Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svaret mitt vil sikkert provosere mange, men pulevenner er en relasjon der det eneste bindeleddet mellom to parter er sexen. Utenom den er det ingen respekt for den andre. Når skal kvinner skjønne at det å spre bena for hvermansen ikke gjør dere særlig appellerende?

Anonymkode: 84c63...30b

  • Liker 24
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner garantert noen andre og bedre å pule på.

Anonymkode: 9ba01...6a0

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viser sitt sanne jeg. Det kommer fram etter en liten stund. Lite sjarmerende. 

Hvorfor kjøpte du ikke noe til deg selv også, så kunne dere spise sammen? Litt kleint å sitte foran en som gumler i seg burger alene, eller hva? 😬

Anonymkode: 2870f...f81

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (1 minutt siden):

virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Og han får det tydeligvis til? 😐

Anonymkode: 814c1...3df

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (3 minutter siden):

Jeg drar jo så langt fordi jeg liker han. Jeg gadd ikke å kjøpe noe til meg når han skrev det slik. Han spirte ikke, det var mer en ordre. Før har han skrevet «skal vi spise noe sammen». Nei, det står ikke dårlig til med meg. Men jeg liker han og det veit han, virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Ren utnyttelse. 

Anonymkode: 0cbe6...567

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (2 minutter siden):

Jeg drar jo så langt fordi jeg liker han. Jeg gadd ikke å kjøpe noe til meg når han skrev det slik. Han spirte ikke, det var mer en ordre. Før har han skrevet «skal vi spise noe sammen». Nei, det står ikke dårlig til med meg. Men jeg liker han og det veit han, virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Men dere er bare pulevenner, dere er ikke i forhold eller på dating, dere henger sammen for sex.

Han trenger ikke være sjarmerende heller, han vet jo at du kjører halvannen time for sex, og spanderer mat i tillegg.

Hadde han vært interessert i deg så hadde han bedt deg på date.

Hard facts: pulevenner funker ikke i det en begynner få følelser.

Anonymkode: 18ba5...e20

  • Liker 27
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (4 minutter siden):

Jeg drar jo så langt fordi jeg liker han. Jeg gadd ikke å kjøpe noe til meg når han skrev det slik. Han spirte ikke, det var mer en ordre. Før har han skrevet «skal vi spise noe sammen». Nei, det står ikke dårlig til med meg. Men jeg liker han og det veit han, virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Han vet at du liker han og vil ha han uansett, så da gidder han ikke gjøre noen innsats i det hele tatt. Han bruker deg.

Hvorfor orker du å la deg utnytte sånn? Det finnes så mange menn som ikke er kjipe og ekle, jeg lover!

Anonymkode: e5561...cc3

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (18 minutter siden):

Har en pulevenn, som i starten var høflig og sjarmerende. Jeg begynte å like han å det veit han. Men nå begynner jeg å reagere å miste litt interessen. Nå skulle jeg til han, å på veien så ber han meg kjøpe med drikke og mat som han skal ha, take away. Han spurte ikke, kan du, sa at jeg var snill osv som han har sagt før. 
Var ikke store greiene, kostet 100kr fra burger King. Jeg tok med dip selvom han ikke ba om det, og tydeligvis var det bra- fordi den spiste han opp. Ikke noen kommentar på det. Jeg bruker 3 t tur/retur til han og over 100kr i bompenger. Var hos han i 2 timer. Kom til han. Han sa ikke tak og spurte ikke hvor mye han skyldte meg. Han spiste mens han satt å pratet med meg. Prøver han å være usjarmerende med vilje? Slik at jeg mister interessen ?  Han sa når jeg skulle gå at vi ses snart igjen. Men jeg bare føler at jeg vil ikke ha det slik. Likte han når han var mer sjarmerende. 

Han har vel blitt litt høy på pæra da. 😅

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om to personer "bare" er pulevenner, så kan man vel kunne forvente et minimum av folkeskikk. Oppførselen på han typen der er - som du sier selv, ts - usjarmerende. Her er det nok bare å droppe og gå videre.

Anonymkode: 8e2b6...cae

  • Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (23 minutter siden):

Har en pulevenn, som i starten var høflig og sjarmerende. Jeg begynte å like han å det veit han. Men nå begynner jeg å reagere å miste litt interessen. Nå skulle jeg til han, å på veien så ber han meg kjøpe med drikke og mat som han skal ha, take away. Han spurte ikke, kan du, sa at jeg var snill osv som han har sagt før. 
Var ikke store greiene, kostet 100kr fra burger King. Jeg tok med dip selvom han ikke ba om det, og tydeligvis var det bra- fordi den spiste han opp. Ikke noen kommentar på det. Jeg bruker 3 t tur/retur til han og over 100kr i bompenger. Var hos han i 2 timer. Kom til han. Han sa ikke tak og spurte ikke hvor mye han skyldte meg. Han spiste mens han satt å pratet med meg. Prøver han å være usjarmerende med vilje? Slik at jeg mister interessen ?  Han sa når jeg skulle gå at vi ses snart igjen. Men jeg bare føler at jeg vil ikke ha det slik. Likte han når han var mer sjarmerende. 

Var det du som handla for han i Sverige? 

Anonymkode: 01fa8...c42

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer han hjem til deg noen ganger? I så fall- be ta med noe tilbake til deg da!

Sånt er TURN - OFF ja!! Blir ikke kåt på en mann uten normal folkeskikk, det er da sikkert og visst. Hadde han vært smart nok, så hadde han skjønt det. 

Han høres ut til å ha blitt høy på seg selv, da er det bare «bye bye». 

Anonymkode: 2870f...f81

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (Akkurat nå):

Ja…..

Ser den andre tråden din ... blir usikker på pulevenn så har du sletta alle svarene du skrev.  Da skrev jo alle at han der er ikke god og du ødelegger deg selv ved å fortsette dette.. en kan ikke like noen som behandler deg som dritt. Da er det noe feil ett sted her. 

Anonymkode: 01fa8...c42

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei odasol, 

Ser at noen kan svare noe ‘kvasst’ på det du spør om. 
Jeg fikk med meg at du har fått følelser for denne karen, og at dette har dere pratet om. Desverre er det slik som du opplevde nå mange som opplever hver dag. Dette er et klassisk tegn på at dersom dere skulle blitt illag så er det du så ender opp med husarbeid og må være sekretær for hjemmet. Jeg forklarte dette kanskje dårlig men budskapet er der. 
som du selv skrev er du er betatt eller har følelser for han, det er da viktig at du stoler på følelsene dine. Slik som ‘prøver han å være usjarmerende med vilje’? Det ville jeg tatt som et rødt flagg. At det forventes ting av deg og at han til dels da ‘bruker deg’. Jeg vet du kan finne noen bedre enn han.

Anonymkode: 03732...46f

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv om to personer "bare" er pulevenner, så kan man vel kunne forvente et minimum av folkeskikk. Oppførselen på han typen der er - som du sier selv, ts - usjarmerende. Her er det nok bare å droppe og gå videre.

Anonymkode: 8e2b6...cae

Enig. Noen folk er jo slik at de kjøper mat til andre uten at det skal være noe HINTHINT SKAL VI DATE. Hyggelige folk gjør sånt uten at det betyr at man skal gifte seg med hverandre. Man må ikke elske noen for å like at andre har det bra. 😅
 

Det eneste TS sikkert ønsket var vel ‘takk’. Ikke veldig vanskelig. 🙈 

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...