Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

Du må virkelig jobbe for å komme over denne mannen. Du må aldri la noen behandle deg sånn!! Du er ikke bare snill, du er dumsnill, og han utnytter dette. Du må ikke glemme å være snill med deg selv! 
Vips krav er det eneste riktige, og tingene får han hente selv. 
Du trenger ikke komme med noen som helst forklaring eller unnskyldning, bare send krav. Jeg vet ikke hvorfor du er så redd for å ikke oppleves snill? Snill er en ting, å bli utnyttet er noe helt annet. 

Kanskje du må prøve å finne ut av hvorfor du handler som du gjør? For du blir utnyttet, og det fortjener du ikke! 
Du fortjener noe mye bedre enn dette, så prøv å finn en som setter pris på deg❤️

Anonymkode: 12f49...8ec

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han vet at du liker han og vil ha han uansett, så da gidder han ikke gjøre noen innsats i det hele tatt. Han bruker deg.

Hvorfor orker du å la deg utnytte sånn? Det finnes så mange menn som ikke er kjipe og ekle, jeg lover!

Anonymkode: e5561...cc3

Noen menn gjør jo sånn, er litt slemme for å prøve å få deg til å gjøre det slutt og få deg til å trekke deg unna når de er lei oss. Så slipper de å gjøre det slutt selv og ta «skylda» for det. Ikke sikkert de er bevisst på det selv engang. Noen ihvertfall.. 

Anonymkode: be30f...441

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvem gidder å ha iskald sex?? Det gir jo null mening?? Er du mann eller dame?

Anonymkode: 01fa8...c42

Dame. 
Det er jo utenfor sexen han er kald? Ha det klem osv er forbeholdt forhold i mine øyne.

 

Men hun er bra dum som gidder å dra mange timer og aldri FÅ besøk. Hadde jeg aldri giddet

Anonymkode: 73a46...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 7.58):

Dame. 
Det er jo utenfor sexen han er kald? Ha det klem osv er forbeholdt forhold i mine øyne.

 

Men hun er bra dum som gidder å dra mange timer og aldri FÅ besøk. Hadde jeg aldri giddet

Anonymkode: 73a46...

Endret av Odasol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (17 minutter siden):

Reiser jo så mange timer fordi jeg liker han, eller likte hvordan han var . Vi har gitt hade klem og hade kyss til hverandre før 

Poenget er at han ikke skylder deg det.

Dere er ikke i et forhold.
 

Han gjorde det før, til han merket at du fikk følelser.

Bare det at denne tråden ligger i singelliv og DATING?? sier jo sitt. Burde vært i seksualitet.

 

Tror ikke du burde ha fuckfriends forhold med noen TS. Da er det ikke følelser involvert og du hadde ikke blitt såret

Anonymkode: 73a46...bdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (8 timer siden):

Ja- du har rett. Dessverre...

jeg kommer til å ta lite kontakt, ikke initiativ til å møtes.. Men har ting som er hans- som jeg tar med neste gang han spør… Så vurderer jeg noe grådig hvordan han oppfører seg da, for han skylder meg mer penger..Og jeg kommer nok til å ta mindre kontant /vise mindre interesse etter det møtet. Spør han hva som skjer, så får jeg si det… Jeg har tidligere sagt at jeg er usikker på han… Jeg blir jo så lei, at hvis han spør neste gang vi møtes- når han får tingene sine som jeg har nå, hvis han spør hvor mye han skylder så frister det bare å si «drit i det». Eller «kvitteringen ligger i posen» Da ser jeg jo om han vippser meg eller «jeg husker ikke, så bare glem det» da sjekker jeg virkelig hvor gentleman han er. 

Oppfordrer deg til å sette en høyere standard for deg selv . Sett en strek for utnyttingen hans . Krev penger tilbake på vips . Tingene hans er det hans problem å få hentet . Evnt du sender det i oppkrav . Ps: ikke send det før han har betalt d han skylder . Du er hverken gjerrig eller smålig som krever penger tilbake . Du har funnet deg en man -baby og utnytter . Legg han bak deg . 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (10 timer siden):

Jeg drar jo så langt fordi jeg liker han. Jeg gadd ikke å kjøpe noe til meg når han skrev det slik. Han spirte ikke, det var mer en ordre. Før har han skrevet «skal vi spise noe sammen». Nei, det står ikke dårlig til med meg. Men jeg liker han og det veit han, virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Hvorfor investerer du i dette «forholdet»? Han er ikke interessert. 
 

Du sløser bort tid og penger.

Anonymkode: edb0b...d08

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klager du på en fuckbuddy? Finn heller en ny? 

Anonymkode: 4f86b...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send vippskrav og kom deg videre i livet. 

Anonymkode: 06721...78c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg ikke møtt igjen. Han virker som en slask. 

Anonymkode: fc6ed...800

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (10 timer siden):

Derfor tenker jeg bare å levere de tingene hans neste gang han vil møtes. Og hvis han spør om hvor mye han skylder meg, så svarer jeg bare «husker ikke, så du kan bare få det». Eller noe… fordi jeg bare gir opp å driter i det. Å jeg går ut som snill person ihvertfall. Og kommer ikke til å vise interesse etter det. 

Send han vippskrav på pengene han skylder. Og ang tingene hans, de får han hente selv evt sender deg penger for å sende det til han.

 

Han her bruker deg så lenge du lar han gjøre det.

Anonymkode: b5e14...bde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (11 timer siden):

Derfor tenker jeg bare å levere de tingene hans neste gang han vil møtes. Og hvis han spør om hvor mye han skylder meg, så svarer jeg bare «husker ikke, så du kan bare få det». Eller noe… fordi jeg bare gir opp å driter i det. Å jeg går ut som snill person ihvertfall. Og kommer ikke til å vise interesse etter det. 

Så med andre ord har du tenkt å fortsette sitte å vente på at han tar kontakt for å møtes, og så skal du slenge deg i bilen å kjøre tre timer tur/retur? 
Hva med å si "sorry, jeg gidder ikke. har forresten tingene dine her, hadde vært fint om du henter dem, eller skal jeg bare kaste de?" 

Odasol skrev (11 timer siden):

Det var veldig bra sagt. Tusen takk. Nesten så jeg burde svart han det du sa, hvis han reagerer på min stillhet. «At jeg vil være med noen som setter pris på den jeg er, og ikke det jeg gjør for en gutt» 

Dere er jo ikke sammen... Vil du være sammen med noen, så får du finnen noen som er interessert i ett forhold, ikke noen som kun vil ha sex i ett halvt år fordi du hopper når han sier hopp... Det er håpløst å snakke om "vil være sammen med noen som ..." når dere ikke er sammen, og ikke dater... 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvem gidder å ha iskald sex?? Det gir jo null mening?? Er du mann eller dame?

Anonymkode: 01fa8...c42

Mange av oss damer har faktisk sex for nytelsen skyld, og har sex uten at følelser er involvert. 
Jeg har i flere år hatt en som jeg ikke engang er interessert i å ha en filmkveld, men vi har hatt jevnlig sex. Ingen av tar kontakt med den andre utenom for sex. 

Anonymkode: 18ba5...e20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dame. 
Det er jo utenfor sexen han er kald? Ha det klem osv er forbeholdt forhold i mine øyne.

 

Men hun er bra dum som gidder å dra mange timer og aldri FÅ besøk. Hadde jeg aldri giddet

Anonymkode: 73a46...bdf

FF er jo også en type forhold i mine øyne. 
Vi møttes fordi vi likte å være sammen, var ute med venner, dro på festivaler, campingturer og konserter sammen i tillegg til å ha god sex. Selvfølgelig klinte, klemte og kysset vi også når vi møttes og når vi dro fra hverandre. Men å være kjærester fungerte ikke for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (6 minutter siden):

FF er jo også en type forhold i mine øyne. 
Vi møttes fordi vi likte å være sammen, var ute med venner, dro på festivaler, campingturer og konserter sammen i tillegg til å ha god sex. Selvfølgelig klinte, klemte og kysset vi også når vi møttes og når vi dro fra hverandre. Men å være kjærester fungerte ikke for oss.

Det der er mye mer enn å kun være FF’s….

Anonymkode: 73a46...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det der er mye mer enn å kun være FF’s….

Anonymkode: 73a46...bdf

Tror definisjonen på FF er ganske vid, så man kan vel velge selv hva man vil gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blåjojo skrev (6 minutter siden):

Tror definisjonen på FF er ganske vid, så man kan vel velge selv hva man vil gjøre.

Mulig, men det du sa minner mer om når man holder på/dater 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 73a46...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig, men det du sa minner mer om når man holder på/dater 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 73a46...bdf

Vet det. Men man dater jo ikke over flere år? Eller holder på uten å definere seg som kjærester?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (25 minutter siden):

FF er jo også en type forhold i mine øyne. 
Vi møttes fordi vi likte å være sammen, var ute med venner, dro på festivaler, campingturer og konserter sammen i tillegg til å ha god sex. Selvfølgelig klinte, klemte og kysset vi også når vi møttes og når vi dro fra hverandre. Men å være kjærester fungerte ikke for oss.

Men hvorfor fungerte ikke kjærester, mener du? 

Når dere gjør så mye sammen? Hva er forskjellen på det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Svaret mitt vil sikkert provosere mange, men pulevenner er en relasjon der det eneste bindeleddet mellom to parter er sexen. Utenom den er det ingen respekt for den andre. Når skal kvinner skjønne at det å spre bena for hvermansen ikke gjør dere særlig appellerende?

Anonymkode: 84c63...30b

Det er ikke appellerende med menn som ligger rundt heller. Når skal menn skjønne det?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...