Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Jeg likte veldig godt de to forrige dansene til Jørgine, men i dag ble det for rotete. Alle danserne bak ødela for man fikk ikke sett henne skikkelig. Viktor danset sin beste dans, den var skikkelig bra. For Eirik og Alexander ble det for bråkete musikk etter min smak. Eirik har nok mye inne for han vant jo sin sesong.  Og Cengiz i en helt egen klasse, ser ikke på Rikke, kun på ham 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (14 minutter siden):

Jeg likte veldig godt de to forrige dansene til Jørgine, men i dag ble det for rotete. Alle danserne bak ødela for man fikk ikke sett henne skikkelig. Viktor danset sin beste dans, den var skikkelig bra. For Eirik og Alexander ble det for bråkete musikk etter min smak. Eirik har nok mye inne for han vant jo sin sesong.  Og Cengiz i en helt egen klasse, ser ikke på Rikke, kun på ham 😍

Rikke hadde helt fantastiske bukser, kunne ikke unngå å se på henne. Skulle ønske det var innenfor å gå med sånne i hverdagen! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser alltid på en stund etter sendestart, slik at jeg kan spole meg forbi det som ikke fenger meg (les:Morten).  
Denne gang likte jeg best å se på Cengiz og Victor.
Agnete var også god idag.

Og jeg synes det er gøy å se Iselin slippe seg mer løs. Ja takk til mer fysisk løssluppenhet, Iselin,og mindre verbalt, så blir dette enda gøyere ☺️

Var det kompisen til Cengiz som sto og klemte han mens de ventet på poeng? Litt pussig å se at C klemte ham og jublet når 10’erne kom. Men så lenge Rikke sto og smilte og lo som hun gjorde var det vel greit. Men hun fikk ikke helt kontakt med ham der 😬

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (14 timer siden):

Rikke hadde helt fantastiske bukser, kunne ikke unngå å se på henne. Skulle ønske det var innenfor å gå med sånne i hverdagen! 

Synes dette "lampeskjerm-stoffet" går igjen i flere farger og flere antrekk i år?

Både Triana og Katrine har hatt røde antrekk i samme type stoff i hverfall.

Har de fått mengde-rabatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tio skrev (14 timer siden):

Cengiz... for en danser, han er suverent best.

Ja 😍 han er ett ordentlig dansetalent. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (3 minutter siden):

De brukte vel samme type bukse i fjor?

https://www.youtube.com/watch?v=gYZtuhNj78k

Samme type - litt usikker på om det er samme stoff? 🤔

Buksene på videoen har volanger, mens årets bukser har frynser? 

Tar selvsagt høyde for at jeg tar feil her. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (5 timer siden):

Samme type - litt usikker på om det er samme stoff? 🤔

Buksene på videoen har volanger, mens årets bukser har frynser? 

Tar selvsagt høyde for at jeg tar feil her. 😜

Er ikke uvanlig med slike bukser i dans, så de med gjevne mellomrom på Dancing with the stars også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (5 timer siden):

Santino har fått skulderen ut av ledd igjen 🥺💔

Jeg så innlegget på Instagram, men der stod det ikke noe om hva slags skade det var. Så leit! Når skjedde dette forrige gang? Så dumt for Santino, da er det kanskje lettere for at det skjer igjen. Håper de får orden på skulderen hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 timer siden):

Kari burde virkelig dratt ut i går... ikke bra dans.

Jeg likte forslaget noen kom med tidligere, om at danseren med flest dommerpoeng automatisk går videre og at danseren med færrest dommerpoeng automatisk havner i duell. Da unngår man at mange stemmer på den med færrest poeng og at den ofte reddes. Jeg digger Kari Traa, men hun danset nok svakest på lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (På 11.9.2022 den 14.31):

Synes dette "lampeskjerm-stoffet" går igjen i flere farger og flere antrekk i år?

Både Triana og Katrine har hatt røde antrekk i samme type stoff i hverfall.

Har de fått mengde-rabatt?

Slike frynser er vanlig å bruke på kostymer innenfor noen av latindansene. Ikke noe mer ekstrem bruk i år enn vanlig, tror jeg? Det kan kanskje føles slik fordi flere av danserne har hatt disse dansene tidligere i år enn tidligere år. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 11.9.2022 den 11.21):

Var det kompisen til Cengiz som sto og klemte han mens de ventet på poeng? Litt pussig å se at C klemte ham og jublet når 10’erne kom. Men så lenge Rikke sto og smilte og lo som hun gjorde var det vel greit. Men hun fikk ikke helt kontakt med ham der 😬

Han het Al til etternavn, men var ikke en bror (for liten aldersforskjell), så jeg gjettet fetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (18 minutter siden):

Jeg så innlegget på Instagram, men der stod det ikke noe om hva slags skade det var. Så leit! Når skjedde dette forrige gang? Så dumt for Santino, da er det kanskje lettere for at det skjer igjen. Håper de får orden på skulderen hans!

Jo, han skrev at han har fått skulderen ut av ledd. Det samme skjedde under sending i 2019, midt under en showdans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ordsmed skrev (På 12.9.2022 den 19.51):

Han het Al til etternavn, men var ikke en bror (for liten aldersforskjell), så jeg gjettet fetter?

Det stemte. 😊 Og Rikke hadde følt seg litt utelatt, ref. Dansebobla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...