Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kastet deg ut, fikk ikke sex og hjemmebakst av exen, så han fikk deg til å komme tilbake. 
Jeg håper dette er et tulleinnlegg på lik linje med alt svada som har vært på kg de siste dagene…. 

Anonymkode: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Odasol skrev (2 minutter siden):

Er ikke tull, dessverre… Bør jeg si noe om dette til han? Han sa ikke en drit om hva som hadde skjedd når jeg kom tilbake 

Han føler absolutt ingen forklaringsplikt overfor deg. Du må spørre ham om hvorfor han var utro.

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (11 timer siden):

Han sa tusen takk for maten. Ikke spurt om han skal vippse noe. Ikke spurt hvor mye han skylder meg for tingene. Enda,, kan jo hende han fortsatt kommer til å spørre. Han har jo vært i andre forhold, så han kan umulig ha vært slik da. Så kanskje han prøver å få meg bort? Jeg bare forstår ikke, er så lei meg. 

Sorry meg altså, men har du virkelig så lav standard for deg selv? At det å si 'tusen takk for maten', og 'kan du vær så snill å snu ETTER at jeg ba deg om å gå fordi eksen kommer', så er du liksom helt ombord igjen? 

Å si tusen takk for mat er liksom det minste av normal høflighet. Det viser overhodet ikke godhet, der er normal folkeskikk. Og du sitter her å tolker det som at han liker deg, etter å ha behandlet deg så søplete som det går an. Naboen min er mer høflig ovenfor meg enn det han er ovenfor deg.. og naboen min er en gammel dame på 70 år, ergo ingen følelser der i bildet.. 

Hvorfor insisterer du på å være med han? Når du heller kunne brukt tiden din på å finne en mann som ønsker å være med deg på alle mulige måter, som behandler deg pent, og som er vilt forelsket i deg? 

Tror du selv at dersom du hadde klart å overtale han til forhold... Tror du det hadde blitt et godt forhold? Eller tror du han bare hadde skapt usikkerhet for deg? Det er jo i denne perioden (når man styrer) at man viser seg fra sin beste side. Dersom dette er hans beste side, så tør jeg ikke tenke på hvordan en hverdag med han er. 

Min samboer sendte meldinger 'hele tiden', kjøpte roser og middag, ville tilbringe tid med meg flere ganger i uka, og hjalp meg med ting og tang stadig da vi var i den fasen. Vi startet faktisk også som ff. Men det tok IKKE lang tid før han viste meg helt klart og tydelig at han ville noe mer. Han sa det rett ut at han hadde fått følelser, og at vi enten måtte avslutte, eller date eksklusivt mot et potensielt forhold. En mann som er interessert i noe mer sier ikke til deg at 'det er bare å ligge med andre om du vil'!! samboer lot meg ikke tvile i det han fikk følelser for meg, nettopp fordi han ikke ville at jeg skulle gå på date med noen andre. Det hadde din ff gjort om han var interessert, og... 

Du sitter her å tolker helt normal høflighet som 'tusen takk for mat', og 'du kan godt sove her i stede for å kjøre i flere timer' som et tegn på at han er interessert i deg. Det her kommer aldri til å bli et godt forhold. Gjør deg selv en tjeneste å kutt ut den manipulere, utnyttende møkkamannen du har i livet ditt nå. Og vær veldig klar over at han kan skru på sjarmen i det du trekker deg vekk, han er ikke dum. Han vil ikke miste enkel tilgang til sex, til og med sex som kommer kjørende til han.. Gud for en gulldeal, han trenger jo ikke løfte en finger! 

Anonymkode: a8105...b6b

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (11 timer siden):

Han har jo hatt tidligere forhold, så han kan jo ikke ha behandlet de damene slik. Så hvorfor gjør han det med meg? 

Fordi han ikke vil ha et forhold med deg. Beklager, men så enkelt. 

Jeg behandlet ikke en ff på samme måte som en potensiell kjæreste. Det ene er bare en hyggelig relasjon uten forpliktelser (men man er jo normal høflig selvsagt, i motsetning til din), en date/potensiell kjæreste inneholder begjær, ønske og kjærlighet, og da ønsker man å vise seg fra sin beste side. 

