Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonymus12345 skrev (40 minutter siden):

Jeg skal ringe i morgen 😊 Tusen takk, lykke til du også! ❤️

Takk♥️Hvem klinikk tilhører du? Barn nr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Theresecsk skrev (9 minutter siden):

Takk♥️Hvem klinikk tilhører du? Barn nr?

St Olav. Ingen barn, aldri hatt positiv test. Mannen som er årsak her. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus12345 skrev (38 minutter siden):

St Olav. Ingen barn, aldri hatt positiv test. Mannen som er årsak her. Enn du?

Har 2 barn :) normale graviditeter:) 8 og 10 år, prøvd på nr 3 i 4 år:) Porsgrunn. Så spennende da♥️♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresecsk skrev (5 minutter siden):

Har 2 barn :) normale graviditeter:) 8 og 10 år, prøvd på nr 3 i 4 år:) Porsgrunn. Så spennende da♥️♥️♥️

Spennende tid dette ja! Masse lykke til videre 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus12345 skrev (36 minutter siden):

Spennende tid dette ja! Masse lykke til videre 😊👍

Ilikeså♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei! Hadde innsett av blastocyst søndag den 22. Testet positivt fredag 27. (10 dpo) og har hatt stigende tester siden (se bilde). Ved innsett av Lutinus i går kveld så jeg at det hadde kommet bittelitt blod på tuppen av aplikatoren. Vi hadde sex samme kvelden, men kjente det var «ubehagelig» så stoppet etter hvert. I dag blør jeg mer, og det kan nesten minne som mensen. Testen i dag var sterkere enn den i går (12 dpo). Leser litt om at blødninger kan være vanlig under IVF, men klarer ikke helt å slappe av allikevel. Noen tanker?

C0A30B81-F768-4788-BFE3-A4F7053EC248.jpeg

Anonymkode: b8833...a58

En jeg kjenner sa at applkkatoren til lutinus burde ikke brukes, kunne være neste abort fremkallende. at man burde sette inn med fingrene. aner ikke om det stemte men satte inn med fingrene etter det. kan anbefale å bruke cyclogest i stedet, myye mer behagelig enn lutinus, og billigere også. Går sikkert an å spørre om å bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ginger83 skrev (På 26.1.2023 den 1.17):

Hvordan går det å begynne på Synarela? :)

Ps du er jo fortsatt ung, dere har sikkert gode sjanser. bare ikke gi opp 😊❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginger83 skrev (22 minutter siden):

En jeg kjenner sa at applkkatoren til lutinus burde ikke brukes, kunne være neste abort fremkallende. at man burde sette inn med fingrene. aner ikke om det stemte men satte inn med fingrene etter det. kan anbefale å bruke cyclogest i stedet, myye mer behagelig enn lutinus, og billigere også. Går sikkert an å spørre om å bytte :)

Synes det er rart at sykehuset anbefalte å bruke den (og at den følger med pakningen) hvis den nesten er abortfremkallende, men 😅 Takk for tips 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginger83 skrev (1 time siden):

Ps du er jo fortsatt ung, dere har sikkert gode sjanser. bare ikke gi opp 😊❤️❤️❤️

Det går bra med synarelaen 😊 Merker ikke så mye enda annet enn tidvis hodepine. 
Er ikke noe tema å gi opp, for å si det sånn 😅 Vi har jo "akkurat" begynt føles det ut som, selv om har holdt på over ett år nå. Har jo vært så lange ventetider.. rart å tenke på at vi bare har tatt to innsett på ett år. Men, forhåpentligvis blir det det siste nå i uke 8 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved flere befruktede egg.. Setter de aldri inn to lenger?

