Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Janzypants skrev (11 minutter siden):

Jeg forstår at mange her liker Cengiz, men var ikke oppgaven i dag lipsync?? Jeg så ikke at han lipsynca noe særlig? Virka som han rett og slett glemte hele greia og kun fokuserte på dansen, pg da syns jeg det er ganske urettferdig mot de andre at han får 3x10! 

Jeg syntes han lipsynca så godt som alltid,  jeg, men🤷‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Prelunia said:

Jeg syntes han lipsynca så godt som alltid,  jeg, men🤷‍♀️

Er av samme oppfatning 🙂 Han ble nok litt satt ut av følelser, så syncen gikk kanskje litt i ball :Nikke: 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger ståpå-viljen og hardheten til Jørgine. Hennes dedikasjon og intensitet er inspirerende. Men desverre mangler hun noe danseutstråling og hun blir for meg et treningsprodukt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (21 minutter siden):

Jeg forstår at mange her liker Cengiz, men var ikke oppgaven i dag lipsync?? Jeg så ikke at han lipsynca noe særlig? Virka som han rett og slett glemte hele greia og kun fokuserte på dansen, pg da syns jeg det er ganske urettferdig mot de andre at han får 3x10! 

Han var på gråten/gråt. Derfor klarte han ikke lipsyncen helt.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (22 minutter siden):

Synes han burde kanskje blitt trukket bittelitt for den biten. Dansingen var 10/10 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fotosyntesen skrev (2 minutter siden):

Jeg digger ståpå-viljen og hardheten til Jørgine. Hennes dedikasjon og intensitet er inspirerende. Men desverre mangler hun noe danseutstråling og hun blir for meg et treningsprodukt.

Hun er kjempe flink. Men enig i at hun mangler litt utstråling. Så ikke særlig fornøyd ut etter poeng utdelingen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (3 minutter siden):

Jørgen er dagens mann! 😂

Synes hun var dritt morsom 😆🤟

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synsing 🙈

Cengiz var overlegen som vanlig. Helt rå.

Er ikke så veldig fan av Aleks. Virker klønete og litt klein hele fyren. Håper snart han ryker. 
Mulig jeg har skylapper på, men synes ikke Funkygine danset så mye bedre enn Agnete og Iselin. 

Morten klarer ikke å være objektiv. Måtte de finne en ersatter om de går på en ny sesong. Han begynner å irritere.

Endret av Krutthøna
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være ekstra sur gubbe vil jeg si at Jon Bon Jovi jukket aldri sånn på scenen. Hans hofteledd var ganske stivt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kratt_ skrev (15 minutter siden):

Han var på gråten/gråt. Derfor klarte han ikke lipsyncen helt.

Det er nå én ting, men oppgaven var jo å lipsynce mens man danset, og når han da ikke klarer det helt, så blir det feil å gi 3x10! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen har ikke orientert dommerne om kveldens regler virker det som. Og dommerne hater temaet.

Må si jeg ikke er så imponert over kvelden selv, men men. En bortkastet allstars-kveld. Vi kunne fått sett mange nydelige danser, men vi får kleinhet og luftgevær. 🤦‍♀️

Dommerne fortsetter å være grufult strenge mot Agnete, uvisst hvorfor.

Dommerne fortsetter å være ekstremt snille mot Alexander, vi vet alle hvorfor.

Resten av dansene var ok.

Tilbakemeldingene fra dommerne var som vanlig ikke konsekvente. Cengiz har danset samme type dans hver uke nå, det var jo han som ikke utfordret seg selv. Og det var han som danset moderne på en showdanskveld. Ikke mimet han heller, så svarte han egentlig på oppgaven overhodet?? Men selvfølgelig, favoritten må jo favoriseres. Jeg følte ingenting da han danset heller. Sorry.

Kveldens vinner: JØRGEN!!! :sexy:

16652576593924073898447157612437.jpg

Endret av Blåttvann
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (39 minutter siden):

Beklager Agnete, men her stjal Jørgen showet! :skratte:

Ja😅 Fantastisk! Klarte bare å se på han. Mimikken hans , bevegelsene,  atituden - ALT. 👏🏽👏🏽🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blåttvann skrev (4 minutter siden):

Produksjonen har ikke orientert dommerne om kveldens regler virker det som. Og dommerne hater temaet.

Må si jeg ikke er så imponert over kvelden selv, men men. En bortkastet allstars-kveld. Vi kunne fått sett mamge nydelige danser, men vi får kleinhet og luftgevær.

Dommerne fortsetter å være grufult strenge mot Agnete, uvisst hvorfor.

Dommerne fortsetter å være ekstremt snille mot Alexander, vi vet alle hvorfor.

Resten av dansene var ok.

Tilbakemeldingene fra dommerne var som vanlig ikke konsekvente. Cengiz har danset samme type dans hver uke nå, det var jo han som ikke utfordret seg selv. Og det var han som danset moderne på en showdanskveld. Men selvfølgelig, favoritten må jo favoriseres. Jeg følte ingenting da han danset heller. Sorry.

👏🙏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens beste var absolutt Jørgen/Sporty Spice😁 klarte ikke se på noen andre enn han!👌🏻

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...