Anonymkode: a8105...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 17.28):

Men ingen sommerfugler i magen eller noe som fwb ga meg. Jeg aner ikke hva som er lurt å gjøre? Fortsette kontakten med han greie selv om jeg har null følelser i forhold til han og meg?? Føler jo at det og blir feil på en måte.

Sommerfugler i magen er ikke en bra ting  - det er heller et tegn på at ting ikke er bra for deg. Det er nervøsitet som gjør seg gjeldende og magefølelsen som forteller deg at du må være obs på noe

Jeg har også truffet en mann der det ikke var sommerfugler, og det var helt noe annet! Ble helt forvirra... men den mannen gav meg det jeg trengte, han var ærlig, rett frem og ingen tvil om hans hensikter. Og rundt det hele var det bare ro. Sånn det skal være.

TS, ta deg en bolle og skjerp deg! Finn igjen deg selv og stå opp for deg selv - finn noen som liker deg.

Anonymkode: 154db...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sommerfugler i magen er ikke en bra ting  - det er heller et tegn på at ting ikke er bra for deg. Det er nervøsitet som gjør seg gjeldende og magefølelsen som forteller deg at du må være obs på noe

Jeg har også truffet en mann der det ikke var sommerfugler, og det var helt noe annet! Ble helt forvirra... men den mannen gav meg det jeg trengte, han var ærlig, rett frem og ingen tvil om hans hensikter. Og rundt det hele var det bare ro. Sånn det skal være.

TS, ta deg en bolle og skjerp deg! Finn igjen deg selv og stå opp for deg selv - finn noen som liker deg.

Anonymkode: 154db...bd6

Håper du har rett for det er null stress med han nye. Bare hyggelig og bryr seg om meg. Uvant.

Anonymkode: 01fa8...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (19 timer siden):

Men er han litt interessert  siden han ville at jeg skulle snu ? Å sove der?

Han tenkte vel han var litt konge dersom han knullet to damer på en kveld. 

Anonymkode: c066e...861

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han tenkte vel han var litt konge dersom han knullet to damer på en kveld. 

Anonymkode: c066e...861

Hva er så spesielt med å knulle folk en ikke liker en gang? Mannfolk ass. 

Anonymkode: 01fa8...c42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (På 9.8.2022 den 13.56):

Jeg er så fryktelig lei meg. På gråten hele tiden. Hvorfor startet han med å behandle meg som jeg ikke betyr noe ?

Fordi du mest sannsynlig ikke gjør det kjære deg. Du lar han tråkke på deg, reiser langt for å ha sex med han og kjøper mat til han. Når du ikke setter grenser for deg selv og oppførselen hans, mister han respekten for deg og ser på deg med forakt. Hjelper ikke at du vil være mer snill, han vil ikke like deg mer av den grunn.  Alle vil ha litt motstand og ikke bare noen som sier ja og ok til alt. Kom deg vekk derfra og ta vare på deg selv. Du klarer å finne noe bedre enn den slasken❤️

Anonymkode: de1f1...55e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gå så langt som å si at TS blir utsatt for ondskap. For det er bare mennesker som er så høye på seg selv at de tror de kan behandle andre så dritt uten å føle samvittighetskvaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skid_raw skrev (4 minutter siden):

Jeg vil gå så langt som å si at TS blir utsatt for ondskap. For det er bare mennesker som er så høye på seg selv at de tror de kan behandle andre så dritt uten å føle samvittighetskvaler.

Sløse med andres tid er ganske slemt, ja. 

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 8.52):

Sorry meg altså, men har du virkelig så lav standard for deg selv? At det å si 'tusen takk for maten', og 'kan du vær så snill å snu ETTER at jeg ba deg om å gå fordi eksen kommer', så er du liksom helt ombord igjen? 

Å si tusen takk for mat er liksom det minste av normal høflighet. Det viser overhodet ikke godhet, der er normal folkeskikk. Og du sitter her å tolker det som at han liker deg, etter å ha behandlet deg så søplete som det går an. Naboen min er mer høflig ovenfor meg enn det han er ovenfor deg.. og naboen min er en gammel dame på 70 år, ergo ingen følelser der i bildet.. 

Hvorfor insisterer du på å være med han? Når du heller kunne brukt tiden din på å finne en mann som ønsker å være med deg på alle mulige måter, som behandler deg pent, og som er vilt forelsket i deg? 

Tror du selv at dersom du hadde klart å overtale han til forhold... Tror du det hadde blitt et godt forhold? Eller tror du han bare hadde skapt usikkerhet for deg? Det er jo i denne perioden (når man styrer) at man viser seg fra sin beste side. Dersom dette er hans beste side, så tør jeg ikke tenke på hvordan en hverdag med han er. 

Min samboer sendte meldinger 'hele tiden', kjøpte roser og middag, ville tilbringe tid med meg flere ganger i uka, og hjalp meg med ting og tang stadig da vi var i den fasen. Vi startet faktisk også som ff. Men det tok IKKE lang tid før han viste meg helt klart og tydelig at han ville noe mer. Han sa det rett ut at han hadde fått følelser, og at vi enten måtte avslutte, eller date eksklusivt mot et potensielt forhold. En mann som er interessert i noe mer sier ikke til deg at 'det er bare å ligge med andre om du vil'!! samboer lot meg ikke tvile i det han fikk følelser for meg, nettopp fordi han ikke ville at jeg skulle gå på date med noen andre. Det hadde din ff gjort om han var interessert, og... 

Du sitter her å tolker helt normal høflighet som 'tusen takk for mat', og 'du kan godt sove her i stede for å kjøre i flere timer' som et tegn på at han er interessert i deg. Det her kommer aldri til å bli et godt forhold. Gjør deg selv en tjeneste å kutt ut den manipulere, utnyttende møkkamannen du har i livet ditt nå. Og vær veldig klar over at han kan skru på sjarmen i det du trekker deg vekk, han er ikke dum. Han vil ikke miste enkel tilgang til sex, til og med sex som kommer kjørende til han.. Gud for en gulldeal, han trenger jo ikke løfte en finger! 

Anonymkode: a8105...b6b

.

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Odasol skrev (28 minutter siden):

Jeg veit ikke hvorfor jeg gjorde det. Men jeg spurte han om vi skulle reise til utlandet sammen til høsten/vinteren. Og da svarte han faktisk «Hmm kanskje 😊» 

Hva trodde du han skulle svare? 

Anonymkode: e6983...d25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (1 time siden):

Jeg veit ikke hvorfor jeg gjorde det. Men jeg spurte han om vi skulle reise til utlandet sammen til høsten/vinteren. Og da svarte han faktisk «Hmm kanskje 😊» 

Du får holde på, siden det ser ut som du liker at folk utnytter deg. Er kanskje noen som har en greie for det også…. Jeg forstår deg ikke. 

Anonymkode: 12f49...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (På 8.8.2022 den 22.19):

Har en pulevenn, som i starten var høflig og sjarmerende. Jeg begynte å like han å det veit han. Men nå begynner jeg å reagere å miste litt interessen. Nå skulle jeg til han, å på veien så ber han meg kjøpe med drikke og mat som han skal ha, take away. Han spurte ikke, kan du, sa at jeg var snill osv som han har sagt før. 
Var ikke store greiene, kostet 100kr fra burger King. Jeg tok med dip selvom han ikke ba om det, og tydeligvis var det bra- fordi den spiste han opp. Ikke noen kommentar på det. Jeg bruker 3 t tur/retur til han og over 100kr i bompenger. Var hos han i 2 timer. Kom til han. Han sa ikke tak og spurte ikke hvor mye han skyldte meg. Han spiste mens han satt å pratet med meg. Prøver han å være usjarmerende med vilje? Slik at jeg mister interessen ?  Han sa når jeg skulle gå at vi ses snart igjen. Men jeg bare føler at jeg vil ikke ha det slik. Likte han når han var mer sjarmerende. 

Dumppppp, ikke ikke ha sex med noen før du er gift please 

Anonymkode: 4f46a...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 16.08):

Hva trodde du han skulle svare? 

Anonymkode: e6983...d25

Nei trudde jeg han skulle svare. Men når var hos han sist så tok han initiativ til å se på turer til å med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...