Gjest Månestråle1979 Skrevet 2. september 2022 #1 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Fikk hun hjelp på Luksusfellen, eller kunne de ikke hjelpe? Endret 2. september 2022 av Månestråle1979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Velvia Skrevet 2. september 2022 #2 Del Skrevet 2. september 2022 Slutt med mobbingen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestråle1979 Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Velvia skrev (4 minutter siden): Slutt med mobbingen, Hæ? Var ikke mobbing.. Jeg har vondt av henne og lurte bare på om hun fikk hjelp. Kan selvfølgelig se episoden, men tenkte noen her visste om hun faktisk fikk hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 De kom med løsningsforslag på gjelden hun har i Norge. Men Cecilie vil ikke ha en nedbetalingsplan. Hun vil betale et ENgangsbeløp og bli ferdig 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 2. september 2022 #5 Del Skrevet 2. september 2022 Cisco skrev (1 minutt siden): De kom med løsningsforslag på gjelden hun har i Norge. Men Cecilie vil ikke ha en nedbetalingsplan. Hun vil betale et ENgangsbeløp og bli ferdig Hvorfor kan hun ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2022 #6 Del Skrevet 2. september 2022 Cisco skrev (1 minutt siden): De kom med løsningsforslag på gjelden hun har i Norge. Men Cecilie vil ikke ha en nedbetalingsplan. Hun vil betale et ENgangsbeløp og bli ferdig Jeg så ikke episoden, men jeg undres om det er så lur tanke av henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 2. september 2022 #7 Del Skrevet 2. september 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan hun ikke det? Hun vil ikke, skrev jeg. Hun vil betale en engangsum og bli ferdig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 2. september 2022 #8 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Sånn jeg forstod det ville bankene ha mer enn det hun ville betale i engangsbeløp. Hun ville betale det beløpet som er samlet inn til henne ca 1mill og evt litt ekstra. Men bankene ville ha 1,5 mill om hun skulle betalt alt med en gang. Helst ville de at hun skulle nedbetale med månedlig beløp over noen år. Hun skylder over 3 mill. Endret 2. september 2022 av snute 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. september 2022 #9 Del Skrevet 2. september 2022 tullerikke skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan hun ikke det? Hun har vel ikke penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 2. september 2022 #10 Del Skrevet 2. september 2022 Cisco skrev (Akkurat nå): Hun vil ikke, skrev jeg. Hun vil betale en engangsum og bli ferdig. Ja, jeg så det og svarte på den siste setningen. Kan hun ikke betale er engangsbeløp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 2. september 2022 #11 Del Skrevet 2. september 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Ja, jeg så det og svarte på den siste setningen. Kan hun ikke betale er engangsbeløp? Tydeligvis er ikke beløpet høyt nok. Fulgte ikke helt med. Liker ikke dama. Hun burde Google hypergamy. Det burde for øvrig flere damer gjøre. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vaffelhunden Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #12 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Jeg liker ikke hu dama der. Det virker som om hun står frem i media hele tiden, med forsett om å omdanne oppmerksomheten til et forhandlingskort mot kreditorene. Endret 2. september 2022 av Vaffelhunden 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 2. september 2022 #13 Del Skrevet 2. september 2022 Foreldrene skal ta opp et lån i banken og betale ut gjelda, i tillegg til pengene som er kommet på innsamlingsaksjon (rundt 1 mill). Hun ville heller det enn å ha nedbetalingsplan. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 2. september 2022 #14 Del Skrevet 2. september 2022 Hun ønsket å betale et engangsbeløp LAVERE enn det hun skyldte, slik jeg forsto det. Hørtes ut som de snakket om at familien hennes skulle ta opp lån for å hjelpe henne. Høres helt vilt ut i mine ører, aldri ta opp gjeld for å betale gjeld…🙄 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestråle1979 Skrevet 2. september 2022 #15 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) sjeleglad skrev (2 minutter siden): Hun ønsket å betale et engangsbeløp LAVERE enn det hun skyldte, slik jeg forsto det. Hørtes ut som de snakket om at familien hennes skulle ta opp lån for å hjelpe henne. Høres helt vilt ut i mine ører, aldri ta opp gjeld for å betale gjeld…🙄 Det er jo ikke helt dumt tenkt av foreldrene om de kan ta opp lånet på boligen til vanlig boliglånsrente. Endret 2. september 2022 av Månestråle1979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. september 2022 #16 Del Skrevet 2. september 2022 Har folk gitt penger til henne for å betale gjelda hennes?? 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canola Skrevet 2. september 2022 #17 Del Skrevet 2. september 2022 Mye bedre med refinansiering av boliglån der renta er 2 % enn å ha forbruksgjeld med rente på 20 %. Selv om det selvfølgelig setter begrensninger for hva foreldrene kan låne til eget bruk senere (inntil det er nedbetalt). Hun kan jo fint klare å betjene et lån på 1 mill i banken med rente på 2 % sammenliknet med 3 mill og 20 % rente. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 2. september 2022 #18 Del Skrevet 2. september 2022 Månestråle1979 skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke helt dumt tenkt av foreldrene om de kan ta opp lånet på boligen til vanlig boliglånsrente. Ja, det er sant, hvis det er snakk om boliglån. Fikk ikke med meg om Hallgeir og Lene sa noe om nyavtalt rente på forbrukslånene? Cecilie må vel uansett ha en «nedbetalingsplan» for å dekke foreldrenes lån, med mindre det er en gave. Men skal de ha et engangsbeløp uten reduksjon må de vel låne minst 1mill, 2mill om de ikke får kuttet de påløpte rentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nobile Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #19 Del Skrevet 2. september 2022 Altså… hun virker litt krevende når hun blir fornærmet fordi bankene takker nei til å ta imot ca 1/3 del av hva hun ble dømt til å betale til de. Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forholde seg til en nedbetalingsplan (var det ikke ca 5000 kr i mnd i 5 år ?), men hvis det er det som måtte til så 🤷🏼♀️ Nå som hun jobber hjemmefra/ ig så behøver hun vel heller ikke en leilighet til 22 000 kr pr mnd 🤷🏼♀️ 55 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 2. september 2022 #20 Del Skrevet 2. september 2022 MarianneE skrev (20 minutter siden): Jeg så ikke episoden, men jeg undres om det er så lur tanke av henne? Jeg så episoden og synes hun i den situasjonen hun er i, burde vurdert andre alternativer enn kun det hun aller helst ville. Hun er jo ikke akkurat i en posisjon der hun kan velge fritt. Skjønner heller ikke helt hvorfor hun fortsetter å bo i London med 22000 kr.i husleie per måned. Ville det ikke vært bedre å flytte hjem til Norge for en periode? 42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå