Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

Odasol skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Les tråden din en gang til. Lurer du virkelig på hvorfor du ikke skal det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han kan noe for det? Han kan, som de fleste voksne, til en viss grad velge følelsene sine. Dessuten kan han velge (og han burde velge) å holde seg unna deg av respekt for deg hvis du har disse følelsene, og ikke han. Kjærlighet er ikke magi, det er ønsker og valg og arbeid vi gjør, fordi vi vil.

Anonymkode: 85181...ddc

Nei, man kan ikke for følelsene sine. Men man kan noe for handlingene sine.

Han holder seg unna meg i respekt for meg. Etter lang tid "sprakk" jeg og spurte om vi skulle treffes.

Kjærlighet kan være magi, ønsker og valg, følelser og handlinger, valg og arbeid, fordi vi vil det.

Noen gager vet man ikke egentlig hva man vil. I hvert fall har jeg det sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er heldig fordi du har en fyr du er keen på som ikke vil mer enn å bare ligge med deg?

Anonymkode: 3d80f...5f1

Det er damenes lott etter passert 50 bare gled deg til du blir eldre. 

Anonymkode: 01fa8...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er damenes lott etter passert 50 bare gled deg til du blir eldre. 

Anonymkode: 01fa8...c42

Funnet ny og god kjæreste som dame etter 50, kjenner flere andre som har også. Man trenger bare å ha lært seg å skille mellom skitt og kanel, og å ikke la seg herse rundt med/manipulert. En liten dose kritisk sans og å ikke vike på standard er det som trengs😊. Bør øve på det i ungdommen.

Anonymkode: 85181...ddc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig ung TS? Dette er som å lese om meg selv som yngre.

Du blir utnyttet, både økonomisk og seksuelt. Han har null interesse av deg, eneste han vil ha er sex og tydeligvis mat/penger. Ikke kast bort tiden din på å møte han igjen. Send han Vipps krav og tingene han har hos deg får han hente selv. Hvis ikke, bare bli kvitt det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (33 minutter siden):

Fordi da blir han såret.

Jeg har det enda vondere om jeg vet at jeg har såret noen. Det kan jeg ikke alltid gjøre noe for å hjelpe. Men hvis det er bare meg selv som blir såret, må jeg bare jobbe litt med meg selv. Jeg er en person som lett klarer meg fint. 

Kan du ikke jobbe med deg selv på det da? Det ville jeg ha gjort. Han har jo selv valgt å ikke være kjæreste med deg. Og uansett forhold så har man ingen garanti for at det varer evig. Ikke la deg bruke av menn for at du er redd for å såre de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er at TS kommer til å bruke denne erfaringen til å fortsette å velge feil type menn. Men det er så sant som det er sagt; menn som behandler kvinnen som dritt tenderer å ha damene løpende etter seg. De må bare ha han og dersom en kvinne klarer å kapre han så føler hun seg som en vinner. Og andre damer vil forsøke å lokke han over til seg. Ikke rart at det lønner seg å være alfahann. Vi ser det gang på gang. Nice guy finish last.

Anonymkode: 84c63...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (23 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Gjør det. Spør han ut også kan han fortsette slik han gjør, og du kan opprette ny tråd om hvor dårlig du lar han behandle deg. Du tar ikke til deg noen av rådene her uansett. 

Anonymkode: b7eee...683

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Funnet ny og god kjæreste som dame etter 50, kjenner flere andre som har også. Man trenger bare å ha lært seg å skille mellom skitt og kanel, og å ikke la seg herse rundt med/manipulert. En liten dose kritisk sans og å ikke vike på standard er det som trengs😊. Bør øve på det i ungdommen.

Anonymkode: 85181...ddc

Fikk aldri kjæreste i ungdommen ingen jeg likte da heller så har ingen erfaring selv om jeg er over 50 jeg vet bare når jeg treffer noen at han vil jeg ha.  Men som sagt blir bestandig avvist og tilslutt prøver enn fwb hvis det er det eneste en kan få for å såre seg selv enda mer. 
 

I mitt tilfelle ble jeg drit forelsket i fwb. Men har møtt en ny etter 3 år som vil ha meg men nå føler jeg ingenting for han bortsett fra at jeg liker oppmerksomheten han gir meg. Men ingen sommerfugler i magen eller noe som fwb ga meg. Jeg aner ikke hva som er lurt å gjøre? Fortsette kontakten med han greie selv om jeg har null følelser i forhold til han og meg?? Føler jo at det og blir feil på en måte.

og når ting går skeis er det lett å ty tilbake til fwb.. for litt trøste oppmerksomhet .. er nok ikke skrudd i hop rett. 
 

orker ikke tanken på å treffe noen nye. Har det også flott som single men savner spenningen fwb ga meg men det blir som existence skriver en blir bare utnyttet. Er godt over 50 her og kan fortsatt bli heftig forelsket.

Anonymkode: 01fa8...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: rådet mitt er at du logger deg av KG før du blir helt knust av å lese svada svarene her. Ta med deg gode rådene og gå en tur i skogen. Og husk: det er kjærligheten til deg selv som alltid har eid og kommer til å eie så lenge du lever. Andres kjærlighet kan du bare håpe på, men ikke kreve eller forvente. Og den gamle visa som er en gjenganger; om han bryr seg om deg så innser han sine feil og ber deg om tilgivelse. Men den dagen er ikke i dag. Men du eier dagen i dag. Hva vil du gjøre med den er det du som velger. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (7 minutter siden):

Kan du ikke jobbe med deg selv på det da? Det ville jeg ha gjort. Han har jo selv valgt å ikke være kjæreste med deg. Og uansett forhold så har man ingen garanti for at det varer evig. Ikke la deg bruke av menn for at du er redd for å såre de.

Jo, jeg jobber med meg selv nå. Og jeg synes det er naturlig å tenke som deg. Og jeg holdt meg unna ham i noen måneder. Han kontaktet ikke meg heller.

Til slutt var det jeg som tenkte at jeg så sårt savnet alt det fine med ham. Og jeg ser på det som at det er jeg som er den heldigste av oss og nyter intense følelser mer eller på en dypere måte enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

men det blir som existence skriver en blir bare utnyttet. 

Anonymkode: 01fa8...c42

Men jeg har ikke sagt at jeg blir utnyttet. Man blir da ikke utnyttet om man selv ikke føler seg utnyttet?

Jeg sa en gang "jeg får bruke deg litt da", og smilte lurt til ham. Han smilte og sa igjen "Og så får jeg bruke deg litt igjen".

Men det høres verre ut når mannen sier det. 

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, han kommer ikke til å like deg uansett om du fortsetter å ha sex med han i 2 år til. NEI han kommer ikke til å få følelser for deg selv om du er verdens snilleste å gir han alt han ønsker her i verden. Han UTNYTTER deg bare å du finner på masse unnskyldninger for å fortsette å treffe han. Eneste grunnen for at han var ‘’god og snill’’ før er fordi han ville ha deg til sengs. Nå har han skjønt at du er villig til å gjøre hva som helst for han, så han har sluppet maska å viser sitt sanne jeg.

Dersom du fortsetter med denne mannen så kommer du til å bli svært såra.

Anonymkode: d80b5...3d4

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

exictence skrev (1 time siden):

Men jeg har ikke sagt at jeg blir utnyttet. Man blir da ikke utnyttet om man selv ikke føler seg utnyttet?

Jeg sa en gang "jeg får bruke deg litt da", og smilte lurt til ham. Han smilte og sa igjen "Og så får jeg bruke deg litt igjen".

Men det høres verre ut når mannen sier det. 

Nei, du har ikke sagt at du blir utnyttet, men alt du skriver om forteller det.

Jo, du kan bli utnyttet uten å føle det selv…. Du er jo et bevis på akkurat det. 
Sett standaren høyere jente! Du fortjener jo bedre. 

Anonymkode: 12f49...8ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (2 timer siden):

Bør jeg spørre han om vi skal dra på kino til helgen eller møtes ? Da ser jeg jo stemninga?

Nei det burde du ikke gjøre, du er ikke annet en ett ligg for han, og du er grei å ha fordi du kjører 3 timer for å gi han en bj. 
unner du deg virkelig selv så dårlig? Å løpe etter en fyr som ikke kunne brydd seg mindre om deg?

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (20 timer siden):

Jeg drar jo så langt fordi jeg liker han. Jeg gadd ikke å kjøpe noe til meg når han skrev det slik. Han spirte ikke, det var mer en ordre. Før har han skrevet «skal vi spise noe sammen». Nei, det står ikke dårlig til med meg. Men jeg liker han og det veit han, virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Tror ikke du liker han. Men at du liker pikken hans. Ut i fra det du skriver om oppførselen hans så tolker jeg det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Odasol skrev (2 timer siden):

Bør jeg spørre han om vi skal dra på kino til helgen eller møtes ? Da ser jeg jo stemninga?

Dette må være en tulletråd? Se an stemningen? Ser du den ikke? Den blinker på et stort neonskilt jo. Tror den lager lyd også… høy during! 

Men for all del…. 
 

Anonymkode: 12f49...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (1 time siden):

Men jeg har ikke sagt at jeg blir utnyttet. Man blir da ikke utnyttet om man selv ikke føler seg utnyttet?

Jeg sa en gang "jeg får bruke deg litt da", og smilte lurt til ham. Han smilte og sa igjen "Og så får jeg bruke deg litt igjen".

Men det høres verre ut når mannen sier det. 

Jo det blir du men du lurer deg selv til å tro noe annet eller at du tror ikke noe annet er mulig i vår alder enn å ta til takke med smuler og ikke hele kaka. Dermed blir en lett brukt. 

Anonymkode: 01fa8...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo det blir du men du lurer deg selv til å tro noe annet eller at du tror ikke noe annet er mulig i vår alder enn å ta til takke med smuler og ikke hele kaka. Dermed blir en lett brukt. 

Anonymkode: 01fa8...c42

Jeg lurer ikke meg selv til å tro noe annet. Jeg føler at det er mange menn å finne i vår alder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, tulleinnlegg, brukerdebatt, nedsettende innhold, avsporinger og samtlige svar til dette.

- Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...