Anonymkode: 0f25d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus12345 skrev (4 timer siden):

Synes det er rart at sykehuset anbefalte å bruke den (og at den følger med pakningen) hvis den nesten er abortfremkallende, men 😅 Takk for tips 😊👍

enig! men ble litt skremt av der hum sa, så satte bare inn emd figurene etter det. og synes egentlig det var mer behagelig enn den applikatoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (2 timer siden):

Det går bra med synarelaen 😊 Merker ikke så mye enda annet enn tidvis hodepine. 
Er ikke noe tema å gi opp, for å si det sånn 😅 Vi har jo "akkurat" begynt føles det ut som, selv om har holdt på over ett år nå. Har jo vært så lange ventetider.. rart å tenke på at vi bare har tatt to innsett på ett år. Men, forhåpentligvis blir det det siste nå i uke 8 🥰

Så bra, bare stå på!! :) Bra du ikke merker så mye symptomer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ved flere befruktede egg.. Setter de aldri inn to lenger?

Jo, men sjeldent. Jeg fikk satt inn to, det var en kombinasjon av alder og lav eggkvalitet. Tror de er veldig tilbakeholdne med å sette inn to på yngre/ved bra eggkvalitet.

Ingen av dem festet seg hos meg da, de klarte seg sannsynligvis ikke til blasto (innsett dag 3).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 15.22):

Var foresten ingen problemer for meg og sykehuset at innsett ble utsatt 10 dager. 😊

Anonymkode: a19ab...e96

Tusen takk for svar, har nå endelig fått mens og kan puste igjen! 😅

Anonymkode: 2d65f...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang! Skal begynne med eggløsningstester på fredag, UL kontroll på mandag.. Innsett 3-5 dager etter positiv eggløsningstest 👍

Bare krysse fingrene for at blasto overlever opptining så er vi i rute 🤞🏻🤞🏻

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klinikken ringte i dag!

Det har vært egguttak, men åhhh, vi har bare et egg, eller embryo da. Dag 3 nå, delt i 8 celler og ser bra ut. Så får vi se hva som skjer fremover til blasto.

Men litt skuffet over bare et egg... hadde tatt litt presset av å ha to-tre egg. Men - ett er bedre enn null, så da er det bare å krysse fingrene 🤞❤️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vilde78 skrev (8 timer siden):

Klinikken ringte i dag!

Det har vært egguttak, men åhhh, vi har bare et egg, eller embryo da. Dag 3 nå, delt i 8 celler og ser bra ut. Så får vi se hva som skjer fremover til blasto.

Men litt skuffet over bare et egg... hadde tatt litt presset av å ha to-tre egg. Men - ett er bedre enn null, så da er det bare å krysse fingrene 🤞❤️

Åååå... så spennende. Er du 78 modell? Jeg er 77, så siste mulighet nå.. 

Håper alt går bra for dere🙏🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt fra 23 Jan til 26. igår fikk jeg ikke gravid å idag en supersvak strek. Har nok hatt SA. Skulle aldri testet før test dag som er idag. Derfor sier dem å aldri test før, kjemisk og SA er veldig normalt lykken ble kortvarig. Har mensen smerter:( 4 dager ikm, med en svak svak strek å ikke gravid digital å før helga var det gravid :( får vel mensen imorgen da siste dag med litinus er idag💔💔💔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, min tur til å «melde meg inn» i gjengen. Første forsøk med IVF på oss :) Startet med sprøyter 9.1 og uttak 23.1. Resulterte i sju embryo på frys :) Blir helt sprø av all ventingen på alt som skal skje.. 

Anonymkode: 2bd00...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Åååå... så spennende. Er du 78 modell? Jeg er 77, så siste mulighet nå.. 

Håper alt går bra for dere🙏🏼❤️

Ja, det er jeg, så dette er definitivt siste mulighet. Føler på alderen, ingen tvil om det, men han har ikke barn fra før og ønsket er så sterkt. Vi har stor familie, jeg har store barn, så omstendighetene ligger godt til rette uansett. Og ingen tvil om at den lille er høyt, høyt ønsket. 

Skikkelig klump I magen fordi vi bare fikk et egg, en sjanse denne gangen. Kjenner på at det liksom MÅ funke. Blir spennende å høre resultatet i morgen og se om det blir innsett om en tre ukers tid.

🤞 for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...