Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

Blåjojo skrev (6 minutter siden):

Vet det. Men man dater jo ikke over flere år? Eller holder på uten å definere seg som kjærester?

Jeg spør bare. Skjønner ikke.

Jeg har et sånt forhold. Han vil være kun med meg så lenge vi har et forhold sammen. Vi har det utrolig kjekt, god sex, romantisk. Men han vil ikke være kjæreste. 

Han sier at han tror ikke det vil gå i lengden. Jeg har inntrykk av at kjæreste blir for voldsomt å kalle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrenalina1 skrev (Akkurat nå):

Det er ikke appellerende med menn som ligger rundt heller. Når skal menn skjønne det?

Nei, det er sant.

Men hvis begge koser seg med sexen dem imellom, og kun dem. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (På 9.8.2022 den 13.52):

Nei, det er sant.

Men hvis begge koser seg med sexen dem imellom, og kun dem. Hva er galt .

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (15 timer siden):

Jeg drar jo så langt fordi jeg liker han. Jeg gadd ikke å kjøpe noe til meg når han skrev det slik. Han spirte ikke, det var mer en ordre. Før har han skrevet «skal vi spise noe sammen». Nei, det står ikke dårlig til med meg. Men jeg liker han og det veit han, virker som han prøver nesten til å få meg til å ikke like han. 

Høres ut som han utnytter det faktum at du har følelser for ham dessverre. 
Ville ha kuttet kontakten.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåjojo skrev (10 minutter siden):

Vet det. Men man dater jo ikke over flere år? Eller holder på uten å definere seg som kjærester?

Ikke den du siterer, men høres mer ut som dere var kjærester - men uten "tradisjonell" romantikk og forventninger? Og hva er galt med det? 

Det var iallfall et forhold - og et forhold kan innebære så mangt. Jeg tror man skal være klar på hva det vil si å være ff, slik at man ikke skaper egne definisjoner - da blir det ofte kluss. Om den ene forventer kjærlighet og nærhet (kyss og kos) + sex og den andre forventer et rent seksuelt forhold (eneste formålet er sex - uten romantikk/nærhet) så går man muligens med på noe man ikke ønsker. 

Men man er selvfølgelig selv ansvarlig for hva man tar del i. Kommunikasjon og åpenhet er uansett nøkkelen til et godt forhold, uansett hvilken type relasjon det er snakk om. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (7 minutter siden):

Mens min sier at jeg kan bare ligge med andre 

Hva føler du om det?

Da hadde jeg inntatt at han var med andre, og jeg tror jeg ikke hadde orket.

Jeg har sagt at dersom han finner en annen han vil ha sex med, så må han si det, og jeg vil ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (På 9.8.2022 den 14.02):

Hva føler du om det?

Da hadde jeg inntatt at han var med andre, og jeg tror jeg ikke hadde orket.

Jeg har sagt at dersom han finner en annen han vil ha sex med, så må han si det, og jeg vil ikke.

Endret av Odasol
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (Akkurat nå):

  Jeg føler at jeg ikke betyr noe for han 

Det er nok en vond følelse. Vil du ikke da beskytte deg selv for den følelsen? Ved å si nei til ham? Ikke ha sex mer med ham?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (1 minutt siden):

Spør jeg om å møtes, så er det alltid nå nei kan ikke osv. Og hvis blir noe da de gangene jeg spør, så er det alltid han som endrer mening etter han har sagt nei til meg. De andre gangene vi møtes er det han som har initiativ. Så hva er greia at det må alltid gå på hans premisser? Var ikke sånn i starten. Jeg kan banne på at de gangene jeg spør så er det alltid nei. Sjelden gang noen timer etter så spør han om vi skal ta det allikevel. 

Nok en gang, dere er ikke sammen. Han har ingen forpliktelser til deg. 
Han er ikke interessert i deg for noe annet enn sex, han vil ikke bli sammen med deg, han har ikke følelser for deg, han utnytter deg. Du stiller opp og kjører tre timer for å tilfredsstille hans fysiske behov når han ønsker det. 
Du betyr ikke nok for han etter ett halvt år til at han vil være sammen med deg. 

Så lenge dette på noen som helst måte sårer deg, så bør du snu deg å gå nå. 
Han kommer neppe til å endre seg, og så lenge du har følelser så kommer dette aldri til å ende godt. 

Anonymkode: 18ba5...e20

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (3 minutter siden):

Han påstår han ikke er med andre - og jeg trur faktisk det stemmer, men at han vil ha mulighetene oppe?  Jeg føler at jeg ikke betyr noe for han 

Ja, han holder deg på gress, fordi du er et lett ligg, men han vil aldri bli kjæresten din. 
Mulig han ikke er med andre NÅ, men han sa at du kan være det, sånn at han eventuelt kan være det.  (Men menn har ikke de samme mulighetene…) 

Anonymkode: 73a46...bdf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (7 minutter siden):

Spør jeg om å møtes, så er det alltid nå nei kan ikke osv. Og hvis blir noe da de gangene jeg spør, så er det alltid han som endrer mening etter han har sagt nei til meg. De andre gangene vi møtes er det han som har initiativ. Så hva er greia at det må alltid gå på hans premisser? Var ikke sånn i starten. Jeg kan banne på at de gangene jeg spør så er det alltid nei. Sjelden gang noen timer etter så spør han om vi skal ta det allikevel. 

Hva er det du vil da? 🤔 Svar ærlig. 

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 14.11):

Hva er det du vil da? 🤔 Svar ærlig. 

Anonymkode: e6983...d25

..

Endret av Odasol
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (7 minutter siden):

Han påstår han ikke er med andre - og jeg trur faktisk det stemmer, men at han vil ha mulighetene oppe?  Jeg føler at jeg ikke betyr noe for han 

Selvfølgelig betyr du ikke noe for ham!  Det skjønner du vel? Annet enn at han synes det er gøy å se hvor langt han kan strekke strikken. Dessverre lar du det skje.


Ser du skriver et annet sted at du tror at ved å være «snill» så blir han snill tilbake. Det er jo helt motsatt. Ved å akseptere å bli behandlet som dritt så fortsetter han med det.

Dette må du gjøre: kutt all kontakt. Ikke svar på melding. Ikke send melding. Disse tingene hans som du har kan du bare gi f i.  Gi dem til Fretex. Han får kjøpe seg nye ting.

Sånn! Ferdig med ham.

 

Anonymkode: 48a89...268

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Odasol skrev (2 minutter siden):

Jeg vil at vi skal ha det sånn som det var. Kos, sove sammen, lage mat sammen, gjøre ting sammen. Være eksklusive og se hva tiden viser. 

Det kommer ikke til å skje. 

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kontrollen, du har ingenting du skulle sagt. 

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...