Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

Odasol skrev (På 8.8.2022 den 23.36):

Siden han har endret seg, prøver han å markere siden han veit jeg er betatt? Prøver han å skyve meg unna? 

Nei. Han er bare en egoistisk person, og gidder ikke å gjøre et aller aller minimum med innsats for at du skal ha det bra. De fleste menn driver ikke med spill og sånt som jeg har sett mange damer her skrive om at de driver med eller tror mannen driver med. Han tenker bare på seg selv, rett og slett. Gjør det som han føler for akkurat der og da, uten å i det hele tatt tenke på hvordan du har det.
Ikke engang normal folkeskikk gidder han å vise deg, du blir behandlet dårligere enn man behandler en bekjent.

Anonymkode: d971e...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Han er bare en egoistisk person, og gidder ikke å gjøre et aller aller minimum med innsats for at du skal ha det bra. De fleste menn driver ikke med spill og sånt som jeg har sett mange damer her skrive om at de driver med eller tror mannen driver med. Han tenker bare på seg selv, rett og slett. Gjør det som han føler for akkurat der og da, uten å i det hele tatt tenke på hvordan du har det.
Ikke engang normal folkeskikk gidder han å vise deg, du blir behandlet dårligere enn man behandler en bekjent.

Anonymkode: d971e...284

...og han fortsetter med det fordi:
1) Det er beleilig for ham.
2) Han er egoistisk.
3) Du finner deg i det.  <--- dette kan du gjøre noe med.

Anonymkode: d971e...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (6 minutter siden):

Jeg har vært hos han. Tok med tingene hans. Hadde med hjemmebakst som jeg hadde laget, samt godteri, take away og drikke til maten. Startet å se på film, der han spør meg etter jeg hadde vært der i 30- 45 min. Om jeg kunne gjøre han en tjeneste å reise, da eksen skulle komme. Eksen lagde vist krangel hvis så meg der. Eksen skulle hente noe. Så jeg dro, han sa unnskyld muntlig og skriftlig. Sa vi skulle ta det igjen i slutten av uka. Så etter 1 time lurte han på hvor langt jeg hadde kommet og om jeg ville snu. Han følte seg så dårlig etter å ha kastet meg ut. Kunne sove hos han.. han har ikke spurt meg på flere mnd om jeg vil sove der. Jeg snudde og kjørte 1 time tilbake. 3 og halv Tine kjøring ble det den kvelden. Jeg sov over. Vi snakket ikke om det når jeg kom tilbake. Jeg tenkte at jeg har ikke noe med det å ville ikke dra det opp. Jeg bare forstår ikke helt greia. 

Han må være veldig sexy. Er han heit? 😅

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (8 minutter siden):

Jeg har vært hos han. Tok med tingene hans. Hadde med hjemmebakst som jeg hadde laget, samt godteri, take away og drikke til maten. Startet å se på film, der han spør meg etter jeg hadde vært der i 30- 45 min. Om jeg kunne gjøre han en tjeneste å reise, da eksen skulle komme. Eksen lagde vist krangel hvis så meg der. Eksen skulle hente noe. Så jeg dro, han sa unnskyld muntlig og skriftlig. Sa vi skulle ta det igjen i slutten av uka. Så etter 1 time lurte han på hvor langt jeg hadde kommet og om jeg ville snu. Han følte seg så dårlig etter å ha kastet meg ut. Kunne sove hos han.. han har ikke spurt meg på flere mnd om jeg vil sove der. Jeg snudde og kjørte 1 time tilbake. 3 og halv Tine kjøring ble det den kvelden. Jeg sov over. Vi snakket ikke om det når jeg kom tilbake. Jeg tenkte at jeg har ikke noe med det å ville ikke dra det opp. Jeg bare forstår ikke helt greia. 

Herregud ass hvorfor gidder du? 

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (1 minutt siden):

Men er han litt interessert  siden han ville at jeg skulle snu ? Å sove der?

Du må spørre ham. 

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (2 minutter siden):

Men er han litt interessert  siden han ville at jeg skulle snu ? Å sove der?

Beklager at jeg er veldig brutal med deg nå, men jeg har prøvd å si det til deg på flere måter men det virker ikke til at det går inn.

hvis jeg skal tippe så avlyste eksen, og han hadde lyst på et ligg og visste at den eneste måten han fikk det på var ved å spørre om du ville sove der for at du skulle snu.

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (Akkurat nå):

Men han hadde jo fått ett ligg etter filmen, jeg var jo der først 

Sukk. 🙈

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare kåt av menn som spanderer, turn off, hadde dumpa han eller hva dere kaller det når dere gjør det slutt med halvforhold.

Anonymkode: 71d19...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (6 minutter siden):

Men han hadde jo fått ett ligg etter filmen, jeg var jo der først 

Men han ba deg jo gå etter tre kvarter fordi eksen skulle komme.

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men han ba deg jo gå etter tre kvarter fordi eksen skulle komme.

Anonymkode: 3d80f...5f1

Hu skulle hente noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (Akkurat nå):

Hu skulle hente noe

Det spiller ingen rolle, bare det faktum at han ber deg om å gå tre kvarter etter at du har kjørt 1,5 time sier litt om hvor lite respekt han har for deg. Hadde han vært keen på det så hadde han ikke brydd seg om eksen var sur hvis dus var der, eller han hadde bedt hu komme en annen dag. Men jeg skjønner at det er nytteløst å fortelle deg dette fordi du nekter å innse det.

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Odasol skrev (2 minutter siden):

Hu skulle hente noe

Kunne ha gått på do da.

Anonymkode: 71d19...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne ha gått på do da.

Anonymkode: 71d19...ec3

Bilen står jo utenfor. 😬

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (På 8.8.2022 den 22.23):

Er det jeg som overreagerer ? 

Ser ingen feil her.  Du betaler for å være prostituert, det pleier å være motsatt, altså, du blir betalt men men 

Man reder som man ligger, ligger som en reder er kanskje korrekt 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Erhjem skrev (1 minutt siden):

Ser ingen feil her.  Du betaler for å være prostituert, det pleier å være motsatt, altså, du blir betalt men men 

Man reder som man ligger, ligger som en reder er kanskje korrekt 😁

Haha, ja. 😅 

TS, hvis du tror at han en dag blir prinsen din, som plutselig ser lyset (deg), så kommer det ikke til å skje. Det blir bare verre. Du betaler ham for å utnytte deg. Det er skikkelig ille. 

Anonymkode: e6983...d25

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...