Gå til innhold

Cecilie Fjellhøy (tindersvindleren)


Gjest Månestråle1979

Anbefalte innlegg

Ramona1970 skrev (15 timer siden):

Åh, så derfor er bildet fake også? Og du ville skjønt med en gang at aha - dette er en fake historie, og derfor er bildet fake også! Du er utrolig smart altså.

Mannen som er skadet ser photshoppet ut inn i bildet? Hvordan? 

Bildet av den skadde mannen er ekte, men det er ikke sårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenskap skrev (24 minutter siden):

det var kun 170 000 i saksomkostninger, så det henger ikke på greip det du sier. 

Cecilie var vel bare i begynnelsen av 30-årene da saken hennes kom opp, så jeg tipper den leiligheten var belånt opp til pipa. Etter at banken fikk sitt, var det nok ikke så mye penger igjen...

Hvis foreldrene tar opp lån og betaler, så er det egentlig som fortjent. De har jo åpenbart sviktet i oppdragerrollen...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke beløp jeg bare husker det ble sagt i LF 🤷‍♀️ Hun måtte vel blant annet betale saksomkostninger da..

ja, og en bolig i Oslo koster vel 2-3 millioner... så hun må jo ha drevet økonomi i rene vanvidd. Hun ble bedratt av en svindler... så hvilke kjæreste løp har hun hatt før den tid? det er jo ting som ikke kommer frem... 

Hvis hun solgte leiligheten i Oslo  for 3 millioner så kunne hun betalt all økonomisk underskudd i et nu...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble jo manipulert, men ikke svindlet.

Det var hun som svindlet mange banker for å ta opp lån, er hun som er svindleren.

Så skal hun ut i verden på TV for å fortelle om dette, alle med vettet i behold vet jo at man ikke skal gjøre slike ting. Så lite å opplyse om egentlig.

Du har nok av mennesker som også sender millioner til folk de ALDRI har møtt, "det kan skje alle" sies det.....men det kan det ikke. Det kan skje med noen, som gjerne er ustabile emosjonell. Søker en å være glad i, så da er det nok å si det rette tingene. Men fortsatt kan man ikke rettferdiggjøre å sende penger til noen man aldri har møtt.

https://snl.no/kjærlighet_gjør_blind

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte automatisk at netflix rolle i dokumentar ville bidratt til inntekt, så jeg skjønner ikke at netflix ikke bidrar til kompensasjon? netflix må da ha tjent vanvittig mange millioner på dokumentaren. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste rådet hun kan få er jo ikke å bruke tinder mer... jeg skjønner ikke at hun ikke legger det vekk... omgir hun seg ikke mennesker der hun er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ramona1970
Honey Dew skrev (1 time siden):

Bildet av den skadde mannen er ekte, men det er ikke sårene.

Hvordan vet du at sårene ikke er ekte? Og hvordan ser du det på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (50 minutter siden):

det beste rådet hun kan få er jo ikke å bruke tinder mer... jeg skjønner ikke at hun ikke legger det vekk... omgir hun seg ikke mennesker der hun er?

I Netflix-dokumentaren så ble hun spurt om hun holdt seg unna Tinder etter dette, og da lo hun bare og svarte at neida, hun var rett tilbake til Tinder hun🙄

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (53 minutter siden):

Hvordan vet du at sårene ikke er ekte? Og hvordan ser du det på bildet?

Fordi det er sminket på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (11 minutter siden):

Kan du forklare meg hvordan du ser det?

Hvis noen ryker i slåsskamp, blir det ikke bare sår. Det blir blåmerker og hevelser også. De sårene der er sminket på med Photoshop. Det er ikke vanskelig å få det til med det programmet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cisco skrev (22 minutter siden):

det er jo sånn hun ønsker å fremstå. Rik og chic 

 

Litt usikker på hvorfor Cecilie takker nei til en toårig plan, for tre millioner pga "psyken". De fleste har jo boliglån på like mye over 15-25 år, uten at det tar knekken på en.

Cecilie har drevet dokumentfalsk, hun visste hun ikke hadde jobben hun oppga, hun hadde ikke pengene og hun visste det da hun søkte om lånene. Folk kaller Simon en svindler, men hun er jaggu en hun og. Like gode.

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (2 minutter siden):

det er jo sånn hun ønsker å fremstå. Rik og chic 

 

Litt usikker på hvorfor Cecilie takker nei til en toårig plan, for tre millioner pga "psyken". De fleste har jo boliglån på like mye over 15-25 år, uten at det tar knekken på en.

Cecilie har drevet dokumentfalsk, hun visste hun ikke hadde jobben hun oppga, hun hadde ikke pengene og hun visste det da hun søkte om lånene. Folk kaller Simon en svindler, men hun er jaggu en hun og. Like gode.

 

Hvorfor blir hun ikke tatt når hun har drevet med dokumentfalsk? Hadde det vært oss andre hadde vi både fått en dom og vært i fengsel nå.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tindlersvindleren" var en god stund Netflix sin mest sette serie. Den ble verdenskjent, og i forbindelse med det, så er jeg rimelig sikker på at Fjellhøy fikk en god del penger! Hun holder foredrag og intervju. Ssmarbfid mdd Leviev familen etc.Dette tjener man på. Og i tillegg så samler ho inn ca 1 mill på spleisen.

Ser ikke folk at det er ikke synd i ho, lengre?? Ho spiller på offerkortet fullt ut, og denne dama har nok shelling til å betale ut lånet sitt og vel så det .

Jeg følte med ho da ho ble svindla,  men nå, ho tjener penger,  men drøyer det ut. Fullt oppmerksomhet og en syk bortskjemt holdning.

Sånn sett hadde ho passet godt med han svindleren

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Honey Dew skrev (16 minutter siden):

Hvorfor blir hun ikke tatt når hun har drevet med dokumentfalsk? Hadde det vært oss andre hadde vi både fått en dom og vært i fengsel nå.

fordi hun ikke er anmeldt for det.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte uttrykket «emosjonell manipulering» som informasjonsdirektør Tom Stavi brukte i den seneste nrk artikkelen. 


Blir litt sjokkert over at hun enda ikke har fått til en ordning med bankene. Men vet at Bank Norwegian er så godt som umulig å forhandle med. Det er vel de som også er hennes største Kreditor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ordet "svindlet" er misvisende i denne situasjonen, hun gikk jo selv til banken og ba om lån. Man har ansvar for seg selv og bør i det minste gjøre LITT research og tenke biiiittelitt selv før man gjør noe så dumt. Han svindlet henne ikke, han spurte henne om penger og hun gav ham det.

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...