Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han må være veldig sexy. Er han heit? 😅

Anonymkode: e6983...d25

Er han milliarder.. eier han Orkla?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det spiller ingen rolle, bare det faktum at han ber deg om å gå tre kvarter etter at du har kjørt 1,5 time sier litt om hvor lite respekt han har for deg. Hadde han vært keen på det så hadde han ikke brydd seg om eksen var sur hvis dus var der, eller han hadde bedt hu komme en annen dag. Men jeg skjønner at det er nytteløst å fortelle deg dette fordi du nekter å innse det.

Anonymkode: 3d80f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (Akkurat nå):

Han har jo hatt tidligere forhold, så han kan jo ikke ha behandlet de damene slik. Så hvorfor gjør han det med meg? 

Ut i fra den damen som fikk ham til å kaste deg ut, virker det som at hun er mye mer kravstor enn deg. 
 

Kanskje du skal begynne å ta mer plass? Sjefe mer. Kreve! 🤨 Vise frem kvinnekreftene dine. 

Anonymkode: e6983...d25

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (24 minutter siden):

Men han hadde jo fått ett ligg etter filmen, jeg var jo der først 

Men han ville heller ha "eksen" eller hvem nå enn det var. Og hvorfor skulle han ha besøk av eksen sånn plutselig? Du synes ikke det er temmelig rasshøl oppførsel? 

Himmel og hav, kjenner jeg for vondt i magen av det her. 

:scorpis:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (På 8.8.2022 den 22.19):

Har en pulevenn, som i starten var høflig og sjarmerende. Jeg begynte å like han å det veit han. Men nå begynner jeg å reagere å miste litt interessen. Nå skulle jeg til han, å på veien så ber han meg kjøpe med drikke og mat som han skal ha, take away. Han spurte ikke, kan du, sa at jeg var snill osv som han har sagt før. 
Var ikke store greiene, kostet 100kr fra burger King. Jeg tok med dip selvom han ikke ba om det, og tydeligvis var det bra- fordi den spiste han opp. Ikke noen kommentar på det. Jeg bruker 3 t tur/retur til han og over 100kr i bompenger. Var hos han i 2 timer. Kom til han. Han sa ikke tak og spurte ikke hvor mye han skyldte meg. Han spiste mens han satt å pratet med meg. Prøver han å være usjarmerende med vilje? Slik at jeg mister interessen ?  Han sa når jeg skulle gå at vi ses snart igjen. Men jeg bare føler at jeg vil ikke ha det slik. Likte han når han var mer sjarmerende. 

Er vel kanskje en grunn til han er en PV og ikke noen sin kjæreste….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (Akkurat nå):

Eksen skulle hente noe. Så det virket ikke som var planlagt, vi sp jo på film som hadde kjøpt. Jeg veit ikke hva eksen skulle hente 

Du må kreve mer. Du må mase på han. 

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må kreve mer. Du må mase på han. 

Anonymkode: e6983...d25

Mase på om hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangerrrr skrev (På 11.8.2022 den 21.18):

Er vel kanskje en grunn til han er en PV og ikke noen sin kjærest.

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (2 minutter siden):

Mase på om hva da?

Spørre om han liker deg. 

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (1 minutt siden):

Han sier at han gjør det. Men at han tenker på familie liv. Så han tenker på det da

Hvor gammel er du? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (1 time siden):

Jeg har vært hos han. Tok med tingene hans. Hadde med hjemmebakst som jeg hadde laget, samt godteri, take away og drikke til maten. Startet å se på film, der han spør meg etter jeg hadde vært der i 30- 45 min. Om jeg kunne gjøre han en tjeneste å reise, da eksen skulle komme. Eksen lagde vist krangel hvis så meg der. Eksen skulle hente noe. Så jeg dro, han sa unnskyld muntlig og skriftlig. Sa vi skulle ta det igjen i slutten av uka. Så etter 1 time lurte han på hvor langt jeg hadde kommet og om jeg ville snu. Han følte seg så dårlig etter å ha kastet meg ut. Kunne sove hos han.. han har ikke spurt meg på flere mnd om jeg vil sove der. Jeg snudde og kjørte 1 time tilbake. 3 og halv Tine kjøring ble det den kvelden. Jeg sov over. Vi snakket ikke om det når jeg kom tilbake. Jeg tenkte at jeg har ikke noe med det å ville ikke dra det opp. Jeg bare forstår ikke helt greia. 

Hvorfor ber du om råd her, når du gjør det motsatte av hva alle råder deg til? Han kastet deg ut, og så drar du tilbake bare fordi han vinker med lillefingeren? Jeg tipper at han tester ut hvor langt han kan strekke deg. Skulle ikke forbause meg om han vedder med kompisene om hva han får deg til å gjøre, selv om han behandler deg dårlig. Dette skulle du ha avsluttet for lenge siden! Han liker deg ikke, han bare leker med deg fordi han kjeder seg. Omtrent som en katt som leker med musa før den tas livet av.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (2 timer siden):

Men han hadde jo fått ett ligg etter filmen, jeg var jo der først 

Han ville heller ligge med eksen, men siden det ikke ble noe av så er du bedre enn ingenting. 

Anonymkode: b7eee...683

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt skoleferien snart er over. 

Anonymkode: 98a98...8c9

Hvorfor det? 

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bilen står jo utenfor. 😬

Anonymkode: e6983...d25

På landet ja.

Anonymkode: 71d19...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (2 timer siden):

Men er han litt interessert  siden han ville at jeg skulle snu ? Å sove der?

Han kastet deg ut, fikk ikke sex og hjemmebakst av exen, så han fikk deg til å komme tilbake. 
Jeg håper dette er et tulleinnlegg på lik linje med alt svada som har vært på kg de siste dagene…. 

Anonymkode: 12f49...8ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...