Prelunia Skrevet 8. oktober 2022 #381 Del Skrevet 8. oktober 2022 Janzypants skrev (11 minutter siden): Jeg forstår at mange her liker Cengiz, men var ikke oppgaven i dag lipsync?? Jeg så ikke at han lipsynca noe særlig? Virka som han rett og slett glemte hele greia og kun fokuserte på dansen, pg da syns jeg det er ganske urettferdig mot de andre at han får 3x10! Jeg syntes han lipsynca så godt som alltid, jeg, men🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 8. oktober 2022 #382 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) 9 minutter siden, Prelunia said: Jeg syntes han lipsynca så godt som alltid, jeg, men🤷♀️ Er av samme oppfatning 🙂 Han ble nok litt satt ut av følelser, så syncen gikk kanskje litt i ball Endret 8. oktober 2022 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 8. oktober 2022 #383 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg digger ståpå-viljen og hardheten til Jørgine. Hennes dedikasjon og intensitet er inspirerende. Men desverre mangler hun noe danseutstråling og hun blir for meg et treningsprodukt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 8. oktober 2022 #384 Del Skrevet 8. oktober 2022 Janzypants skrev (21 minutter siden): Jeg forstår at mange her liker Cengiz, men var ikke oppgaven i dag lipsync?? Jeg så ikke at han lipsynca noe særlig? Virka som han rett og slett glemte hele greia og kun fokuserte på dansen, pg da syns jeg det er ganske urettferdig mot de andre at han får 3x10! Han var på gråten/gråt. Derfor klarte han ikke lipsyncen helt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 8. oktober 2022 #385 Del Skrevet 8. oktober 2022 Janzypants skrev (22 minutter siden): Jeg forstår at mange her liker Cengiz, men var ikke oppgaven i dag lipsync?? Jeg så ikke at han lipsynca noe særlig? Virka som han rett og slett glemte hele greia og kun fokuserte på dansen, pg da syns jeg det er ganske urettferdig mot de andre at han får 3x10! Synes han burde kanskje blitt trukket bittelitt for den biten. Dansingen var 10/10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. oktober 2022 #386 Del Skrevet 8. oktober 2022 For meg er det kun cengiz og Rikke som skilte seg ut i dag ♥️ 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 8. oktober 2022 #387 Del Skrevet 8. oktober 2022 Som vanlig, heia Aleks! Men også Iselin, i dag var hun råå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 8. oktober 2022 #388 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jørgen er dagens mann! 😂 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 8. oktober 2022 #389 Del Skrevet 8. oktober 2022 fotosyntesen skrev (2 minutter siden): Jeg digger ståpå-viljen og hardheten til Jørgine. Hennes dedikasjon og intensitet er inspirerende. Men desverre mangler hun noe danseutstråling og hun blir for meg et treningsprodukt. Hun er kjempe flink. Men enig i at hun mangler litt utstråling. Så ikke særlig fornøyd ut etter poeng utdelingen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 8. oktober 2022 #390 Del Skrevet 8. oktober 2022 Lykkelinn skrev (3 minutter siden): Jørgen er dagens mann! 😂 Synes hun var dritt morsom 😆🤟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 8. oktober 2022 #391 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Litt synsing 🙈 Cengiz var overlegen som vanlig. Helt rå. Er ikke så veldig fan av Aleks. Virker klønete og litt klein hele fyren. Håper snart han ryker. Mulig jeg har skylapper på, men synes ikke Funkygine danset så mye bedre enn Agnete og Iselin. Morten klarer ikke å være objektiv. Måtte de finne en ersatter om de går på en ny sesong. Han begynner å irritere. Endret 8. oktober 2022 av Krutthøna 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 8. oktober 2022 #392 Del Skrevet 8. oktober 2022 Med fare for å være ekstra sur gubbe vil jeg si at Jon Bon Jovi jukket aldri sånn på scenen. Hans hofteledd var ganske stivt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 8. oktober 2022 #393 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cengiz ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 8. oktober 2022 #394 Del Skrevet 8. oktober 2022 Kratt_ skrev (15 minutter siden): Han var på gråten/gråt. Derfor klarte han ikke lipsyncen helt. Det er nå én ting, men oppgaven var jo å lipsynce mens man danset, og når han da ikke klarer det helt, så blir det feil å gi 3x10! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 8. oktober 2022 #395 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Produksjonen har ikke orientert dommerne om kveldens regler virker det som. Og dommerne hater temaet. Må si jeg ikke er så imponert over kvelden selv, men men. En bortkastet allstars-kveld. Vi kunne fått sett mange nydelige danser, men vi får kleinhet og luftgevær. 🤦♀️ Dommerne fortsetter å være grufult strenge mot Agnete, uvisst hvorfor. Dommerne fortsetter å være ekstremt snille mot Alexander, vi vet alle hvorfor. Resten av dansene var ok. Tilbakemeldingene fra dommerne var som vanlig ikke konsekvente. Cengiz har danset samme type dans hver uke nå, det var jo han som ikke utfordret seg selv. Og det var han som danset moderne på en showdanskveld. Ikke mimet han heller, så svarte han egentlig på oppgaven overhodet?? Men selvfølgelig, favoritten må jo favoriseres. Jeg følte ingenting da han danset heller. Sorry. Kveldens vinner: JØRGEN!!! Endret 8. oktober 2022 av Blåttvann 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 8. oktober 2022 #396 Del Skrevet 8. oktober 2022 Roadrunner skrev (39 minutter siden): Beklager Agnete, men her stjal Jørgen showet! Ja😅 Fantastisk! Klarte bare å se på han. Mimikken hans , bevegelsene, atituden - ALT. 👏🏽👏🏽🤣 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 8. oktober 2022 #397 Del Skrevet 8. oktober 2022 Blåttvann skrev (4 minutter siden): Produksjonen har ikke orientert dommerne om kveldens regler virker det som. Og dommerne hater temaet. Må si jeg ikke er så imponert over kvelden selv, men men. En bortkastet allstars-kveld. Vi kunne fått sett mamge nydelige danser, men vi får kleinhet og luftgevær. Dommerne fortsetter å være grufult strenge mot Agnete, uvisst hvorfor. Dommerne fortsetter å være ekstremt snille mot Alexander, vi vet alle hvorfor. Resten av dansene var ok. Tilbakemeldingene fra dommerne var som vanlig ikke konsekvente. Cengiz har danset samme type dans hver uke nå, det var jo han som ikke utfordret seg selv. Og det var han som danset moderne på en showdanskveld. Men selvfølgelig, favoritten må jo favoriseres. Jeg følte ingenting da han danset heller. Sorry. 👏🙏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 8. oktober 2022 #398 Del Skrevet 8. oktober 2022 Kveldens beste var absolutt Jørgen/Sporty Spice😁 klarte ikke se på noen andre enn han!👌🏻 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. oktober 2022 #399 Del Skrevet 8. oktober 2022 Aldri så galt at det ikke er godt for noe - vi får reprise på Sporty Spice 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 8. oktober 2022 #400 Del Skrevet 8. oktober 2022 Heia Jørgenspice 👏🏻🤩 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå