendt ut til gifte menn som gjør at de tror at de kan prøve seg på deg. En er tilfeldig men ikke to innenfor kort tid. Du vet de er gift, du er ikke spesiell du er et hull som de tror de har sjanse på.

Anonymkode: aa9df...c78

Mulig, men tenk om de betyr akkurat like lite eller mye for meg som jeg for dem? 

Anonymkode: 81d5e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ødelegge to ekteskap, slik at du kan føle du har utrettet noe her i livet.

Anonymkode: 6ad42...0a0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (På 25.1.2023 den 0.21):

Hva mener du med det?

At det du velger å gjøre kommer ofte tilbake. Hjelper du utroskap med disse mennene kanskje du opplever at noen er utro mot deg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 23.29):

Jeg syns du skal ødelegge to ekteskap, slik at du kan føle du har utrettet noe her i livet.

Anonymkode: 6ad42...0a0

Slutt og tull. Selvsagt har ikke jeg ødelagt noe ekteskap, det har mennene gjort. 

Anonymkode: 81d5e...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bananarepublic skrev (10 minutter siden):

At det du velger å gjøre kommer ofte tilbake. Hjelper du utroskap med disse mennene kanskje du opplever at noen er utro mot deg en gang.

Man tar alltid en følelsesmessig risk når man går inn i et forhold.

Hvordan ser du for deg at fortidens og framtidens utroskap er koblet sammen? I mitt hode er det ingen årsakssammenheng.

Vær så snill og ikke kom med karma. Kom med noe som gir mening i ekte liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 8.17):

Hadde jeg vært deg så hadde jeg blitt litt bekymret over hva slags signaler jeg hadde sendt ut til gifte menn som gjør at de tror at de kan prøve seg på deg. En er tilfeldig men ikke to innenfor kort tid. Du vet de er gift, du er ikke spesiell du er et hull som de tror de har sjanse på.

Anonymkode: aa9df...c78

Man trenger ikke sende ut et eneste signal for å få oppmerksomhet av gifte menn. De går på alt de ser, og kan ta kontakt med random kvinner,  de er som regel desperate. Ingen kvinner tror de er spesielle om gifte menn viser interesse.

Anonymkode: 7f211...0c1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man trenger ikke sende ut et eneste signal for å få oppmerksomhet av gifte menn. De går på alt de ser, og kan ta kontakt med random kvinner,  de er som regel desperate. Ingen kvinner tror de er spesielle om gifte menn viser interesse.

Anonymkode: 7f211...0c1

Alle menn er ikke desperate etter noe annet selv om din mann er det.

Ser du hvor tullete slike merkelapper er nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...