cerruti Skrevet 1. oktober 2022 #341 Del Skrevet 1. oktober 2022 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Morten er litt bedre i dag synes jeg.. lest her inne? 😂 Samtidig kan han avgjøre mye med å gi Iselin en mer og Kathrine en under fagdommerne. Viktig at vi som heier på Cengiz nå stemmer!! Jeg legger merke til at han heier og ler og virker oppriktig glad når de andre får gode tilbakemeldinger. Ikke alle som gjør det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. oktober 2022 #342 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg syns Katrine danser bedre med Tarjei enn Egor. T får virkelig fram det beste i henne! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 1. oktober 2022 #343 Del Skrevet 1. oktober 2022 Miss perfect skrev (8 minutter siden): Morten er litt bedre i dag synes jeg.. lest her inne? 😂 Syns han er like irriterende som før.. kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig om tatoveringene hans og hvilken betydning de har. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. oktober 2022 #344 Del Skrevet 1. oktober 2022 Hvis ikke Kari og Iselin er i duellen i kveld er det noe feil! FOR EN KVELD!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. oktober 2022 #345 Del Skrevet 1. oktober 2022 FruRosa skrev (2 minutter siden): Hvis ikke Kari og Iselin er i duellen i kveld er det noe feil! FOR EN KVELD!!! Ja, men det handler også om hvem folk synes er fine å ha med. Det er jo konseptet. Uansett- jeg har stemt Cengiz!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 1. oktober 2022 #346 Del Skrevet 1. oktober 2022 Mange eksperter på dans her inne… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Never_ending Skrevet 1. oktober 2022 #347 Del Skrevet 1. oktober 2022 cerruti skrev (39 minutter siden): Modig (og dumt?) av Kari å ta en så lite «følsom» hyllest når flere av de andre tar tårevåte (noe tilgjorte?) mer følsomme hyllester. Hvem var det hun gjorde hyllest til? Fikk ikke det med meg 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 1. oktober 2022 #348 Del Skrevet 1. oktober 2022 Never_ending skrev (Akkurat nå): Hvem var det hun gjorde hyllest til? Fikk ikke det med meg 😕 Elvis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. oktober 2022 #349 Del Skrevet 1. oktober 2022 cerruti skrev (1 minutt siden): Ja, men det handler også om hvem folk synes er fine å ha med. Det er jo konseptet. Ja, jeg vet ... Men det er så veldig forskjell på de 2 og alle de andre parene i kveld! Kari bør ryke, etter duell med Iselin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. oktober 2022 #350 Del Skrevet 1. oktober 2022 FruRosa skrev (6 minutter siden): Hvis ikke Kari og Iselin er i duellen i kveld er det noe feil! FOR EN KVELD!!! Ja, for en kveld. Så mye fin dans. Ble rørt av mange av dansene i kveld og vanligvis blir jeg det kun av cengiz. Enig i at Kari og Iselin bør komme i duell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 1. oktober 2022 #351 Del Skrevet 1. oktober 2022 Kathrine fortjente ikke den 9’eren fra Morten! Gir ALDRI mening når de proffe gir 10 og han 9 eller dårligere… hu burde fått tre 10’ere 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 1. oktober 2022 #352 Del Skrevet 1. oktober 2022 Utrolig høyt nivå i kveld💃 For første gang er jeg enig med tanke på dømming. Håper folket stemmer etter danseferdighetene. 💃🕺 Mine topp 3 i kveld : Cengiz - Jørgine - Aleksander🧡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. oktober 2022 #353 Del Skrevet 1. oktober 2022 Da er det enda litt rettferdighet i verden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 1. oktober 2022 #354 Del Skrevet 1. oktober 2022 Kari er en herlig dame, men toppidrettsknær og hoftestivhet gjør seg ikke i dansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. oktober 2022 #355 Del Skrevet 1. oktober 2022 cerruti skrev (1 time siden): Samtidig kan han avgjøre mye med å gi Iselin en mer og Kathrine en under fagdommerne. Viktig at vi som heier på Cengiz nå stemmer!! Jeg legger merke til at han heier og ler og virker oppriktig glad når de andre får gode tilbakemeldinger. Ikke alle som gjør det. Kanskje det var nettopp det som skjedde? Utrolig uansett at Iselin slapp duellen og at Kathrine havnet der. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. oktober 2022 #356 Del Skrevet 1. oktober 2022 Justlooking skrev (3 minutter siden): Kanskje det var nettopp det som skjedde? Utrolig uansett at Iselin slapp duellen og at Kathrine havnet der. Det kan hende - og ufortjent. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 2. oktober 2022 #357 Del Skrevet 2. oktober 2022 cerruti skrev (12 timer siden): Samtidig kan han avgjøre mye med å gi Iselin en mer og Kathrine en under fagdommerne. Viktig at vi som heier på Cengiz nå stemmer!! Jeg legger merke til at han heier og ler og virker oppriktig glad når de andre får gode tilbakemeldinger. Ikke alle som gjør det. Geipen på Jørgine ble bare mer å mer synlig ettersom tiern'e haglet på de andre deltakerne. Hun har en dårlig egenskap å ikke unne andre bra resultater. Cengiz viste glede for seg selv å de andre. Heier på Cengiz. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 2. oktober 2022 #358 Del Skrevet 2. oktober 2022 Eleaelea skrev (8 minutter siden): Geipen på Jørgine ble bare mer å mer synlig ettersom tiern'e haglet på de andre deltakerne. Hun har en dårlig egenskap å ikke unne andre bra resultater. Cengiz viste glede for seg selv å de andre. Heier på Cengiz. Ja hun kommenterte vel selv også at hun skulle ønske at ikke så mange fikk tre tiere i kveld. Vi heier på Cengiz. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 2. oktober 2022 #359 Del Skrevet 2. oktober 2022 Respekt for Agnete som fikk et angsanfall på direkten i går ifølge tv 2. Hun merket det da det var like før de skulle fortelle hvem som vant duellen. Ei tøff dame som er åpen om egne psykiske plager. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 2. oktober 2022 #360 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Andre enn meg som synes det kommer rare utsagn fra den mannlige programlederen? Hvorfor valgte han å le høyt når dommer Merete fortalte at en av hennes helter var basert på at hun var opptatt av kampen mot rasisme, og derfor hadde som en av sine helter mannen bak 'I have a dream(eller noe i den dur)'..? Skjønte han ikke hvem hun mente ? Eller bare MÅ han alltid rakke ned på andre med dårlige forsøk på humor 😅 Kan umulig bare være meg som irriterer seg over han i blant?🤔 Endret 2. oktober 2022 av Elidaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå